Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15530000-2 - Вершкове масло
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-01-15-000909-a 7e9f37c3217744eeb7732b5ed8d672f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Репетило Любов Антонівна

+380325521567 radekhivrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Радехівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144677
Місцезнаходження: 80200, Україна , Львівська обл., місто Радехів, проспект Відродження, 16
Контактна особа: Репетило Любов Антонівна
+380325521567
radekhivrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 22:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 14:23
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1875 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80200, Україна, Львівська область, Установи освіти Радехівського району, установи освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 22:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 22:10
ТД масло 19р.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000015 ● 15f2683db00f451d958f9588378ee369
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019 15:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2019 № 62

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 62

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-15-000909-a 15.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет прийняв до уваги всі зауваження і в подальшому зобов’язуємось дотримуватись всіх принципів здійснення державних закупівель.

2019-04-25 12:38:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення частини 4 статті 28 Закону, Замовником не дотримано строки розгляду тендерної пропозиції та не оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЗАРГО" 260 625,00
UAH з ПДВ
256 874,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Назарчук О.І. 300 000,00
UAH з ПДВ
256 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 12:10
Електронний підпис
21 лютого 2019 11:59
лист-пояснення
21 лютого 2019 11:59
довідка ДФС
21 лютого 2019 11:57
довідка МВС
08 лютого 2019 11:13
Електронний підпис
08 лютого 2019 11:00
пропозиція оновлена
31 січня 2019 18:08
Електронний підпис
31 січня 2019 18:06
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2019 18:06
Статут.pdf
31 січня 2019 18:06
Реєстр документів.pdf
31 січня 2019 18:06
Проект договору.pdf
31 січня 2019 18:06
Наказ на юриста.pdf
31 січня 2019 18:06
Наказ 2.pdf
31 січня 2019 18:06
Медкнижки.pdf
31 січня 2019 18:06
Захист довкілля.pdf
31 січня 2019 18:06
Довідка про МТБ.pdf
31 січня 2019 18:06
Гарант.лист ст.17.pdf
31 січня 2019 18:06
Витяг ЄДР 2019.pdf
31 січня 2019 18:06
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 14:36
теххаракт.rar
31 січня 2019 14:36
ст17.rar
31 січня 2019 14:36
статутні док.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЗАРГО"

ФОП Назарчук О.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЗАРГО"
#38501167
Переможець 256 874,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 15:29

Документи

20 лютого 2019 15:29
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:22
54 масло.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЗАРГО"
#38501167
256 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2019 15:29
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:22
54 масло.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 12:56
припинення договору Інзарго.pdf укладений
05 липня 2019 12:42
припинення договору Інзарго.pdf зміни до договору
05 липня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 17:10
Додугода Інзарго.pdf зміни до договору
03 травня 2019 17:05
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 12:55
Договір ІНЗАРГО.pdf зміни до договору
06 березня 2019 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): постачальник у зв"язку із зміною економічної ситуації не має змоги виконувати поставку продукції
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 55 440,76
UAH (в тому числі ПДВ 9 240,13 UAH)
Причини розірвання договору: постачальник у зв"язку із зміною економічної ситуації не має змоги виконувати поставку продукції