Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Благовіщенський навчально-виховний комплекс №2 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад "Дивоцвіт" Благовіщенської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38884563 |
Місцезнаходження: | 26400, Україна , Кіровоградська обл., Благовіщенське, вул. Гагаріна,89/59 |
Контактна особа: |
Олександр Чучаєв +380978112451 ulianovkanvk2@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2019 14:45 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
15 січня 2019 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-05-000025 ● 8796aac74cef4e889c250cf5e9cb579a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2019 № 10
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.02.2019 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-01-15-000513- с 15.01.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-05 17:01:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-000513-с) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Який ID номер присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачено проведення переговорної процедури на закупівлю пари, гарячої води та пов’язаної продукції очікуваною вартістю 623 427,00 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "АВКУБІ" #35240920 |
Переможець |
623 427,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 14:45
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 07 лютого 2019 14:05 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Замовником річний план був затверджений рішенням тендерного комітету №1 від 03.01.2019 року, однак не оприлюднено. Тому закупівля відміняється, відповідно до ст. 31 Законку, оскільки дане порушення усунути неможливо. |
07 лютого 2019 14:05
|
Електронний підпис |
07 лютого 2019 14:05
|
Протокол1.pdf |
07 лютого 2019 14:05
|
Протокол.pdf |