Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 Нафта і дистилянти (Бензин А-92, Дизельне паливо)
Очікувана вартість
2 233 500,00 UAH
UA-2019-01-15-000683-a 97c205d43cfd47c6804b712a75bf8f87
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гейко Оксана Володимирівна

+380985350123 nos_komunalnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Носівка-Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32995697
Місцезнаходження: 17100, Україна , Чернігівська обл., Носівка, вул. Суворова,55
Контактна особа: Гейко Оксана Володимирівна
+380985350123
nos_komunalnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 2 ч.4 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі"Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 17:46
Оскарження наміру укласти договір: 26 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля відбувається за власні кошти підприємства та кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86000 л
09130000-9 Нафта і дистилянти (Бензин А-92, Дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, м. Носівка, вул. Суворова,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

15 січня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-13-000008 ● 05598586af2444779efddae99a1bbafe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.07.2020 № 42
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 13.07.2020 № 42

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-01-15-000683-a 15.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-16 13:25:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Бензин А-92, Дизельне паливо», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2019-01-15-000683-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 31.01.2019 № ДГ-0000446-Т (в частині розрахунків та поставки товару), укладеного з приватним підприємством «ТТ-Нафта».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-20 15:37:35

Відповідь на запит від 16.07.2020р.

31.01.2019р. нашим підприємством було заключено Договір №ДГ-0000446-Т на поставку товару зокрема; дизельне паливо та бензин А-92 на загальну суму 2233500,00 грн в т.ч ПДВ. 27.12.2019р. даний договір Додатковою угодою №1 пролонговано до 01 квітня 2020р. За даний час товару було придбано згідно договору на загальну суму 1465393,20 грн. за який проведо розрахунок в повній мірі. На даний час умови договору повністю виконано.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-20 15:11:30

Пояснення з власної ініціативи

Відповідь на запит від 16.07.2020р. 31.01.2019р. нашим підприємством було заключено Договір №ДГ-0000446-Т на поставку товару зокрема дизельного палива та бензину А-92 на загальну суму 2233500,00 грн в т.ч ПДВ. 27.12.2019р. даний договір Додатковою угодою №1 пролонговано до 01 квітня 2020р. За даний час товаро було придбано згідно договору на загальну суму 1465393,20 грн. за який проведо розрахунок в повній мірі. На даний час умови договору повністю виконано.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На усунення порушення згідно висновку моніторингу від 22.07.20р. Секретар тенедерного комітету створила та оприлюднила Звіт про виконання договору в системі прозоро. Тому просимо не застосовувати притягнення до адміністративної відповідальності поскільки порушення усунено.

2020-07-28 10:14:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Протоколи про адміністративне правопорушення від 07.08.2020 №25/84/2020-пр, від 07.08.2020 №25/85/2020-пр

2020-08-11 16:31:05

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ТТ-НАФТА"
#37021932
Переможець 2 233 500,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 17:46

Документи

15 січня 2019 17:46
Електронний підпис
15 січня 2019 17:43
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2019 17:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ТТ-НАФТА"
#37021932
2 233 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2019 17:46
Електронний підпис
15 січня 2019 17:43
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 16:26
Звіт про виконання договору укладений
24 липня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:47
дод.угода.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 15:42
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 16:47
Договір про закупівлю товарів укладений
01 лютого 2019 16:31
Договір про закупівлю товарів укладений
01 лютого 2019 16:31
Договір про закупівлю товарів укладений
01 лютого 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст. 36 Закону України "про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020р., а саме до 01.04.2020р.
Номер договору про закупівлю: ДГ-0000446-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 465 393,20
UAH (в тому числі ПДВ 244 232,20 UAH)