Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

нафта і дистиляти
oil and distillates
Очікувана вартість
6 930 875,00 UAH
UA-2019-01-15-000668-b 5fdc6d4fdba146acbd130463bde2d6a0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпова Лілія Іванівна

380487373458 athgik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Установа комунальної власності "Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому"
Код ЄДРПОУ: 23211567
Місцезнаходження: 65013, Україна , Одеська область обл., Одеса, Миколаївська дорога,126
Контактна особа: Карпова Лілія Іванівна
380487373458
athgik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Establishment of community property " Avtotransportne gospodarstvo Odes'kogo mis'kvykonkomu"
National ID: 23211567
Contact point: Karpova Liliya Ivanovna
380487373458
athgik@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 січня 2019 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 11:04
Очікувана вартість: 6 930 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 654,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 15 січня 2019 13:06
Enquiries until: 05 лютого 2019 12:00
Complaints submission until: до 11 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 лютого 2019 12:00

Information

Estimated total value: 6 930 875 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 654 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
254650 літр
нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65102, Україна, Одеська область, Одеса, Миколаївська дорога, 126
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

oil and distillates (gasoline A-95, gasoline A-92, diesel fuel)
CPV: 09130000-9
Період постачання: з 05 березня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2019 14:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 14:19
тендерна документація.pdf
04 лютого 2019 14:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 14:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 11:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 09:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 14:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 13:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 14:19
тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо формату документації
Дата подання: 16 січня 2019 15:51
Дата відповіді: 17 січня 2019 09:01
Доброго дня! Просимо викласти документацію в форматі .doc для можливості корректної підготовки тендерної пропозиції
Відповідь: Доброго дня! Надайте, будь ласка, Вашу електронну адресу і ми надішлемо тендерну документацію у форматі .doc для можливості коректної підготовки тендерної пропозиції.
Формат документації
Дата подання: 31 січня 2019 11:24
Дата відповіді: 31 січня 2019 11:35
Доброго дня! Просимо викласти документацію в форматі .doc для можливості корректної підготовки тендерної пропозиції. ebykova@amicenergy.com.ua Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, надішлемо
Тендерна документація
Дата подання: 04 лютого 2019 14:13
Дата відповіді: 04 лютого 2019 14:20
Доброго дня! Просимо викласти документацію в форматі .doc для можливості корректної підготовки тендерної пропозиції. ebykova@amicenergy.com.ua Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, надіслали
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-11-000213 ● 27d96c591ece48b3af72b421e8f9b4c2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2019 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2019 Одеса № 76
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 07.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 07.03.2019.



Начальник О. МУРАТОВ





Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2019 № 76
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-15-000668-b 15.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
2. UA-2019-03-06-000757-b 06.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-03-04-000677-b 04.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-03-01-002292-a 01.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Нотєвський А.Д.
5. UA-2019-02-25-000352-b 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.
6. UA-2019-01-16-001604-c 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-11 16:56:58

Запит замовнику на пояснення

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «Нафта і дистиляти » за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка проводиться Установою комунальної власності «Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-15-000668-b , дата оприлюднення 15.01.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме :
1) яким чином Замовник може обґрунтувати наявність у Додатку 2.5 до тендерної документації вимоги щодо надання учасником довідки про відсутність підстав, передбачених пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону, у той час як відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 17 Закону Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої 17 статті Закону?
2) як Замовник може обґрунтувати відсутність у тендерній документації вимоги, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, якщо пунктом 3 частини 2 ст. 22 Закону передбачена така вимога?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати відсутність у тендерній документації вимоги подання учасником інформації про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 4 та 8 статті 17 Закону, у той час як абзацом 1 частини 3 статті 17 передбачено надання учасниками відповідної інформації у довільній формі?
4) яким чином Замовник допустив до аукціону ТОВ «ВОГ КАРД» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано не підписаний проект договору?
5) яким чином Замовник допустив до аукціону ТОВ «ВОГ КАРД» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам Додатку 2.3. до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку, визначеної у тендерній документації форми, проте у колонці «найменування обладнання/матеріально-технічної бази» зазначена адреса, а не найменування?
6) яким чином Замовник допустив до аукціону ПП «ОККО КОНТРАКТ» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції відповідного учасника вимогам розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації (щодо відповідності учасника частині 2 статті 17 Закону), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформації у довільній формі про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?
7) яким чином Замовник допустив до аукціону ПП «ОККО КОНТРАКТ» та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції відповідного учасника вимогам Додатку 3 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідки у довільній формі з інформацією, що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів?
8) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» вимогам Додатку 2.4 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку, визначеної у тендерній документації форми, щодо загальних відомостей про учасника, в яких не зазначена інформація у пункті 8 «Найменування обслуговуючого банку із зазначенням його реквізитів (найменування, адреса, відділення, МФО)»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-13 14:45:34

Пояснення на запит

1) Довідкою, згідно додатку 2.5 до тендерної пропозиції учасник підтверджує, що учасник не пропонує, не дає або не погоджується прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінної речі, послуги тощо), з метою вплинути на прийняття рішення щодо переможця процедури закупівлі, а також нами самостійно перевірена інформація у відкритих реєстрах, оскільки іншого законодавством не встановлено.
2) У складі тендерних пропозицій Учасників в наявності є довідки про застосування заходів із захисту довкілля.
3) Відповідно до п.3 ст. 17 Закону "Про публічні закупівлі" : Замовник самостійно перевіряє у єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення ; п.4 ст.17 Закону: перевіряється замовником у зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства економічної конкуренції увигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів; п.8 ст. 17 Закону: замовник самостійно перевіряє у єдиному державному реєстрі підприємств.
4) ТОВ " ВОГ КАРД" було надано підписаний проект договору.
5) Додаток 2.3 до тендерної документації - це довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а не довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначено адреси АЗС, які підтверджуються додатком 2 до проекту договору.
6) Довідку, що учасник має заборгованність зі сплати податків і зборів ( обов'язкових платежів ) надає лише учасник-переможець, тобто ТОВ " ВОГ КАРД".
7) ПП " ОККО КОНТРАКТ у складі тендерної пропозиції надав копії необхідних дозволів, сертифікатів, ліцензій тощо.
8) П.8 додатку 2.4 до тендерної документації , ПП " ОККО КОНТРАКТ" було зазначено у п 9 цієї ж довідки.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 лютого 2019
UA-2019-01-15-000668-b5fdc6d4fdba146acbd130463bde2d6a0
Найменування: Установа комунальної власності "Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому"
Код ЄДРПОУ: 23211567
Місцезнаходження: 65013, Україна, Одеська область обл., Одеса, Миколаївська дорога,126
Учасник Документи Рішення
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РІАКАР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

18 лютого 2019 11:55
протокол розгляду.pdf
18 лютого 2019 11:57
Електронний підпис

Публічні документи

14 лютого 2019 13:31
Електронний підпис
14 лютого 2019 13:31
Електронний підпис
14 лютого 2019 13:29
Установчі завірені.pdf
14 лютого 2019 13:29
Проект договору.pdf
14 лютого 2019 13:29
Приват_рах_13_02.pdf
14 лютого 2019 13:29
Приват_заб_13_02.pdf
14 лютого 2019 13:29
Лист -згода КІО.pdf
14 лютого 2019 13:29
Довідка щодо талонів.pdf
14 лютого 2019 13:29
Витяг з ПДВ завірений.pdf
14 лютого 2019 13:29
Фінзвіність 2017 2018.7z
14 лютого 2019 13:29
Установчі документи.7z
14 лютого 2019 13:29
Цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2019 13:29
Скан талонів ДП.pdf
14 лютого 2019 13:29
Скан талонів А-95.pdf
14 лютого 2019 13:29
Скан талонів А-92.pdf
14 лютого 2019 13:29
Скан паливної картки.pdf
14 лютого 2019 13:29
Перелік АЗС Україна.pdf
14 лютого 2019 13:29
Довідка працівники.pdf
14 лютого 2019 13:29
Довідка МТБ.pdf
14 лютого 2019 13:29
Довідка аналогічний.pdf
14 лютого 2019 13:29
Сертифікат, паспорт (95).7z
14 лютого 2019 13:29
Сертифікат, паспорт (92).7z

Документи

18 лютого 2019 12:08
протокол розгляду.pdf
18 лютого 2019 12:09
Електронний підпис

Публічні документи

28 лютого 2019 16:57
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:57
Електронний підпис
26 лютого 2019 14:54
Електронний підпис
26 лютого 2019 14:54
Електронний підпис
26 лютого 2019 14:50
Довідка(2).zip
26 лютого 2019 14:50
довідка п.2 ч.1 ст17.pdf
25 лютого 2019 16:24
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:24
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:23
пропозиція 25.02.19.pdf
14 лютого 2019 17:52
Електронний підпис
14 лютого 2019 17:52
Електронний підпис
14 лютого 2019 17:51
копiя статута-вог кард.pdf
14 лютого 2019 17:51
сертифiкати,паспорта.pdf
14 лютого 2019 17:51
копiя паспорта усова.pdf
14 лютого 2019 17:51
проект договору.pdf
14 лютого 2019 17:51
OPYS-STVOREN.pdf
14 лютого 2019 17:51
Витяг ЄДРПОУ 31.01.19.pdf
14 лютого 2019 17:51
копія дов. Усова ВК.pdf
14 лютого 2019 17:51
Довідки з банку 14.02.19..pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка п.6 ч.1 ст17.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка п.2 ч.1 ст17.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка п.10 ч1 ст 17.pdf
14 лютого 2019 17:50
копія відгуку жд.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка мтб.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка п.4 ч.1 ст17.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка п.3 ч.1 ст17.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка на підписанта.pdf
14 лютого 2019 17:50
копія відгуку сб.pdf
14 лютого 2019 17:50
копія витягу ПДВ.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка до ч.2 ст17.pdf
14 лютого 2019 17:50
зальні відомості.pdf
14 лютого 2019 17:50
перелік документів.pdf
14 лютого 2019 17:50
пропозиція 14.02.19.pdf

Документи

18 лютого 2019 12:01
протокол розгляду.pdf
18 лютого 2019 12:01
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "РІАКАР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 6 597 283,50
UAH з ПДВ
6 487 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 6 527 088,00
UAH з ПДВ
6 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 16:57
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:57
Електронний підпис
26 лютого 2019 14:54
Електронний підпис
26 лютого 2019 14:54
Електронний підпис
26 лютого 2019 14:50
Довідка(2).zip
26 лютого 2019 14:50
довідка п.2 ч.1 ст17.pdf
25 лютого 2019 16:24
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:24
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:23
пропозиція 25.02.19.pdf
14 лютого 2019 17:52
Електронний підпис
14 лютого 2019 17:52
Електронний підпис
14 лютого 2019 17:51
копiя статута-вог кард.pdf
14 лютого 2019 17:51
сертифiкати,паспорта.pdf
14 лютого 2019 17:51
копiя паспорта усова.pdf
14 лютого 2019 17:51
проект договору.pdf
14 лютого 2019 17:51
OPYS-STVOREN.pdf
14 лютого 2019 17:51
Витяг ЄДРПОУ 31.01.19.pdf
14 лютого 2019 17:51
копія дов. Усова ВК.pdf
14 лютого 2019 17:51
Довідки з банку 14.02.19..pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка п.6 ч.1 ст17.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка п.2 ч.1 ст17.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка п.10 ч1 ст 17.pdf
14 лютого 2019 17:50
копія відгуку жд.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка мтб.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка п.4 ч.1 ст17.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка п.3 ч.1 ст17.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка на підписанта.pdf
14 лютого 2019 17:50
копія відгуку сб.pdf
14 лютого 2019 17:50
копія витягу ПДВ.pdf
14 лютого 2019 17:50
довідка до ч.2 ст17.pdf
14 лютого 2019 17:50
зальні відомості.pdf
14 лютого 2019 17:50
перелік документів.pdf
14 лютого 2019 17:50
пропозиція 14.02.19.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 13:31
Електронний підпис
14 лютого 2019 13:31
Електронний підпис
14 лютого 2019 13:29
Установчі завірені.pdf
14 лютого 2019 13:29
Проект договору.pdf
14 лютого 2019 13:29
Приват_рах_13_02.pdf
14 лютого 2019 13:29
Приват_заб_13_02.pdf
14 лютого 2019 13:29
Лист -згода КІО.pdf
14 лютого 2019 13:29
Довідка щодо талонів.pdf
14 лютого 2019 13:29
Витяг з ПДВ завірений.pdf
14 лютого 2019 13:29
Фінзвіність 2017 2018.7z
14 лютого 2019 13:29
Установчі документи.7z
14 лютого 2019 13:29
Цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2019 13:29
Скан талонів ДП.pdf
14 лютого 2019 13:29
Скан талонів А-95.pdf
14 лютого 2019 13:29
Скан талонів А-92.pdf
14 лютого 2019 13:29
Скан паливної картки.pdf
14 лютого 2019 13:29
Перелік АЗС Україна.pdf
14 лютого 2019 13:29
Довідка працівники.pdf
14 лютого 2019 13:29
Довідка МТБ.pdf
14 лютого 2019 13:29
Довідка аналогічний.pdf
14 лютого 2019 13:29
Сертифікат, паспорт (95).7z
14 лютого 2019 13:29
Сертифікат, паспорт (92).7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 6 487 784,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 12:11

Документи

25 лютого 2019 12:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
6 487 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 12:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 09:46
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
20 січня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 15:18
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
17 січня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:56
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:53
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 14:24
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 червня 2019 14:12
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 13:07
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 квітня 2019 13:05
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 14:39
підписаний договір.pdf укладений
11 березня 2019 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни на ринку нафтопродуктів
Номер договору про закупівлю: 19-
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коливання ціни на ринку нафтопродуктів
Номер договору про закупівлю: 19-
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 19-
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2019 році
Номер договору про закупівлю: 19-
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів, робіт і послуг )
Номер договору про закупівлю: 19-
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 6 485 314,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 080 885,73 UAH)