Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти)
Очікувана вартість
676 800,00 UAH
UA-2019-01-15-000869-c f5eb78baf27347bf9491f8ad507d64a6
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Груба Наталія Богданівна

+380937004872 mostyrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великомостівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04056316
Вебсайт: http://vmrada.gov.ua
Місцезнаходження: 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, Шевченка,6
Контактна особа: Груба Наталія Богданівна
+380937004872
mostyrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 18:00
Очікувана вартість: 676 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

15 січня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 12:07
Додаток 4 (перелік документів).docx
15 січня 2019 12:07
Додаток 3 (договір).docx
15 січня 2019 12:07
Додаток 2 мясо.docx
15 січня 2019 12:07
Додаток 1 мясо.doc
15 січня 2019 12:07
ТД (мясо).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-15-000869-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Микита Іван Степанович, Код ЄДРПОУ:2794716130
Дата подання: 04 лютого 2019 19:16
Не правомірне відхилення
Шановний Замовнику, згідно розділу 3 пункту 1.5 Тендерної документації ".......Учасник має право надати скан-копію оригіналу документа, навіть в тих випадках, коли в документації передбачена можливість подання копії ". Нами , було надано оригінал витягу з реєстру платників єдиного податку. Просимо скасувати прийняте вами рішення, щодо не правомірного відхилення нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2019 13:11
У складі пропозиції ФОП Микита І.С. містяться два документи, які мають назву ПДВ (обидва завантажені 30.01.2019; Один о 12:56, інший – о 16:47).
Замовник розглянув подані документи. З їх змісту вбачається, що це копії Витягу з реєстру платників єдиного податку.
Так, відповідно до пункту 2.1 Розділу 5 Тендерної пропозиції, а також Додатку 4 Тендерної документації, учасник повинен подати Копія витягу з реєстру платників податку (ПДВ чи єдиного) або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного).
Проте згідно із п. 1.5 Розділу 3 Тендерної документації, 1.5. У випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис.
Копії Витягу з реєстру платників єдиного податку, які надав ФОП Микита І.С. не завірені належним чином, а тому Замовник розцінює це як невідповідність вимогам Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-01-15-000869-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Микита Іван Степанович, Код ЄДРПОУ:2794716130
Дата подання: 08 лютого 2019 17:41
Не правомірне відхилення
Шановний учаснику, по –перше, поясніть будь ласка на яких підставах і з чого ви зробили висновок (чи за допомогою експерта?) ви визначили що це не оригінал документа. Ще раз доводимо до вашого відома , що мною подано оригінал витягу з реєстру платників єдиного податку. По- друге , згідно ч.7. ст.28 ЗУ “ Про публічні закупівлі” - Замовник має право (право, а не обов’язок ) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції . Просимо Вас не порушувати принципів здійснення закупівель і відповідно ЗУ “Про публічні закупівлі” і тим самим скасувати не правомірне прийняте рішення щодо дискваліфікації ФОП Микити Івана Степановича. У відповідності до ст.18 ЗУ ”Про публічні закупівлі” залишаємо за собою право щодо оскарження даного рішення до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-01-15-000869-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Микита Іван Степанович, Код ЄДРПОУ:2794716130
Дата подання: 08 лютого 2019 17:43
Не правомірне визначення переможця
Згідно розділу 3 пункту 1.6 Тендерної документації “Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів у вигляді копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом Учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу), тобто має бути кольорова скан копія!!!”. Учасник ФОП Воляник В.В. надав не кольорову скан копію витягу з реєстру платників єдиного податку (згідно розділу 3 пункту 1.6 вимог тендерної документації “Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом Учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу”).
Учасник , ФОП Микита Іван Степанович , вбачає в рішенні замовника порушення принципів хдійснення закупівель згідно ст.3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме порушено принципи - недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У відповідності до ст.18 ЗУ ”Про публічні закупівлі” залишаємо за собою право щодо оскарження даного рішення до органу оскарження.
Просимо скасувати прийняте вами рішення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 11:01
Cкан копію, надану ФОП Воляник В.В. у складі пропозиції, можна вважати кольоровою, оскільки на ній присутні два кольори: чорний і білий. Неодноразово Антимонопольний комітет України визнавав такі скан копії як кольорові. Тому вимогу тендерної документації було виконано в повному обсязі.
Тендерний комітет діє і приймає свої рішення у відповідності до чинного законодавства та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-01-15-000869-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Микита Іван Степанович, Код ЄДРПОУ:2794716130
Дата подання: 13 лютого 2019 23:17
Відхилення
З вашого абсурдного твердження проте що чорно-білу копію, можна вважати кольоровою , оскільки в ній присутні два кольори чорний і білий, то просимо вас надати хоча б одне рішення(або посилання на номер закупівлі в прозоро) Антимонопольного комітету України. де визначено. що копію можна вважати кольоровою ,оскільки на ній присутні два кольори:чорний та білий. Оскільки дане рішення поставило б всі крапки над " і " і обгрунтовало правильність рішення тендерного комітету, щодо визначення переможця торгів ФОП Волянник В.В., а також покаже що тендерний комітет не порушує принципів здійснення закупівель, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; На даний час з вашою відповіді можна зробити висновок, що на чорно білій копії не обов'язково ставити "з оригіналом вірно" чи "копія вірна" так я того вимагає ваше тендерна документація, оскільки любий недобросовісний учасник може завжди стверджувати що це кольорова (бо має два кольори) копія оригінала.Повторно просимо скасувати рішення , що до визначення переможця ФОП Воляник В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2019 14:22
Практика АМКУ:
https://clarity-project.info/amcu/0fab033b7af443f2acba6b33267438b5
https://clarity-project.info/amcu/39724c66e97644f0a3fe7700ae66703b
https://clarity-project.info/amcu/04b7c117a2cb4713a9155aee621ac78e
Судова практика:https://youcontrol.com.ua/catalog/court-document/72924878/

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000011 ● 573a764218de49b9a07f35b387a18013
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019 15:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2019 № 62

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 62

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-15-000869-c 15.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-11 17:08:24

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти)» (ID: UA-2019-01-15-000869-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення.
За Лотом № 1:
1. З яких причин відхилено пропозицію учасника торгів ФОП Микита І.С. (протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.02.2019, Лот № 1) з підстав: не надання оригіналу чи належно завіреної копії свідоцтва про сплату єдиного податку, якщо цим же розділом («Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності)» Додаток 4 Тендерної документації) передбачено для платників ПДВ надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ, яку (копію витягу з реєстру платників ПДВ) ФОП Микита І.С. надано у складі тендерної пропозиції (файл ПДВ.PDF)?

2. Відповідно до п. 1.5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що у випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис.
Згідно п. 1.6 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів у вигляді копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації (наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом Учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу).
Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення: у який спосіб учасники повинні були подавати документи, передбачені Розділом «Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності)» Додатку 4 Тендерної документації, щоб вони відповідали вимогам Тендерної документації: скан-копія з написом «З оригіналом згідно» (або «Копія вірна») та підписом або кольорова скан-копія документу після його завірення підписом Учасника?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-16 16:22:40

відповідь на запит

Розглянувши Ваш запит по Моніторингу до закупівлі 15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти) (UA-2019-01-15-000869-c) Тендерний комітет повідомляє наступне.
Так, згідно із вимогами Тендерної документації, документи, передбачені Розділом «Відомості щодо сплати податків та зборів Додатку 4 Тендерної документації слід було подати в одній із таких форм: 1) Копія з написом «З оригіналом згідно» (або «Копія вірна») та підписом уповноваженої особи або 2) сканований оригінал документу.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-19 15:59:09

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти)» (ID: UA-2019-01-15-000869-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення.
За Лотом № 1:
1. Пунктом 8.3 договору від 21.02.2019 № 66 передбачено, що доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промисловою Палатою України.
З яких причин Великомостівською міською радою укладено Додаткову угоду № 1 до договору від 21.02.2019 № 66 в частині збільшення ціни за один кг м’яса яловичини та зменшення кількості товару, якщо підставою для укладання додаткової угоди є довідка Головного управління статистики у Львівській області від 22.02.2019 № 13-06/574/10-19, а не документ Торгово-Промислової Палати України?

2. Додатковою угодою № 1 до договору від 21.02.2019 № 66 передбачено збільшення ціни за один кг м’яса яловичини до 121,99 грн за кг та зменшення кількості товару до 3212 кг. Враховуючи зазначене, нова ціна договору складає 391 831,88 грн (121,99 * 3212).
З яких причин Великомостівською міською радою збільшено ціну договору від 21.02.2019 № 66 на 21 831,88 грн (з 370 000,00 грн до 391 831,88 грн)?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-24 16:50:42

надання пояснення

Розглянувши Ваш запит по Моніторингу до закупівлі 15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти) (UA-2019-01-15-000869-c) Тендерний комітет повідомляє наступне.
Щодо питання №1. Так, Пунктом 8.3 договору № 66 від 21.02.2019 передбачено, що доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промисловою Палатою України.
Також відповідно до п. 11.2. Договору №66 від 21.02.19 Істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, що зазначено у ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:
11.2.7.Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю (за умови дотримання порядку зміни ціни товару в сторону збільшення, передбаченому тендерною документацією);

Великомостівською міською радою 12.03.2019 укладено Додаткову угоду № 1 до договору від 21.02.2019 № 66 в частині збільшення ціни за один кг м’яса яловичини та зменшення кількості товару. Дана додаткова угода була укладена у зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, а не через виникнення обставин непереборної сили. Саме тому підставою укладення Додаткової угоди є довідка Головного управління статистики у Львівській області від 22.02.2019 № 13-06/574/10-19, а не документ Торгово-Промислової Палати України.

Щодо питання №2. Ціна Договору №66 від 21.02.19 року становить 370 000,00 грн з ПДВ. Додатковою угодою №1 була збільшена ціна за одиницю Товару та зменшено обсяг закупівлі. Проте сума договору не збільшувалась. Внаслідок технічної помилки у п.1 Додаткової угоди №1 було зазначено, що кількість товару становить 3212кг.
Великомостівською міською радою 23.04.2019 року вищезгадана технічна помилка була виправлена шляхом укладення Додаткової угоди №2. Відповідно до п.1 Додаткової угоди №2 від 23.04.2019, кількість товару становить 3033 кг.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі 15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) по Лоту 1 (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-15-000869-c), тендерний комітет Великомостівської міської ради повідомляє наступне: Причиною відхилення пропозиції учасника ФОП Микита І.С послужило те, що копія документа, який затребувався в тендерній документації була завірена не згідно вимог тендерної документації. Тобто була наявна чітка невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, що відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 є належною і достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції. У випадку ж з учасником ФОП Воляник В.В., якого ми визнали переможцем ми дійшли висновку про відсутність підстав для відхилення, адже тендерна документація не містила конкретних вимог щодо того, що тендерна пропозиція має складатись з файлів відсканованих в режимі кольорового сканування і чітких визначень, що таке кольорова сканкопія чи кольорове сканування. Тому, на нашу думку, неможливо було чітко обґрунтувати невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Щодо технічної помилки до додатковій угоді №1 від 12.03.2019, то вона була нами виправлена шляхом укладання додаткової угоди №2 від 23.04.2019 р. Остаточна вартість договору не перевищує вартості тендерної пропозиції і договору про закупівлю. Усунути порушення шляхом відміни торгів ми не можемо. Адже по факту проведення процедури закупівлі було укладено договір. А відповідно до чинного законодавства, відміна процедури відкритих торгів після укладення договору із переможцем торгів у процесі його успішного виконання є неможливою та незаконною. Додатково інформуємо, що з метою попередження порушень при проведенні процедур закупівель у майбутньому нами було проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів, детально проаналізовано законодавство у сфері публічних закупівель та практику його застосування.

2019-05-07 14:47:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – м’ясо яловичини
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 січня 2019 14:48
Закінчення: 31 січня 2019 15:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3334 кг
Лот 1 – м’ясо яловичини
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80074, Україна, Львівська область, Великі Мости, вул. Шевченка, 6
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Микита Іван Степанович 383 410,00
UAH з ПДВ
369 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Воляник В.В. 381 743,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поронюк Богдан Юрійович 383 476,68
UAH з ПДВ
383 476,68
UAH з ПДВ
Документи
КОЗЛЮК ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ 399 100,00
UAH з ПДВ
399 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 16:47
цінова пропозиція.PDF
30 січня 2019 16:47
технічні вимоги.PDF
30 січня 2019 16:47
ст17.PDF
30 січня 2019 16:47
сертифікати якості.PDF
30 січня 2019 16:47
проект договору.PDF
30 січня 2019 16:47
працівники.jpg
30 січня 2019 16:47
персональні дані.PDF
30 січня 2019 16:47
ПДВ.PDF
30 січня 2019 16:47
паспортт5.jpg
30 січня 2019 16:47
паспорт4.jpg
30 січня 2019 16:47
паспорт3.jpg
30 січня 2019 16:47
паспорт2.jpg
30 січня 2019 16:47
паспорт1.jpg
30 січня 2019 16:47
нак.2411.jpg
30 січня 2019 16:47
нак.2 до 03-12-2.jpg
30 січня 2019 16:47
мтб.PDF
30 січня 2019 16:47
мтб.jpg
30 січня 2019 16:47
лист згода договір.PDF
30 січня 2019 16:47
інд.код.jpg
30 січня 2019 16:47
захист довкілля.PDF
30 січня 2019 16:47
аналогічні договора.PDF
30 січня 2019 16:47
акт обстеження.pdf
30 січня 2019 16:47
03-12-2.PDF
30 січня 2019 16:47
03-3-2411.PDF
30 січня 2019 12:56
акт обстеження.pdf
30 січня 2019 12:56
цінова пропозиція.PDF
30 січня 2019 12:56
технічні вимоги.PDF
30 січня 2019 12:56
ст17.PDF
30 січня 2019 12:56
сертифікати якості.PDF
30 січня 2019 12:56
проект договору.PDF
30 січня 2019 12:56
працівники.jpg
30 січня 2019 12:56
персональні дані.PDF
30 січня 2019 12:56
ПДВ.PDF
30 січня 2019 12:56
паспортт5.jpg
30 січня 2019 12:56
паспорт4.jpg
30 січня 2019 12:56
паспорт3.jpg
30 січня 2019 12:56
паспорт2.jpg
30 січня 2019 12:56
паспорт1.jpg
30 січня 2019 12:56
нак.2411.jpg
30 січня 2019 12:56
нак.2 до 03-12-2.jpg
30 січня 2019 12:56
мтб.PDF
30 січня 2019 12:56
мтб.jpg
30 січня 2019 12:56
лист згода договір.PDF
30 січня 2019 12:56
інд.код.jpg
30 січня 2019 12:56
захист довкілля.PDF
30 січня 2019 12:56
аналогічні договора.PDF
30 січня 2019 12:56
03-12-2.PDF
30 січня 2019 12:56
03-3-2411.PDF

Публічні документи

11 лютого 2019 15:23
дФС
11 лютого 2019 15:23
відсутність судимості
11 лютого 2019 14:48
клопотання
11 лютого 2019 14:48
клопотання і документи
29 січня 2019 20:20
лист-гарантія ст17.pdf
29 січня 2019 20:20
ІПН.pdf
29 січня 2019 20:20
єдиний податок.pdf
29 січня 2019 20:20
Додаток 3 (договір).pdf
29 січня 2019 20:20
довіреність на Т.З.pdf
29 січня 2019 20:20
витяг з реєстру фоп.pdf
29 січня 2019 20:20
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 11:28
Електронний підпис
29 січня 2019 11:20
Тендерна пропозиція.PDF
29 січня 2019 11:20
Проект договору.PDF
29 січня 2019 11:20
ПРАВО ВЛАСНОСТІ.pdf
29 січня 2019 11:20
посвідч Бойко.pdf
29 січня 2019 11:20
посвід водія Вахула.pdf
29 січня 2019 11:20
паспорт Поронюк.pdf
29 січня 2019 11:20
медкнижка Мірчук.pdf
29 січня 2019 11:20
медкнижка Бойко.pdf
29 січня 2019 11:20
медична Вахула.pdf
29 січня 2019 11:20
лист гарантія ст.17.pdf
29 січня 2019 11:20
ідент код Поронюк.pdf
29 січня 2019 11:20
Експертний курка.jpg
29 січня 2019 11:20
договір ветмедицини.pdf
29 січня 2019 11:20
договір бойня.pdf
29 січня 2019 11:20
Довідка щодо санкцій.PDF
29 січня 2019 11:20
Довідка банку.pdf
29 січня 2019 11:20
відгук Сокаль2.pdf
29 січня 2019 11:20
відгук Сокаль.pdf
29 січня 2019 11:20
витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 січня 2019 11:20
витяг з ЄДРПОУ-1.pdf
29 січня 2019 11:20
аналогічні договора.rar
29 січня 2019 11:20
Акт дератизація 2801.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 13:54
Виписка.jpg
30 січня 2019 13:54
Виписк.1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Микита Іван Степанович

ФОП Воляник В.В.

ФОП Поронюк Богдан Юрійович

КОЗЛЮК ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
Відхилено 369 999,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 17:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Воляник В.В.
#2705209098
Переможець 370 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 17:20

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Микита Іван Степанович #2794716130

№ рішення у справі

63/29-р/к

Дата рішення у справі

25.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

04 лютого 2019 17:13
Електронний підпис
04 лютого 2019 17:09
Протокол про рішення
04 лютого 2019 17:09
Протокол про рішення

Документи

04 лютого 2019 17:19
Електронний підпис
04 лютого 2019 17:17
Протокол про рішення
04 лютого 2019 17:17
Протокол про рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Воляник В.В.
#2705209098
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2019 17:19
Електронний підпис
04 лютого 2019 17:17
Протокол про рішення
04 лютого 2019 17:17
Протокол про рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 12:54
дод.угода 5.jpg зміни до договору
03 липня 2019 12:52
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 12:45
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 09:29
Додаткова угода _4.jpg зміни до договору
22 травня 2019 09:20
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 10:12
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 11:20
Додаткова угода _3.jpg зміни до договору
07 травня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 10:44
додаткова угода _2.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 10:22
додаткова угода.jpg зміни до договору
14 березня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 11:51
Підписаний договір укладений
21 лютого 2019 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки у кількості товару
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зростання ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 363 617,95
UAH (в тому числі ПДВ 60 602,99 UAH)