Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
oil and distillates
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Установа комунальної власності "Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому" |
Код ЄДРПОУ: | 23211567 |
Місцезнаходження: | 65013, Україна , Одеська область обл., Одеса, Миколаївська дорога,126 |
Контактна особа: |
Карпова Лілія Іванівна 380487373458 athgik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Establishment of community property " Avtotransportne gospodarstvo Odes'kogo mis'kvykonkomu" |
National ID: | 23211567 |
Contact point: |
Karpova Liliya Ivanovna 380487373458 athgik@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 6 930 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 654,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 15 січня 2019 13:06 |
Enquiries until: | 05 лютого 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 6 930 875 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 34 654 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2019 14:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 14:19 |
тендерна документація.pdf |
04 лютого 2019 14:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
15 січня 2019 14:19 |
тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-11-000213 ● 27d96c591ece48b3af72b421e8f9b4c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2019 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2019 Одеса № 76
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 07.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 07.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2019 № 76
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-15-000668-b 15.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
2. UA-2019-03-06-000757-b 06.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-03-04-000677-b 04.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-03-01-002292-a 01.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Нотєвський А.Д.
5. UA-2019-02-25-000352-b 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.
6. UA-2019-01-16-001604-c 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-11 16:56:58
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «Нафта і дистиляти » за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка проводиться Установою комунальної власності «Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-15-000668-b , дата оприлюднення 15.01.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме :
1) яким чином Замовник може обґрунтувати наявність у Додатку 2.5 до тендерної документації вимоги щодо надання учасником довідки про відсутність підстав, передбачених пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону, у той час як відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 17 Закону Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої 17 статті Закону?
2) як Замовник може обґрунтувати відсутність у тендерній документації вимоги, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, якщо пунктом 3 частини 2 ст. 22 Закону передбачена така вимога?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати відсутність у тендерній документації вимоги подання учасником інформації про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 4 та 8 статті 17 Закону, у той час як абзацом 1 частини 3 статті 17 передбачено надання учасниками відповідної інформації у довільній формі?
4) яким чином Замовник допустив до аукціону ТОВ «ВОГ КАРД» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано не підписаний проект договору?
5) яким чином Замовник допустив до аукціону ТОВ «ВОГ КАРД» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам Додатку 2.3. до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку, визначеної у тендерній документації форми, проте у колонці «найменування обладнання/матеріально-технічної бази» зазначена адреса, а не найменування?
6) яким чином Замовник допустив до аукціону ПП «ОККО КОНТРАКТ» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції відповідного учасника вимогам розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації (щодо відповідності учасника частині 2 статті 17 Закону), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформації у довільній формі про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?
7) яким чином Замовник допустив до аукціону ПП «ОККО КОНТРАКТ» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції відповідного учасника вимогам Додатку 3 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідки у довільній формі з інформацією, що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів?
8) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» вимогам Додатку 2.4 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку, визначеної у тендерній документації форми, щодо загальних відомостей про учасника, в яких не зазначена інформація у пункті 8 «Найменування обслуговуючого банку із зазначенням його реквізитів (найменування, адреса, відділення, МФО)»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-13 14:45:34
Пояснення на запит
1) Довідкою, згідно додатку 2.5 до тендерної пропозиції учасник підтверджує, що учасник не пропонує, не дає або не погоджується прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінної речі, послуги тощо), з метою вплинути на прийняття рішення щодо переможця процедури закупівлі, а також нами самостійно перевірена інформація у відкритих реєстрах, оскільки іншого законодавством не встановлено.
2) У складі тендерних пропозицій Учасників в наявності є довідки про застосування заходів із захисту довкілля.
3) Відповідно до п.3 ст. 17 Закону "Про публічні закупівлі" : Замовник самостійно перевіряє у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення ; п.4 ст.17 Закону: перевіряється замовником у зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства економічної конкуренції увигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів; п.8 ст. 17 Закону: замовник самостійно перевіряє у єдиному державному реєстрі підприємств.
4) ТОВ " ВОГ КАРД" було надано підписаний проект договору.
5) Додаток 2.3 до тендерної документації - це довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а не довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначено адреси АЗС, які підтверджуються додатком 2 до проекту договору.
6) Довідку, що учасник має заборгованність зі сплати податків і зборів ( обов'язкових платежів ) надає лише учасник-переможець, тобто ТОВ " ВОГ КАРД".
7) ПП " ОККО КОНТРАКТ у складі тендерної пропозиції надав копії необхідних дозволів, сертифікатів, ліцензій тощо.
8) П.8 додатку 2.4 до тендерної документації , ПП " ОККО КОНТРАКТ" було зазначено у п 9 цієї ж довідки.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Установа комунальної власності "Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому" |
Код ЄДРПОУ: | 23211567 |
Місцезнаходження: | 65013, Україна, Одеська область обл., Одеса, Миколаївська дорога,126 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РІАКАР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
6 597 283,50
UAH з ПДВ
|
6 487 784,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
6 527 088,00
UAH з ПДВ
|
6 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
6 487 784,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 09:46
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 15:18
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:56
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2019 14:24
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 червня 2019 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2019 13:07
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2019 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 14:39
|
підписаний договір.pdf | укладений |
11 березня 2019 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни на ринку нафтопродуктів |
Номер договору про закупівлю: | 19- |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коливання ціни на ринку нафтопродуктів |
Номер договору про закупівлю: | 19- |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 19- |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 19- |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів, робіт і послуг ) |
Номер договору про закупівлю: | 19- |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |