Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
1 040 000,00 UAH
UA-2019-01-15-000699-c ● a432099fc5b7403bbb4b4626f8f011a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Товаристо з обмеженою відповідальністю "Кременчуцька ТЕЦ" |
Код ЄДРПОУ: | 42225136 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Свіштовська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Ольга Ревега +380536760687 tv05@kremtec.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 13:43 |
Очікувана вартість: | 1 040 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
без ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, Свіштовська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 14:27 |
ТД.docx | |
22 січня 2019 14:27 |
Перелік змін.docx |
22 січня 2019 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 січня 2019 14:27 |
ТД.docx
|
|||||||||
22 січня 2019 14:27 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вогнепальна зброя
Дата подання: 20 січня 2019 16:19
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:52
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність нарізної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ «КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ» являється особливо важливим об’єктом електроенергетики. Статтею 19 Закону України «Про електроенергетику» вказані об’єкти повинні охоронятися відомчою воєнізованою охороною із залученням в разі необхідності відповідних структурних підрозділів органів державної влади.
Постановою КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах та згідно категорії об’єктів (додаток затверджений Постановою КМУ № 975 від 21.11.2018 р.), а саме п. 5 – Особливо важливі об’єкти електроенергетики підлягають охороні органами поліції охорони.
Крім цього слід зазначити, що на ТОВ «Кременчуцька ТЕЦ» у виробництві використовуються прекурсори, які зберігаються на об’єктах відкритого типу та окремих приміщеннях – п. 18 Додатку до Постанови КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів підлягають охороні органами поліції охорони».
Постановою КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах та згідно категорії об’єктів (додаток затверджений Постановою КМУ № 975 від 21.11.2018 р.), а саме п. 5 – Особливо важливі об’єкти електроенергетики підлягають охороні органами поліції охорони.
Крім цього слід зазначити, що на ТОВ «Кременчуцька ТЕЦ» у виробництві використовуються прекурсори, які зберігаються на об’єктах відкритого типу та окремих приміщеннях – п. 18 Додатку до Постанови КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів підлягають охороні органами поліції охорони».
Аналогічні
Дата подання: 20 січня 2019 16:23
Дата відповіді: 22 січня 2019 10:53
Ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не визначають субёєкта аналогічного договору, об`єкт охорони, обсяг тощо. То на підставі чого Ви обмежуєте учасників вимогою про налання аналогічного саме з об`єктами енергетики. Просимо виключити дану вимогу ,адже вона дискримінаційна.
Відповідь: ТОВ «КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ» являється особливо важливим об’єктом електроенергетики. Статтею 19 Закону України «Про електроенергетику» вказані об’єкти повинні охоронятися відомчою воєнізованою охороною із залученням в разі необхідності відповідних структурних підрозділів органів державної влади.
Постановою КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах та згідно категорії об’єктів (додаток затверджений Постановою КМУ № 975 від 21.11.2018 р.), а саме п. 5 – Особливо важливі об’єкти електроенергетики підлягають охороні органами поліції охорони.
Крім цього слід зазначити, що на ТОВ «Кременчуцька ТЕЦ» у виробництві використовуються прекурсори, які зберігаються на об’єктах відкритого типу та окремих приміщеннях – п. 18 Додатку до Постанови КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів підлягають охороні органами поліції охорони».
Постановою КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Про затвердження об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах та згідно категорії об’єктів (додаток затверджений Постановою КМУ № 975 від 21.11.2018 р.), а саме п. 5 – Особливо важливі об’єкти електроенергетики підлягають охороні органами поліції охорони.
Крім цього слід зазначити, що на ТОВ «Кременчуцька ТЕЦ» у виробництві використовуються прекурсори, які зберігаються на об’єктах відкритого типу та окремих приміщеннях – п. 18 Додатку до Постанови КМУ № 975 від 21.11.2018 року «Об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів підлягають охороні органами поліції охорони».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Полтавській області |
1 028 160,00
UAH
|
1 028 160,00
UAH
|
Документи |
Управління поліції охорони в Сумській області |
1 040 000,00
UAH
|
1 040 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Полтавській області #40109042 |
Переможець |
1 028 160,00
UAH
|
12 лютого 2019 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2019 18:49
|
Доп_угода.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2019 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 16:44
|
Скан_договору.pdf | укладений |
25 лютого 2019 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 177 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |