Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов'язана продукція
Очікувана вартість
623 427,00 UAH
UA-2019-01-15-000513-c abd367d313cb478ca1fd58b8a9ad99f4
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Чучаєв

+380978112451 ulianovkanvk2@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Благовіщенський навчально-виховний комплекс №2 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад "Дивоцвіт" Благовіщенської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38884563
Місцезнаходження: 26400, Україна , Кіровоградська обл., Благовіщенське, вул. Гагаріна,89/59
Контактна особа: Олександр Чучаєв
+380978112451
ulianovkanvk2@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
На сьогодні єдиним можливим суб'єктом, який здійснює постачання теплової енергії для Благовіщенського НВК №2 є приватне підприємство "АВКУБІ". Це підтверджується витягом зі зведеного переліку суб'єктів природних монополій. Окрім цього теплова мережа Благовіщенського НВК №2 знаходиться у оренді строком на 25 років, експлуатується і обслуговується приватним підприємством "АВКУБІ", яке здійснює постачання теплової енергії навчальному закладу, що додатково підтверджує відсутність конкуренції з технічних причин. Слід також зазначити, що не придбання у найближчий час теплової енергії у ПП "АВКУБІ" призведе до припинення постачання теплової енергії Благовіщенському НВК №2. Це в свою чергу призведе до неможливості підтримки належного температурного режиму в приміщенні, поширенню хвороб, і як наслідок до негативних соціальних процесів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 14:45
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
339 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов'язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26400, Україна, Кіровоградська область, місто Благовіщенське, вулиця Гагаріна, 89/59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

15 січня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-05-000025 ● 8796aac74cef4e889c250cf5e9cb579a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.02.2019 № 10

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.02.2019 № 10

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-01-15-000513- с 15.01.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-05 17:01:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-000513-с) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Який ID номер присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачено проведення переговорної процедури на закупівлю пари, гарячої води та пов’язаної продукції очікуваною вартістю 623 427,00 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "АВКУБІ"
#35240920
Переможець 623 427,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 14:45

Документи

23 січня 2019 14:45
Електронний підпис
23 січня 2019 14:44
Протокол2.pdf
23 січня 2019 14:44
Протокол.pdf
23 січня 2019 14:44
Протокол1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 14:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "АВКУБІ"
#35240920
623 427,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 14:45
Електронний підпис
23 січня 2019 14:44
Протокол2.pdf
23 січня 2019 14:44
Протокол.pdf
23 січня 2019 14:44
Протокол1.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 лютого 2019 14:05
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Замовником річний план був затверджений рішенням тендерного комітету №1 від 03.01.2019 року, однак не оприлюднено. Тому закупівля відміняється, відповідно до ст. 31 Законку, оскільки дане порушення усунути неможливо.
Документи:
07 лютого 2019 14:05
Електронний підпис
07 лютого 2019 14:05
Протокол1.pdf
07 лютого 2019 14:05
Протокол.pdf