Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб
Очікувана вартість
139 200,00 UAH
UA-2019-01-15-002936-c 9a612c4a6867404394cb818d367d833f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Мормуль

+380954988197 vozajtzeve@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Зайцівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41826166
Місцезнаходження: 52514, Україна , Дніпропетровська обл., с. Зайцеве, вул. Центральна, буд. 10
Контактна особа: Юлія Мормуль
+380954988197
vozajtzeve@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6960 кілограм
Хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52514, Україна, Дніпропетровська область, с. Зайцеве, вул. Центральна, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб

Тендерна документація

15 січня 2019 23:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Фоміна Тетяна Анатоліївна
#2840014563
Переможець 139 200,00
UAH
15 січня 2019 23:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 10:20
ДУ 1_1 до догов 12_19.jpg зміни до договору
17 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 16:03
ДУ1 дог 12_19.jpg зміни до договору
30 вересня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 23:20
12-2 001.jpg укладений
15 січня 2019 23:20
12-1 001.jpg укладений
15 січня 2019 23:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови КМУ від 26.06.19р. №538 про «Деякі питання функціонування органів Державної казначейської служби» та відповідно до постанов Національного Банку України № 162 від 28 грудня 2018 року та № 41 від 22 лютого 2019 року внесені зміни до розділу 11 Договору «Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін» та викладені у наступній редакції: «ОДЕРЖУВАЧ»: Відділ освіти виконавчого комітету Зайцівської сільської ради Юридична адреса: вул. Центральна, буд. 10, с. Зайцеве, Синельниківський р-н, Дніпропетровська обл., 52514 код ЄДРПОУ 41826166 р/р UA818201720000035427242024243 р/р UA478201720000035424290024243 р/р UA878201720000035419090024243 р/р UA868201720000035412042024243 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору купівлі-продажу №12/19 від 14.01.2019року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 16500,00 грн.(шістнадцять тисяч п’ятсот грн. 00 коп), відповідно пункт 1.2 Договору викласти в наступній редакції: Загальна вартість даного Договору 122700,00 грн. (сто двадцять дві тисячі сімсот грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1/1 до договору купівлі-продажу № 12/19 від 14.01.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 122 700,00
UAH