Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канати сталеві
Очікувана вартість
3 453 333,00 UAH
UA-2019-01-15-000548-a 7b85447f58114c3e83a24f21037f28fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зеленська Тетяна

0512-77-61-39 t.zelenskaya@sc-olvia.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТИВІДОРНА КОМПАНІЯ "ОЛЬВІЯ"
Код ЄДРПОУ: 19290012
Вебсайт: https://sc-olvia.com/
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, А/Я 170
Контактна особа: Зеленська Тетяна
0512-77-61-39
t.zelenskaya@sc-olvia.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 лютого 2019 15:46
Очікувана вартість: 3 453 333,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Канати сталеві
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27500 п.м.
Канати сталеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно основних умов договору
Дата подання: 16 січня 2019 16:11
Дата відповіді: 18 січня 2019 11:03
Происмо Вас розглянути можливість внесення змін до основних умов договору по наступних пунктах:2.5. У разі поставки Товару іншої номенклатури та/або в меншій кількості, ніж прописано в товаросупровідній документації, Постачальник проводить заміну Товару або здійснює допоставку необхідної номенклатури та/або кількості Товару за свій рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної письмової вимоги Покупця. Претензії по кількості Товару можуть бути пред'явлені впродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту постачання. Всі претензії по якості приймаються Постачальником протягом дії гарантії на Товар.2.6. Гарантійний термін експлуатації Товару передбачено вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. 2.9. Покупець має право пред’явити претензію Постачальнику по кількості та якості Товару. Претензія готується і подається у письмовій формі і пред’являється Постачальнику, по кількості – протягом 2-хробочихі днів з дня прийому-передачі Товару, по якості – у будь-який момент впродовж гарантійного терміну. При виникненні претензій по якості Товару, або інші обставини, що перешкоджають нормальному функціонуванню Товару за призначенням, далі - Дефекти, що трапилися з вини Постачальника, останній за свій рахунок повинен здійснити додаткову поставку або заміну неякісного Товару (виправити дефекти) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної письмової вимоги Покупця. У разі неодноразової (більше трьох виробів) поставки дефектного (неякісного) Товару Покупець може розірвати Договір в односторонньому порядку, про що письмово повідомляє Постачальника. Договір вважається розірваним з дати, вказаної у письмовому повідомленні. У разі заміни Товару неналежної якості на Товар належної якості, на замінений Товар розповсюджується гарантійний термін, визначений в п.2.6. Договору, з дати поставки нового Товару.5.5. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями за заявками Покупця протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання 50% попередньої оплати вартості партії Товару, передбаченої п. 4.2. цього Договору, та заявки Покупця. Заявка та/або повідомлення вважається належним чином врученою Постачальнику з моменту її надіслання Покупцем електронною поштою за адресою __________________________.5.7. Перехід права власності від Постачальника до Покупця на Товар відбувається в момент переходу ризиків по вказаному Товару згідно з умовами поставки, визначеними згідно з ІНКОТЕРМС-2010.5.9. У разі поставки Товару в меншій кількості, ніж встановлена у товаросупровідній документації, Постачальник здійснює допоставку необхідної кількості Товару за свій рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної письмової вимоги Покупця.5.12. Прийом Товару здійснюється Покупцем: - по кількості - на підставі товаротранспортних документів відповідно до Інструкції "Про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по кількості", затвердженої Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6 з наступними змінами й доповненнями з урахуванням умов передбачених даним договором. - по якості - на підставі сертифікату якості на продукцію відповідно до Інструкції "Про порядок прийому продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по якості", затвердженої Держарбітражем при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 з наступними змінами й доповненнями з урахуванням умов передбачених даним договором. При виявленні дефектів переданого Товару, невідповідності якості, виклик представника Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов'язковим.6.3.4. Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усунути дефекти, виявлені в Товарі протягом гарантійного терміну експлуатації, або замінити Товар, якщо не доведе, що дефекти виникли в результаті порушення Покупцем правил експлуатації Товару або його збереження. Усунення дефектів або заміна Товару проводиться після підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання обґрунтованої претензії Покупця про виявлені дефекти, які унеможливлюють подальше використання Товару.6.3.6. У разі невиконання умов цього Договору або відмови Покупця від Договору у випадках, передбачених п. 2.11. Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання письмової вимоги Покупця повернути на розрахунковий рахунок Покупця грошові кошти, які сплачені останнім як попередня оплата (передоплата).6.4.3. Достроково в односторонньому порядку відмовитись від Договору у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Покупцем за цим Договором, письмово повідомивши його про це. При цьому додаткова угода в такому випадку не укладається, а Договір буде вважатися припиненим з дати письмового повідомлення Постачальника. 8.6. За прострочення оплати вартості Товару (його партії) за цим Договором Постачальник має право стягнути з Покупця пеню у розмірі 0,1 % від суми простроченого платежу за кожен день прострочення виконання зобов’язання, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, діючої на момент прострочення виконання цих зобов’язань. За прострочення оплати Товару (його партії) більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів - має право додатково стягнути штраф у розмірі 7% від суми простроченого платежу. 8.8. У разі поставки Постачальником неякісного Товару, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмірі 20% від вартості неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.8.11. Виключити.8.12. За необґрунтовану відмову будь-якої зі Сторін від виконання прийнятих на себе зобов’язань частково або повністю за цим Договором, відповідна Сторона несе відповідальність у вигляді штрафу у розмірі 25% від суми Договору.10.3. Виключити.12.1. Цей Договір може бути розірваний за домовленістю Сторін, що оформлюється відповідною Додатковою угодою до цього Договору, окрім випадків односторонньої відмови від Договору, передбачених у п. 6.2.2. та 6.4.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, розглянувши Вашу пропозицію щодо внесення змін до основних умов договору, повідомляємо про відсутність наміру внесення змін до основних умов договору та до тендерної документації процедури закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 2 495 524,50
UAH
2 149 990,00
UAH
Документи
ТОВ ЮЖМЕТИЗ 3 195 000,00
UAH
2 150 000,00
UAH
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" 3 399 520,00
UAH
3 399 520,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 13:15
Електронний підпис
08 лютого 2019 13:14
Довідка.pdf.p7s
08 лютого 2019 13:14
Довідка.pdf
06 лютого 2019 14:07
Електронний підпис
06 лютого 2019 14:06
ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ.pdf
06 лютого 2019 14:06
ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ НЕ ЄДР.pdf
06 лютого 2019 14:06
ДОВІДКА ДФС.pdf
04 лютого 2019 14:54
Електронний підпис
31 січня 2019 14:45
Електронний підпис
31 січня 2019 14:44
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
31 січня 2019 14:44
СТАТУТ.pdf
31 січня 2019 14:44
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
31 січня 2019 14:44
СВІДОЦТВО ПДВ копія.pdf
31 січня 2019 14:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
31 січня 2019 14:43
ДОГОВІР перевізник.pdf
31 січня 2019 14:43
ДОГОВІР ОЛЬВІЯ.pdf
31 січня 2019 14:43
ДОВІДКА ПАЦІВНИКИ.pdf
31 січня 2019 14:43
ДОВІДКА НЕ САНКЦІЇ.pdf
31 січня 2019 14:43
ВИТЯГ ПДВ копія.pdf
31 січня 2019 14:43
БАЛАНС ф.№1 за 2017.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 14:04
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2019 14:04
Технічні вимоги.pdf
30 січня 2019 14:04
Статут.pdf
30 січня 2019 14:04
ст.17 Закону України.pdf
30 січня 2019 14:04
Сертифікати якості.pdf
30 січня 2019 14:04
Протокол.Наказ.pdf
30 січня 2019 14:04
Проект договору.pdf
30 січня 2019 14:04
Довідка працівники.pdf
30 січня 2019 14:04
Довідка МТБ.Договір.pdf
30 січня 2019 14:04
Гарантійний лист.pdf
30 січня 2019 14:04
Витяг з ЄДР 01.11.2018.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 10:31
ПДВ.PDF
29 січня 2019 10:31
Статут нова редакція.PDF
29 січня 2019 10:31
Проект договору.PDF
29 січня 2019 10:31
Відповідність ст.17.PDF
29 січня 2019 10:31
Загальні відомості.PDF
29 січня 2019 10:31
Цінова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВ ЮЖМЕТИЗ

Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 2 149 990,00
UAH
06 лютого 2019 11:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430

№ рішення у справі

65/70-р/к

Дата рішення у справі

13.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
2 149 990,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 08:43
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 08:37
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 08:32
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 08:31
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 08:30
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 13:44
Додаткова угода № 1 до Договору № 54Т-2019 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2019 13:43
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 13:12
Договір № 54Т-2019.pdf укладений
26 лютого 2019 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізітів Сторін: зміна діючих номерів рахунків на нові за стандартом IBAN.
Номер договору про закупівлю: 54Т-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 1 535 050,00
UAH