Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Носівка-Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 32995697 |
Місцезнаходження: | 17100, Україна , Чернігівська обл., Носівка, вул. Суворова,55 |
Контактна особа: |
Гейко Оксана Володимирівна +380985350123 nos_komunalnik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 17:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 січня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
15 січня 2019 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-13-000008 ● 05598586af2444779efddae99a1bbafe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2020 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.07.2020 № 42
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 13.07.2020 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-01-15-000683-a 15.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-16 13:25:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Бензин А-92, Дизельне паливо», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2019-01-15-000683-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 31.01.2019 № ДГ-0000446-Т (в частині розрахунків та поставки товару), укладеного з приватним підприємством «ТТ-Нафта».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-20 15:37:35
Відповідь на запит від 16.07.2020р.
31.01.2019р. нашим підприємством було заключено Договір №ДГ-0000446-Т на поставку товару зокрема; дизельне паливо та бензин А-92 на загальну суму 2233500,00 грн в т.ч ПДВ. 27.12.2019р. даний договір Додатковою угодою №1 пролонговано до 01 квітня 2020р. За даний час товару було придбано згідно договору на загальну суму 1465393,20 грн. за який проведо розрахунок в повній мірі. На даний час умови договору повністю виконано.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-20 15:11:30
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь на запит від 16.07.2020р. 31.01.2019р. нашим підприємством було заключено Договір №ДГ-0000446-Т на поставку товару зокрема дизельного палива та бензину А-92 на загальну суму 2233500,00 грн в т.ч ПДВ. 27.12.2019р. даний договір Додатковою угодою №1 пролонговано до 01 квітня 2020р. За даний час товаро було придбано згідно договору на загальну суму 1465393,20 грн. за який проведо розрахунок в повній мірі. На даний час умови договору повністю виконано.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На усунення порушення згідно висновку моніторингу від 22.07.20р. Секретар тенедерного комітету створила та оприлюднила Звіт про виконання договору в системі прозоро. Тому просимо не застосовувати притягнення до адміністративної відповідальності поскільки порушення усунено.
2020-07-28 10:14:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Протоколи про адміністративне правопорушення від 07.08.2020 №25/84/2020-пр, від 07.08.2020 №25/85/2020-пр
2020-08-11 16:31:05
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ТТ-НАФТА" #37021932 |
Переможець |
2 233 500,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2019 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 16:26
|
Звіт про виконання договору | укладений |
24 липня 2020 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:47
|
дод.угода.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2019 16:47
|
Договір про закупівлю товарів | укладений |
01 лютого 2019 16:31
|
Договір про закупівлю товарів | укладений |
01 лютого 2019 16:31
|
Договір про закупівлю товарів | укладений |
01 лютого 2019 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 ст. 36 Закону України "про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020р., а саме до 01.04.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | ДГ-0000446-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |