Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
3 914 139,40 UAH
UA-2019-01-15-001725-b bbd36a8f789649d59b53f5387f2bdf8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлов Богдан

+380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 квітня 2019 14:49
Очікувана вартість: 3 914 139,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 914,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1565.66 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21524 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 15:24
масло тд (зі змінами).pdf
25 березня 2019 15:24
зміни масло.pdf
15 січня 2019 18:20
масло договір.pdf
25 березня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 15:24
масло тд (зі змінами).pdf
15 січня 2019 18:20
масло тд.pdf
25 березня 2019 15:24
зміни масло.pdf
15 січня 2019 18:20
масло договір.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Очікувана сума предмету закупівлі
Дата подання: 23 січня 2019 13:46
Дата відповіді: 24 січня 2019 12:48
доброго дня! Чи вірна кількість масла та очікувана сума? Ви плануєте здійснити закупівлю вершкового масла за ціною не вище 36,37 грн. за 1 кг?
Відповідь: Замовником уточнено очікувану вартість закупівлі до суми 3914139,40 грн.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-15-001725-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 30 січня 2019 23:49
Оскарження умов ТД
Замовник нехтуючи та знецінюючи рішення органу оскарження № 5889-р/пк-пз від 18.06.2018р. та № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018р. вносить зміни у ТД встановлюючи вимогу надати досвід виконання договорів у обсязі 49%, що означає надання досвіду виконання аналогічних договорів на все ті ж мільйони гривень, чим фактично все ж обмежив, визнане органом оскарження право скаржника на участь у цих закупівлях. Незважаючи на вищезазначені рішення органу оскарження замовник ігнорує позицію, викладену у них, та створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників. Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що Тендерна документація в цій частині не відповідає вимогам ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до Тендерної документації. На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-01-15-001725-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2019 18:21
Рішення від 01.02.2019 № 1077 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 18:21
Рішення від 18.02.2019 № 1692.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2019 15:25

Документи подані скаржником

30 січня 2019 23:48
UA-2018-12-20-004002-a-open.pdf
30 січня 2019 23:49
№ 3304-06_3584-06 від 29.01.2018.pdf
30 січня 2019 23:49
Лист Мінюст.pdf
30 січня 2019 23:49
масло тд.pdf
17 лютого 2019 20:14
Рішення від 05.02.2019 № 1242.pdf
17 лютого 2019 20:14
Рішення від 05.02.2019 № 1243.pdf
17 лютого 2019 20:14
зміни 3 риба.pdf
17 лютого 2019 20:14
зміни 3 м'ясо.pdf

Документи подані замовником

11 лютого 2019 17:29
додаток до пояснення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000014 ● 08e766d6b22b4aab907351dbb76250ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 14:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

16.07.2020 № 39

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.07.2020 №003100-18/2288-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.07.2020 №39


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-01-15-001725-b 15.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-27 13:38:05

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001725-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чому в Проекті договору про закупівлю Замовником не зазначено порядок змін його умов з підстав передбачених пунктами 2, 3, 4, 5,8 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.01.2019)?
2. Які документи та коли переможець процедури закупівлі ТОВ «Каштан-Плюс» надав Замовнику відповідно до вимог частини п’ятої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на адресу Замовника?
3. На підставі яких документів Замовником прийнято рішення про підвищення ціни на масло вершкове відповідно до додаткових угод від 20.05.2019 №1, від 31.07.2019 №2, від 11.10.2019 №3 та від 09.01.2020 №5 до договору поставки товару від 02.05.2019 №22 (надати листи Постачальника від 20.05.2019 №111, від 30.07.2019 №142, від 10.10.2019 №195, листи виробника ТОВ «Миколаївмолпром» від 17.05.2019 №17/05, від 25.07.2019 №25/07 та лист виробника ТОВ «Переяслав-Молпродукт» від 23.09.2019 №7006/1)?
4. 1.Чому Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель додаткову угоду №4 до договору поставки товару від 02.05.2019 №22?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-31 11:45:29

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001725-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чому Замовником укладено договір поставки товару від 02.05.2019 №22 (далі – Договір) не в межах бюджетного року (2019 рік), а терміном дії до 02.05.2020 року?
2. Чому Замовником, керуючись частиною п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», укладено додаткову угоду №5 від 09.01.2020 до Договору щодо збільшення суми договору, зважаючи, що термін дії визначений пунктом 4 вищевказаної додаткової угоди відповідає терміну дії Договору, а саме 02.05.2020?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Ненадання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс 2 582 880,00
UAH з ПДВ
2 582 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 2 989 683,60
UAH з ПДВ
2 989 683,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" 3 357 744,00
UAH з ПДВ
3 357 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2019 22:38
працівники (1).pdf
01 квітня 2019 22:38
договір 140 від 30.05.2017.pdf
01 квітня 2019 22:38
обладнання та мтб.pdf
01 квітня 2019 22:38
Підписаний_Лицензия _.pdf
01 квітня 2019 22:38
витяг з ЄДР.pdf
01 квітня 2019 22:38
дозвіл.pdf
01 квітня 2019 22:38
довідка ст 17.pdf
01 квітня 2019 22:38
Підписаний_G0219-8007-GL_tender.pdf
01 квітня 2019 22:38
lic_zaver (13).pdf

Публічні документи

02 квітня 2019 10:25
Електронний підпис
02 квітня 2019 10:15
7.Санобробка авто 29,03,19.pdf
02 квітня 2019 10:10
19.финотчет 2018-29,03,19.PDF
04 лютого 2019 08:54
Електронний підпис
04 лютого 2019 08:53
1.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 лютого 2019 16:22
Електронний підпис
02 лютого 2019 16:19
Електронний підпис
02 лютого 2019 16:16
1.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 лютого 2019 19:32
Електронний підпис
31 січня 2019 05:49
Електронний підпис

Публічні документи

01 квітня 2019 17:02
Електронний підпис
01 квітня 2019 17:01
цінова.pdf
01 квітня 2019 17:01
пропозиція ч.4.pdf
01 квітня 2019 17:01
пропозиція ч.3.pdf
01 квітня 2019 17:01
пропозиція ч.2.pdf
01 квітня 2019 17:01
пропозиція ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 2 582 880,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
2 582 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2020 10:59
дод угола 5 до дог 22 (масло) (1).pdf зміни до договору
10 січня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 17:36
дод угода №3 до дог 22 (1).pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 17:36
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 12:06
угода 2 до дог 22 (1).pdf зміни до договору
01 серпня 2019 12:05
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 15:58
дод угода 1 до дог 22 (1).pdf зміни до договору
23 травня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 14:22
договір 22 від 02.05.2019.pdf укладений
02 травня 2019 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №22
Договір:
Номер додаткової угоди: №22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4, ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п.6.2.3, 11.1 договору поставки товару №22 від 02.05.2019 (далі-Договір), дійшли згоди про наступне: пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2948895,86 грн. (два мільйона дев’ятсот сорок вісім тисяч вісімсот дев’яносто п’ять гривень 86 коп.) з ПДВ. При цьому: - фінансування 2019 року – 2 457 421,45 грн. (два мільйона чотириста п’ятдесят сім тисяч чотириста двадцять одна гривна 45 коп.) - фінансування 2020 року – 491 474,41 грн. (чотириста дев’яносто одна тисяча чотириста сімдесят чотири гривні 41 коп.)». Специфікацію Товару, наведену в додатку до Договору, викласти у новій редакції (додається) (кількість 2019 року – 16772,2 кг, кількість 2020 року – 3077,1 кг) Згідно ст.631 Цивільного кодексу України, умови цієї додаткової угоди застосовуються до відносин, які виникли між Сторонами до її укладення, та які передбачали продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року – з 28.12.2019.
Номер договору про закупівлю: №22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML