Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 |
Контактна особа: |
Бєлов Богдан +380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 3 914 139,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 914,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1565.66 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2019 15:24 |
масло тд (зі змінами).pdf | |
25 березня 2019 15:24 |
зміни масло.pdf | |
15 січня 2019 18:20 |
масло договір.pdf |
25 березня 2019 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2019 15:24 |
масло тд (зі змінами).pdf
|
||||||
25 березня 2019 15:24 |
зміни масло.pdf
|
||||||
15 січня 2019 18:20 |
масло договір.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 30 січня 2019 23:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-16-000014 ● 08e766d6b22b4aab907351dbb76250ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.07.2020 № 39
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.07.2020 №003100-18/2288-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.07.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-01-15-001725-b 15.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-27 13:38:05
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001725-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чому в Проекті договору про закупівлю Замовником не зазначено порядок змін його умов з підстав передбачених пунктами 2, 3, 4, 5,8 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.01.2019)?
2. Які документи та коли переможець процедури закупівлі ТОВ «Каштан-Плюс» надав Замовнику відповідно до вимог частини п’ятої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на адресу Замовника?
3. На підставі яких документів Замовником прийнято рішення про підвищення ціни на масло вершкове відповідно до додаткових угод від 20.05.2019 №1, від 31.07.2019 №2, від 11.10.2019 №3 та від 09.01.2020 №5 до договору поставки товару від 02.05.2019 №22 (надати листи Постачальника від 20.05.2019 №111, від 30.07.2019 №142, від 10.10.2019 №195, листи виробника ТОВ «Миколаївмолпром» від 17.05.2019 №17/05, від 25.07.2019 №25/07 та лист виробника ТОВ «Переяслав-Молпродукт» від 23.09.2019 №7006/1)?
4. 1.Чому Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель додаткову угоду №4 до договору поставки товару від 02.05.2019 №22?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-31 11:45:29
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-001725-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чому Замовником укладено договір поставки товару від 02.05.2019 №22 (далі – Договір) не в межах бюджетного року (2019 рік), а терміном дії до 02.05.2020 року?
2. Чому Замовником, керуючись частиною п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», укладено додаткову угоду №5 від 09.01.2020 до Договору щодо збільшення суми договору, зважаючи, що термін дії визначений пунктом 4 вищевказаної додаткової угоди відповідає терміну дії Договору, а саме 02.05.2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Ненадання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс |
2 582 880,00
UAH з ПДВ
|
2 582 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
2 989 683,60
UAH з ПДВ
|
2 989 683,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
3 357 744,00
UAH з ПДВ
|
3 357 744,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс #30955757 |
Переможець |
2 582 880,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2020 10:59
|
дод угола 5 до дог 22 (масло) (1).pdf | зміни до договору |
10 січня 2020 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 17:36
|
дод угода №3 до дог 22 (1).pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2019 12:06
|
угода 2 до дог 22 (1).pdf | зміни до договору |
01 серпня 2019 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2019 15:58
|
дод угода 1 до дог 22 (1).pdf | зміни до договору |
23 травня 2019 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 14:22
|
договір 22 від 02.05.2019.pdf | укладений |
02 травня 2019 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | №22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.4, ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п.6.2.3, 11.1 договору поставки товару №22 від 02.05.2019 (далі-Договір), дійшли згоди про наступне: пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2948895,86 грн. (два мільйона дев’ятсот сорок вісім тисяч вісімсот дев’яносто п’ять гривень 86 коп.) з ПДВ. При цьому: - фінансування 2019 року – 2 457 421,45 грн. (два мільйона чотириста п’ятдесят сім тисяч чотириста двадцять одна гривна 45 коп.) - фінансування 2020 року – 491 474,41 грн. (чотириста дев’яносто одна тисяча чотириста сімдесят чотири гривні 41 коп.)». Специфікацію Товару, наведену в додатку до Договору, викласти у новій редакції (додається) (кількість 2019 року – 16772,2 кг, кількість 2020 року – 3077,1 кг) Згідно ст.631 Цивільного кодексу України, умови цієї додаткової угоди застосовуються до відносин, які виникли між Сторонами до її укладення, та які передбачали продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року – з 28.12.2019. |
Номер договору про закупівлю: | №22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |