Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канати сталеві
Очікувана вартість
3 453 333,00 UAH
UA-2019-01-15-000548-a ● 7b85447f58114c3e83a24f21037f28fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТИВІДОРНА КОМПАНІЯ "ОЛЬВІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 19290012 |
Вебсайт: | https://sc-olvia.com/ |
Місцезнаходження: | 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, А/Я 170 |
Контактна особа: |
Зеленська Тетяна 0512-77-61-39 t.zelenskaya@sc-olvia.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 3 453 333,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Канати сталеві
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27500 п.м.
Канати сталеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 16:17 |
Протокол засідання тендерного комітету № 4 від 21.01.2019.pdf | |
21 січня 2019 16:17 |
Перелік змін до Тендерної документації від 21.01.2019 р..pdf | |
21 січня 2019 16:17 |
Тендерна документація (зі змінами).doc | |
21 січня 2019 16:17 |
Оголошення про проведення відкритих торгів зі змінами.doc | |
15 січня 2019 15:11 |
Додаток 7_Проект договору про закупівлю.docx |
21 січня 2019 16:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2019 16:17 |
Протокол засідання тендерного комітету № 4 від 21.01.2019.pdf
|
|||
21 січня 2019 16:17 |
Перелік змін до Тендерної документації від 21.01.2019 р..pdf
|
|||
21 січня 2019 16:17 |
Тендерна документація (зі змінами).doc
|
|||
21 січня 2019 16:17 |
Оголошення про проведення відкритих торгів зі змінами.doc
|
|||
15 січня 2019 15:11 |
Додаток 7_Проект договору про закупівлю.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно основних умов договору
Дата подання: 16 січня 2019 16:11
Дата відповіді: 18 січня 2019 11:03
Происмо Вас розглянути можливість внесення змін до основних умов договору по наступних пунктах:2.5. У разі поставки Товару іншої номенклатури та/або в меншій кількості, ніж прописано в товаросупровідній документації, Постачальник проводить заміну Товару або здійснює допоставку необхідної номенклатури та/або кількості Товару за свій рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної письмової вимоги Покупця.
Претензії по кількості Товару можуть бути пред'явлені впродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту постачання. Всі претензії по якості приймаються Постачальником протягом дії гарантії на Товар.2.6. Гарантійний термін експлуатації Товару передбачено вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. 2.9. Покупець має право пред’явити претензію Постачальнику по кількості та якості Товару. Претензія готується і подається у письмовій формі і пред’являється Постачальнику, по кількості – протягом 2-хробочихі днів з дня прийому-передачі Товару, по якості – у будь-який момент впродовж гарантійного терміну. При виникненні претензій по якості Товару, або інші обставини, що перешкоджають нормальному функціонуванню Товару за призначенням, далі - Дефекти, що трапилися з вини Постачальника, останній за свій рахунок повинен здійснити додаткову поставку або заміну неякісного Товару (виправити дефекти) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної письмової вимоги Покупця.
У разі неодноразової (більше трьох виробів) поставки дефектного (неякісного) Товару Покупець може розірвати Договір в односторонньому порядку, про що письмово повідомляє Постачальника. Договір вважається розірваним з дати, вказаної у письмовому повідомленні. У разі заміни Товару неналежної якості на Товар належної якості, на замінений Товар розповсюджується гарантійний термін, визначений в п.2.6. Договору, з дати поставки нового Товару.5.5. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями за заявками Покупця протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання 50% попередньої оплати вартості партії Товару, передбаченої п. 4.2. цього Договору, та заявки Покупця.
Заявка та/або повідомлення вважається належним чином врученою Постачальнику з моменту її надіслання Покупцем електронною поштою за адресою __________________________.5.7. Перехід права власності від Постачальника до Покупця на Товар відбувається в момент переходу ризиків по вказаному Товару згідно з умовами поставки, визначеними згідно з ІНКОТЕРМС-2010.5.9. У разі поставки Товару в меншій кількості, ніж встановлена у товаросупровідній документації, Постачальник здійснює допоставку необхідної кількості Товару за свій рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної письмової вимоги Покупця.5.12. Прийом Товару здійснюється Покупцем:
- по кількості - на підставі товаротранспортних документів відповідно до Інструкції "Про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по кількості", затвердженої Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6 з наступними змінами й доповненнями з урахуванням умов передбачених даним договором.
- по якості - на підставі сертифікату якості на продукцію відповідно до Інструкції "Про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по якості", затвердженої Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 з наступними змінами й доповненнями з урахуванням умов передбачених даним договором.
При виявленні дефектів переданого Товару, невідповідності якості, виклик представника Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов'язковим.6.3.4. Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усунути дефекти, виявлені в Товарі протягом гарантійного терміну експлуатації, або замінити Товар, якщо не доведе, що дефекти виникли в результаті порушення Покупцем правил експлуатації Товару або його збереження. Усунення дефектів або заміна Товару проводиться після підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання обґрунтованої претензії Покупця про виявлені дефекти, які унеможливлюють подальше використання Товару.6.3.6. У разі невиконання умов цього Договору або відмови Покупця від Договору у випадках, передбачених п. 2.11. Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання письмової вимоги Покупця повернути на розрахунковий рахунок Покупця грошові кошти, які сплачені останнім як попередня оплата (передоплата).6.4.3. Достроково в односторонньому порядку відмовитись від Договору у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Покупцем за цим Договором, письмово повідомивши його про це. При цьому додаткова угода в такому випадку не укладається, а Договір буде вважатися припиненим з дати письмового повідомлення Постачальника. 8.6. За прострочення оплати вартості Товару (його партії) за цим Договором Постачальник має право стягнути з Покупця пеню у розмірі 0,1 % від суми простроченого платежу за кожен день прострочення виконання зобов’язання, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, діючої на момент прострочення виконання цих зобов’язань. За прострочення оплати Товару (його партії) більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів - має право додатково стягнути штраф у розмірі 7% від суми простроченого платежу. 8.8. У разі поставки Постачальником неякісного Товару, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмірі 20% від вартості неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.8.11. Виключити.8.12. За необґрунтовану відмову будь-якої зі Сторін від виконання прийнятих на себе зобов’язань частково або повністю за цим Договором, відповідна Сторона несе відповідальність у вигляді штрафу у розмірі 25% від суми Договору.10.3. Виключити.12.1. Цей Договір може бути розірваний за домовленістю Сторін, що оформлюється відповідною Додатковою угодою до цього Договору, окрім випадків односторонньої відмови від Договору, передбачених у п. 6.2.2. та 6.4.3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, розглянувши Вашу пропозицію щодо внесення змін до основних умов договору, повідомляємо про відсутність наміру внесення змін до основних умов договору та до тендерної документації процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" |
2 495 524,50
UAH
|
2 149 990,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ЮЖМЕТИЗ |
3 195 000,00
UAH
|
2 150 000,00
UAH
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" |
3 399 520,00
UAH
|
3 399 520,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430 |
Переможець |
2 149 990,00
UAH
|
06 лютого 2019 11:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 08:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 08:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 08:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2019 13:44
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 54Т-2019 (1).pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2019 13:12
|
Договір № 54Т-2019.pdf | укладений |
26 лютого 2019 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізітів Сторін: зміна діючих номерів рахунків на нові за стандартом IBAN. |
Номер договору про закупівлю: | 54Т-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |