Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги фотографування і супутні послуги
Очікувана вартість
117 399,50 UAH
UA-2019-01-15-001787-c f99e66c8a322494190e7e351942ec523
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Калініченко

+380567706717
+380685541486
yatsuk_vladislav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління молоді і спорту Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38530968
Вебсайт: http://adm.dp.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, буд.70
Контактна особа: Наталія Калініченко
+380567706717,+380685541486
yatsuk_vladislav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79960000-1: Послуги фотографів і супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги фотографування і супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. О.Поля, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2019
ДК 021:2015: 79960000-1 — Послуги фотографів і супутні послуги

Тендерна документація

15 січня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000004 ● 2d92faaf9c444216b638cb930cc75d9e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 13:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

28.08.2019 № 158

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.08.2019 № 158

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

13 UA-2019-01-15-001787-c 15.01.2019 Управління молоді і спорту Дніпропетровської обласної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-02 16:38:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги фоторгафування і супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID:UA-2019-01-15-001787-с) очікуваною вартістю 117 399,50 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно з абзацом 4 пункту 1 статті 2 Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Договір №96-12-м-18 від 10.12.2018 оприлюднено 15.01.2019.
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднено Договір №96-12м-18 від 10.12.2018 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону?
2. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в річному плані закупівель на 2018 рік закупівля товарів за «ДК 021:2015: 79960000-1 — Послуги фотографів і супутні послуги» передбачена як допорогова.
Просимо пояснити причину проведення процедури закупівлі із застосуванням Звіту про укладений договір, у той час як річним планом передбачено проведення допорогових процедур закупівель?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-05 17:44:50

Пояснення

Порушення терміну публікації договору 96-12-м-18 від 10.12.2018 виникло у зв’язку з перевантаженням в роботі особи, відповідальної за проведення допорогових закупівель, що технічно спричинило порушення строків публікації договору в системі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги фоторгафування і супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID:UA-2019-01-15-001787-с) з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, на виконання зобов’язань Східного офісу Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку управління повідомляє, що усунути встановлені порушення в установленому законодавством порядку не є можливим у зв’язку із закінченням термінів публікації договору у відповідності до вимог ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі”.

2019-09-20 16:06:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО СТУДІО"
#38299982
Переможець 117 399,50
UAH з ПДВ
15 січня 2019 15:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
96-12-м-18.pdf укладений
15 січня 2019 15:23