Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання і сухого чищення
Очікувана вартість
1 158 193,00 UAH
UA-2019-01-15-001196-b 358ff39b0f20443d9dda251457c6461b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишневська Тетяна Геннадіївна

380612243705 b9gb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9"
Код ЄДРПОУ: 05498694
Вебсайт: http://gb9.zp.ua
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна 1/6
Контактна особа: Вишневська Тетяна Геннадіївна
380612243705
b9gb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 09:00
Очікувана вартість: 1 158 193,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

15 січня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 15:32
ТД Послуги з прання і сухого чищення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-16-000068 ● 77bca766155249d5a9041bcc11770998
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2022 16:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

16.08.2022 № 36-з

м.Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 16.08.2022 №36-з

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

5. UA-2019-01-15-001196-b, ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення, яка проводиться Комунальною установою "Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9";

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено.

2022-09-06 13:33:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з прання і сухого чищення
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 043 593,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 217,97 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 лютого 2019 12:26
Закінчення: 01 лютого 2019 12:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

46600 кг
Послуги з прання і сухого чищення
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна,1/6
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Лишенко Антоніна Леонідівна" 1 041 510,00
UAH з ПДВ
1 041 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧИСТИЙ СВІТ ЗАПОРІЖЖЯ" 1 042 630,00
UAH з ПДВ
1 042 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2019 17:42
Електронний підпис
28 січня 2019 17:40
Вытяг 2018.rtf
28 січня 2019 17:40
Ценовая.pdf
28 січня 2019 17:40
Документы.pdf
28 січня 2019 17:40
Витяг.pdf
28 січня 2019 17:40
Справки.pdf
28 січня 2019 17:40
Документы.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 11:07
Довідка Корупція.pdf
20 лютого 2019 11:06
Довідка з не суд..pdf
20 лютого 2019 11:06
Довідка борг.pdf
20 лютого 2019 11:06
Банкрутство.pdf
30 січня 2019 10:30
Ст.17.pdf
30 січня 2019 10:30
ТП 2 лот 2.pdf
30 січня 2019 10:30
ТП 1 лот 2.pdf
30 січня 2019 10:29
ТП 2 лот 1.pdf
30 січня 2019 10:29
ТП 1 лот 1.pdf
30 січня 2019 10:28
Податки.pdf
30 січня 2019 10:28
Персонал.pdf
30 січня 2019 10:28
МТБ.pdf
30 січня 2019 10:28
Ліцензія.pdf
30 січня 2019 10:28
Лист-згода.pdf
30 січня 2019 10:27
ІД 2.pdf
30 січня 2019 10:27
ІД 1.pdf
30 січня 2019 10:27
Дог. 5.pdf
30 січня 2019 10:27
Дог. 4.pdf
30 січня 2019 10:26
Дог. 3.pdf
30 січня 2019 10:26
Дог. 2.pdf
30 січня 2019 10:26
Дог. 1.pdf
30 січня 2019 10:26
Довкілля.pdf
30 січня 2019 10:25
Вик.посл. 2.pdf
30 січня 2019 10:25
Вик.посл. 1.pdf
30 січня 2019 10:25
3 год.pdf
30 січня 2019 09:55
Статут.pdf
30 січня 2019 09:54
Рішення + Наказ.pdf
30 січня 2019 09:53
Витяг ЄП.pdf
30 січня 2019 09:53
Виписка ЄДРП .pdf
30 січня 2019 09:53
Гигиена СМС и ЖМС 2016.pdf
30 січня 2019 09:52
Саніліт сертифікат.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Лишенко Антоніна Леонідівна"

ТОВ "ЧИСТИЙ СВІТ ЗАПОРІЖЖЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Лишенко Антоніна Леонідівна"
#2568504361
Відхилено 1 041 510,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 15:37
ТОВ "ЧИСТИЙ СВІТ ЗАПОРІЖЖЯ"
#42710637
Переможець 1 042 630,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 16:06

Документи

18 лютого 2019 15:36
Електронний підпис
18 лютого 2019 15:35
прот розгл 215 відх.PDF
06 лютого 2019 13:28
Електронний підпис
06 лютого 2019 13:27
прот 204 подовж.PDF

Документи

18 лютого 2019 16:06
Електронний підпис
18 лютого 2019 16:05
намір лот 1.PDF
18 лютого 2019 16:04
прот розгл 216.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЧИСТИЙ СВІТ ЗАПОРІЖЖЯ"
#42710637
1 042 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2019 16:06
Електронний підпис
18 лютого 2019 16:05
намір лот 1.PDF
18 лютого 2019 16:04
прот розгл 216.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 10:03
дод уг 6 Чистий світ прання.pdf зміни до договору
13 січня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:23
дод уг 5.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 10:23
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 09:00
дод уг 4 дог 265-Т.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 08:59
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 11:34
дод уг 3 прання.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 11:33
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 14:27
дод уг 2 зменш.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2019 11:37
рішення.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 11:36
виписка.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 11:36
дод уг 1 реквізити.PDF зміни до договору
16 квітня 2019 11:36
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 11:40
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 11:39
дог 265-Т.pdf укладений
06 березня 2019 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі рішення Запорізької міської ради № 77 від 19.12.2018 р. «Про припинення юридичної особи – комунальної установи «Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9 » шляхом перетворення у комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради », змінити назву ЗАМОВНИКА з комунальної установи «Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9 » на комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради ». 2. В розділі «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» змінити реквізити ЗАМОВНИКА і викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 265-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».
Номер договору про закупівлю: 265-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».
Номер договору про закупівлю: 265-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».
Номер договору про закупівлю: 265-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 статті 36 Закону України 922-VIII від 25.11.2015р. «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» подовжити дію договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 265-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 статті 36 Закону України 922-VIII від 25.11.2015р. «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» подовжити дію договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 265-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 960 923,00
UAH