Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями (Послуга диспетчеризації процесів підприємств, установ, організацій життєдіяльності міста)
Computer-related management services (Service dispatching processes of enterprises, institutions, organizations of the city)
Очікувана вартість
7 850 000,00 UAH
UA-2019-01-15-000956-c ee7352b416ee44099836c4511436fec1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 січня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 12:36
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 12:36
Початок аукціону: 04 березня 2019 14:39
Очікувана вартість: 7 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 15 січня 2019 12:31
Enquiries until: 05 лютого 2019 12:36
Complaints submission until: до 11 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 лютого 2019 12:36

Information

Estimated total value: 7 850 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 78 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


Scope of the procurement
1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
1 pc (service). The volume of procurement of services is provided by Appendix 3 of this tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями (Послуга диспетчеризації процесів підприємств, установ, організацій життєдіяльності міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, м.Кам'янське
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Computer-related management services (Service dispatching processes of enterprises, institutions, organizations of the city)
CPV: 72510000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 12:41
Додаток 5.doc
15 січня 2019 12:41
Додаток 4.doc
15 січня 2019 12:41
Додаток 3.doc
15 січня 2019 12:41
Додаток 2.doc
15 січня 2019 12:41
Додаток 1.doc
15 січня 2019 12:41
ТД диспетчеризація2 м_у.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 лютого 2019
UA-2019-01-15-000956-cee7352b416ee44099836c4511436fec1
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
КП "Інформаційні системи" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-ПРОЕКТІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 лютого 2019 19:57
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2019 09:21
Електронний підпис
06 березня 2019 09:07
тендерна документація.PDF
11 лютого 2019 11:50
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:50
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:43
проект договору 2019.PDF

Документи

25 лютого 2019 19:58
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2019 14:16
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:16
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:15
проект договору.PDF
13 лютого 2019 14:15
документи інші.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Інформаційні системи"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-ПРОЕКТІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Інформаційні системи" 7 838 866,26
UAH з ПДВ
7 838 866,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-ПРОЕКТІНВЕСТ" 7 850 000,00
UAH з ПДВ
7 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 09:21
Електронний підпис
06 березня 2019 09:07
тендерна документація.PDF
11 лютого 2019 11:50
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:50
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:43
проект договору 2019.PDF

Публічні документи

13 лютого 2019 14:16
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:16
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:15
проект договору.PDF
13 лютого 2019 14:15
документи інші.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Інформаційні системи"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-ПРОЕКТІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Інформаційні системи"
#41029665
Переможець 7 838 866,26
UAH з ПДВ
05 березня 2019 16:58

Документи

05 березня 2019 16:58
Електронний підпис
05 березня 2019 16:57
диспетчерська.pdf
04 березня 2019 15:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Інформаційні системи"
#41029665
7 838 866,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 16:58
Електронний підпис
05 березня 2019 16:57
диспетчерська.pdf
04 березня 2019 15:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 11:17
д.у.6 до дог.183-19 від 18.03.19.PDF укладений
27 лютого 2020 15:56
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:01
д.у.5 від 10.01.2020 до дог.183-19.PDF зміни до договору
11 січня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:07
SCAN0133.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:05
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:02
SCAN0132.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:01
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 17:06
SCAN0001.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 17:02
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 09:32
183 д.у.1.pdf зміни до договору
18 квітня 2019 09:24
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 14:55
183-19.pdf укладений
20 березня 2019 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.3.3.1. Договору та п.2 Додатку 1 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 183-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 183-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 183-19 від «18» 03.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 2. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 5 287 617 грн. 28 коп. (п’ять мільйонів двісті вісімдесят сім тисяч шістсот сімнадцять гривень 28 коп.), з урахуванням ПДВ 881 269,54 грн.)». Кількість після змін 1 шт послуга
Номер договору про закупівлю: 183-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням обсягу наданих послуг, у зв’язку з чим викласти Додаток 2 «Технічне завдання», Додаток 3 «Розрахунок» до договору № 183-19 від «18» 03. 2019 року в новій редакції, що додається та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 5 279 763 грн. 89 коп. (п’ять мільйонів двісті сімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят три гривні 89 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 879 960,65 грн.). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 5 279 763 грн. 89 коп. (п’ять мільйонів двісті сімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят три гривні 89 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 879 960,65 грн.)». Обсяг закупівлі 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 183-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 183-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № _4_ від 28 грудня 2019 року до Договору № 183-19 від «18» 03. 2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 183-19 від «18» 03. 2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 183-19 від «18» 03. 2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 1 050 305 грн. 61 коп. (один мільйон п’ятдесят тисяч триста п’ять гривень 61 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 175 050,94 грн.)., фактично виконаного у 2019 році - 5 279 763 грн. 89 коп. (п’ять мільйонів двісті сімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят три гривні 89 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 879 960,65 грн.)” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника. Кількість 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 183-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 5 279 763,89
UAH (в тому числі ПДВ 879 960,65 UAH)
Причини розірвання договору: По факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Умови оплати - післяплата. Вартість оплати за договором у 2019 році складає 5 279 763,89грн. з ПДВ (4 399 803,24грн. без ПДВ). Оплата за договором з урахуванням угоди, яка укладена на період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року складає 5 963 736,53грн. з ПДВ (4 969 780,44грн. без ПДВ).