Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великомостівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056316 |
Вебсайт: | http://vmrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, Шевченка,6 |
Контактна особа: |
Груба Наталія Богданівна +380937004872 mostyrada@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 676 800,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
15 січня 2019 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 12:07 |
Додаток 4 (перелік документів).docx | |
15 січня 2019 12:07 |
Додаток 3 (договір).docx | |
15 січня 2019 12:07 |
Додаток 2 мясо.docx | |
15 січня 2019 12:07 |
Додаток 1 мясо.doc | |
15 січня 2019 12:07 |
ТД (мясо).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник розглянув подані документи. З їх змісту вбачається, що це копії Витягу з реєстру платників єдиного податку.
Так, відповідно до пункту 2.1 Розділу 5 Тендерної пропозиції, а також Додатку 4 Тендерної документації, учасник повинен подати Копія витягу з реєстру платників податку (ПДВ чи єдиного) або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного).
Проте згідно із п. 1.5 Розділу 3 Тендерної документації, 1.5. У випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис.
Копії Витягу з реєстру платників єдиного податку, які надав ФОП Микита І.С. не завірені належним чином, а тому Замовник розцінює це як невідповідність вимогам Тендерної документації.
Учасник , ФОП Микита Іван Степанович , вбачає в рішенні замовника порушення принципів хдійснення закупівель згідно ст.3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме порушено принципи - недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У відповідності до ст.18 ЗУ ”Про публічні закупівлі” залишаємо за собою право щодо оскарження даного рішення до органу оскарження.
Просимо скасувати прийняте вами рішення
Тендерний комітет діє і приймає свої рішення у відповідності до чинного законодавства та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
https://clarity-project.info/amcu/0fab033b7af443f2acba6b33267438b5
https://clarity-project.info/amcu/39724c66e97644f0a3fe7700ae66703b
https://clarity-project.info/amcu/04b7c117a2cb4713a9155aee621ac78e
Судова практика:https://youcontrol.com.ua/catalog/court-document/72924878/
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000011 ● 573a764218de49b9a07f35b387a18013
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2019 № 62
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 62
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-15-000869-c 15.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-11 17:08:24
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти)» (ID: UA-2019-01-15-000869-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення.
За Лотом № 1:
1. З яких причин відхилено пропозицію учасника торгів ФОП Микита І.С. (протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.02.2019, Лот № 1) з підстав: не надання оригіналу чи належно завіреної копії свідоцтва про сплату єдиного податку, якщо цим же розділом («Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності)» Додаток 4 Тендерної документації) передбачено для платників ПДВ надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ, яку (копію витягу з реєстру платників ПДВ) ФОП Микита І.С. надано у складі тендерної пропозиції (файл ПДВ.PDF)?
2. Відповідно до п. 1.5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що у випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис.
Згідно п. 1.6 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів у вигляді копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації (наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом Учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу).
Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення: у який спосіб учасники повинні були подавати документи, передбачені Розділом «Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності)» Додатку 4 Тендерної документації, щоб вони відповідали вимогам Тендерної документації: скан-копія з написом «З оригіналом згідно» (або «Копія вірна») та підписом або кольорова скан-копія документу після його завірення підписом Учасника?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-16 16:22:40
відповідь на запит
Розглянувши Ваш запит по Моніторингу до закупівлі 15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти) (UA-2019-01-15-000869-c) Тендерний комітет повідомляє наступне.
Так, згідно із вимогами Тендерної документації, документи, передбачені Розділом «Відомості щодо сплати податків та зборів Додатку 4 Тендерної документації слід було подати в одній із таких форм: 1) Копія з написом «З оригіналом згідно» (або «Копія вірна») та підписом уповноваженої особи або 2) сканований оригінал документу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-19 15:59:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти)» (ID: UA-2019-01-15-000869-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення.
За Лотом № 1:
1. Пунктом 8.3 договору від 21.02.2019 № 66 передбачено, що доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промисловою Палатою України.
З яких причин Великомостівською міською радою укладено Додаткову угоду № 1 до договору від 21.02.2019 № 66 в частині збільшення ціни за один кг м’яса яловичини та зменшення кількості товару, якщо підставою для укладання додаткової угоди є довідка Головного управління статистики у Львівській області від 22.02.2019 № 13-06/574/10-19, а не документ Торгово-Промислової Палати України?
2. Додатковою угодою № 1 до договору від 21.02.2019 № 66 передбачено збільшення ціни за один кг м’яса яловичини до 121,99 грн за кг та зменшення кількості товару до 3212 кг. Враховуючи зазначене, нова ціна договору складає 391 831,88 грн (121,99 * 3212).
З яких причин Великомостівською міською радою збільшено ціну договору від 21.02.2019 № 66 на 21 831,88 грн (з 370 000,00 грн до 391 831,88 грн)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-24 16:50:42
надання пояснення
Розглянувши Ваш запит по Моніторингу до закупівлі 15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти) (UA-2019-01-15-000869-c) Тендерний комітет повідомляє наступне.
Щодо питання №1. Так, Пунктом 8.3 договору № 66 від 21.02.2019 передбачено, що доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промисловою Палатою України.
Також відповідно до п. 11.2. Договору №66 від 21.02.19 Істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, що зазначено у ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:
11.2.7.Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю (за умови дотримання порядку зміни ціни товару в сторону збільшення, передбаченому тендерною документацією);
Великомостівською міською радою 12.03.2019 укладено Додаткову угоду № 1 до договору від 21.02.2019 № 66 в частині збільшення ціни за один кг м’яса яловичини та зменшення кількості товару. Дана додаткова угода була укладена у зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, а не через виникнення обставин непереборної сили. Саме тому підставою укладення Додаткової угоди є довідка Головного управління статистики у Львівській області від 22.02.2019 № 13-06/574/10-19, а не документ Торгово-Промислової Палати України.
Щодо питання №2. Ціна Договору №66 від 21.02.19 року становить 370 000,00 грн з ПДВ. Додатковою угодою №1 була збільшена ціна за одиницю Товару та зменшено обсяг закупівлі. Проте сума договору не збільшувалась. Внаслідок технічної помилки у п.1 Додаткової угоди №1 було зазначено, що кількість товару становить 3212кг.
Великомостівською міською радою 23.04.2019 року вищезгадана технічна помилка була виправлена шляхом укладення Додаткової угоди №2. Відповідно до п.1 Додаткової угоди №2 від 23.04.2019, кількість товару становить 3033 кг.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі 15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) по Лоту 1 (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-15-000869-c), тендерний комітет Великомостівської міської ради повідомляє наступне: Причиною відхилення пропозиції учасника ФОП Микита І.С послужило те, що копія документа, який затребувався в тендерній документації була завірена не згідно вимог тендерної документації. Тобто була наявна чітка невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, що відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 є належною і достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції. У випадку ж з учасником ФОП Воляник В.В., якого ми визнали переможцем ми дійшли висновку про відсутність підстав для відхилення, адже тендерна документація не містила конкретних вимог щодо того, що тендерна пропозиція має складатись з файлів відсканованих в режимі кольорового сканування і чітких визначень, що таке кольорова сканкопія чи кольорове сканування. Тому, на нашу думку, неможливо було чітко обґрунтувати невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Щодо технічної помилки до додатковій угоді №1 від 12.03.2019, то вона була нами виправлена шляхом укладання додаткової угоди №2 від 23.04.2019 р. Остаточна вартість договору не перевищує вартості тендерної пропозиції і договору про закупівлю. Усунути порушення шляхом відміни торгів ми не можемо. Адже по факту проведення процедури закупівлі було укладено договір. А відповідно до чинного законодавства, відміна процедури відкритих торгів після укладення договору із переможцем торгів у процесі його успішного виконання є неможливою та незаконною. Додатково інформуємо, що з метою попередження порушень при проведенні процедур закупівель у майбутньому нами було проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів, детально проаналізовано законодавство у сфері публічних закупівель та практику його застосування.
2019-05-07 14:47:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – м’ясо яловичини |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Микита Іван Степанович |
383 410,00
UAH з ПДВ
|
369 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Воляник В.В. |
381 743,00
UAH з ПДВ
|
370 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Поронюк Богдан Юрійович |
383 476,68
UAH з ПДВ
|
383 476,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОЗЛЮК ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ |
399 100,00
UAH з ПДВ
|
399 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Микита Іван Степанович #2794716130 |
Відхилено |
369 999,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2019 17:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Воляник В.В. #2705209098 |
Переможець |
370 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2019 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 12:54
|
дод.угода 5.jpg | зміни до договору |
03 липня 2019 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 09:29
|
Додаткова угода _4.jpg | зміни до договору |
22 травня 2019 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 11:20
|
Додаткова угода _3.jpg | зміни до договору |
07 травня 2019 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 10:44
|
додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2019 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2019 10:22
|
додаткова угода.jpg | зміни до договору |
14 березня 2019 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2019 11:51
|
Підписаний договір | укладений |
21 лютого 2019 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки у кількості товару |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зростання ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |