Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Продукція борошномельної - круп’яної промисловості (борошно пшеничне, вівсяна крупа,рис,кукурудзяна крупа, пшенична крупа,пшоно, гречана крупа, ячнева крупа)
Очікувана вартість
497 600,00 UAH
UA-2019-01-14-001051-c ● 027170ed51d64a5ab74208e8437ebc7b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Коломийської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143442 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10 |
Контактна особа: |
Леся Паньків +380343326647,+380955398191 tender-lesya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2019 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2019 14:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2019 14:58 |
Початок аукціону: | 30 січня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 497 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 488,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29400 кілограм
борошно пшеничне20 000 кг, вівсяна крупа1400 кг,рис4200 кг,кукурудзяна крупа2400 кг, пшенична крупа600 кг,пшоно 800 кг, гречана крупа 6 000 кг, ячнева крупа 200 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2019 08:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 08:49 |
ТД прод борошномельно-кркп'яної.doc |
15 січня 2019 08:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 січня 2019 08:49 |
ТД прод борошномельно-кркп'яної.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 14 січня 2019 18:55
Дата відповіді: 16 січня 2019 08:52
Вітаю, підкажіть будь - ласка коли можна буде побачити тендерну документацію? Дякую
Відповідь: Тендерна документація завантажена.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-14-001051-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Фреяк Ігор Володимирович, Код ЄДРПОУ:2891511617
Дата подання: 05 лютого 2019 14:46
Кваліфікація ПП "Степан Мельничук"
Кваліфікація ПП "Степан Мельничук"
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 лютого 2019 11:17
Розглянувши вимогу, тендерним комітетом було прийнято рішення повернути переможця Приватне підприємство "Степан Мельничук" на кваліфікацію
Номер вимоги: UA-2019-01-14-001051-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Степан Мельничук", Код ЄДРПОУ:37042753
Дата подання: 11 лютого 2019 10:42
вимога
Приватне підприємство «Степан Мельничук» ознайомившись з підставами відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства та вивчивши тендерну документацію учасника ФОП Фреяк Ігоря Володимировича на закупівлю код ДК 021:2015 – 15610000-7 «Продукція борошномельної – круп’яної промисловості», яка не відповідає вимогам Закону України « Про публічні закупівлі» ( і при цьому даного учасника визнано переможцем торгів), хоче звернути увагу тендерного комітету на наступне:
1. Подана учасником ФОП Фреяк Ігор Володимирович інформація та документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеними ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.1. Так відповідно до п.1 Додатку 3 учасник подає документи про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасником ФОП Фреяк І.В. на підтвердження матеріально-технічної бази було надано копію Договору суборенди №01/10-2 частини нерухомого майна від 01 жовтня 2017року укладеного з ТзОВ «ДС ТРЕЙД ПЛЮС» в особі заступника директора Довірака Ігоря Івановича.
Однак згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань уповноваженою особою представляти ТзОВ «ДС ТРЕЙД ПЛЮС» у правовідносинах з третіми особами, особою, яка має право вчиняти від імені товариства без довіреності, у тому числі підписувати договори є керівник Фреяк Ігор Володимирович (керівник з 08.06.2015р.).
Отже уповноваженою особою на підписання Договору суборенди №01/10-2 з ФОП Фреяк Ігорем Володимировичем є Фреяк Ігор Володимирович. Інших документів, які б надавали повноваження заступнику директора Довірака І.І. на укладення договорів до тендерної документації не подано. Звертаємо увагу, що враховуючи даний договір ( який є неналежним документом) тендерним комітетом неодноразового даного учасника визнавалось переможцем торгів.
В зв’язку з цим, просимо тендерний комітет офіційно звернутись до ФОП Фреяк І.В. про підтвердження виконання умов договору суборенди, в частині орендної сплати щомісячно в сумі 1870,00грн. з моменту укладення договору по даний час, оскільки враховуючи викладене, вважаємо , що договір суборенди №01/10-2 має формальний характер та виступає тільки , як доказ наявності матеріально-технічної бази в участі в тендерах.
1.2. Пунктом 2.2. Додатку 3 визначено, що учасник подає інформаційну довідку в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо виробництва (фасування) та транспортування товару, що є об’єктом торгів.
Поряд з цим пунктом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що « критеріями, які висуваються з метою оцінки відповідності Учасників установленим кваліфікаційним та іншим вимогам є в тому числі – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід».
Учасником ФОП Фреяк І.В. подано довідку про відсутність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання і досвід, оскільки працює самостійно та не має найманих працівників.
Отже відсутність працівників не відповідає вимогам та критеріям пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Факт відсутності працівників фактично не зможе самостійно виконати можливість поставки товару в 29 (двадцять дев’ять) закладів, як це визначено умовами договору. А враховуючи те, що ФОП Фреяк І.В. є переможцем торгів ще по 17 тендерах, де в тендерній документації зазначено про відсутність найманих працівників та здійснення поставки товару особисто, про відсутність інших транспортних засобів для аналогічної продукції крім вантажного фургону «Мерседес Бенс-Спрінтер 412Д», виконання всіх укладених договорів є фактично не можливим без залучення найманих працівників та інших транспортних засобів.
1.3. Пунктом 6 Інструкції встановлено, що «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Така інформація в тендерній документації відсутня.
Що стосується відхилення тендерної документації ПП «Степан Мельничук» то підприємство вважає, що дане відхилення відбулось безпідставно. Про засідання тендерного комітету 06 лютого 2019р. учасника ПП «Степан Мельничук» не повідомлялось. В протоколі тільки зазначено інформацію, яка викладена у вимозі учасника ФОП Фреяк І.В. однак не дано жодної оцінки та не перевірено викладену у вимозі інформацію, оскільки приватним підприємством, як учасником в повному обсязі виконано вимоги п.1.2 додатку 3, надано копії аналогічних договорів (договори з Коломийською ЦРЛ та з П’ядицькою сільською радою ОТГ), у довідці №10 від 28.01.2019р. графа (примітка (власність, оренда) заповнено та надано необхідні копії підтверджуючих документів.
Враховуючи викладене ПП «Степан Мельничук» вважає, що тендерна пропозиція ФОП Фреяк Ігоря Володимировича не відповідає критеріям та вимогам Закону України « Про публічні закупівлі», інформація та документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеними ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність матеріально-технічної бази як такої, враховуючи нікчемність договору суборенди, відсутність найманих працівників відповідної кваліфікації, враховуючи поставку продукції в 29 закладів по даних торгах та в інші заклади по інших 17 тендерах).
В зв’язку з чим, просимо прийняти зауваження та відхилити пропозицію учасника ФОП Фреяк Ігоря Володимировича.
В разі залишення даної вимоги без належного розгляду та надання об’єктивної оцінки викладеному, ПП «Степан Мельничук» буде подано скаргу на тендерний комітет Управління освіти Коломийської міської ради до АМК України.
Розгорнути
Згорнути
1. Подана учасником ФОП Фреяк Ігор Володимирович інформація та документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеними ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.1. Так відповідно до п.1 Додатку 3 учасник подає документи про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасником ФОП Фреяк І.В. на підтвердження матеріально-технічної бази було надано копію Договору суборенди №01/10-2 частини нерухомого майна від 01 жовтня 2017року укладеного з ТзОВ «ДС ТРЕЙД ПЛЮС» в особі заступника директора Довірака Ігоря Івановича.
Однак згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань уповноваженою особою представляти ТзОВ «ДС ТРЕЙД ПЛЮС» у правовідносинах з третіми особами, особою, яка має право вчиняти від імені товариства без довіреності, у тому числі підписувати договори є керівник Фреяк Ігор Володимирович (керівник з 08.06.2015р.).
Отже уповноваженою особою на підписання Договору суборенди №01/10-2 з ФОП Фреяк Ігорем Володимировичем є Фреяк Ігор Володимирович. Інших документів, які б надавали повноваження заступнику директора Довірака І.І. на укладення договорів до тендерної документації не подано. Звертаємо увагу, що враховуючи даний договір ( який є неналежним документом) тендерним комітетом неодноразового даного учасника визнавалось переможцем торгів.
В зв’язку з цим, просимо тендерний комітет офіційно звернутись до ФОП Фреяк І.В. про підтвердження виконання умов договору суборенди, в частині орендної сплати щомісячно в сумі 1870,00грн. з моменту укладення договору по даний час, оскільки враховуючи викладене, вважаємо , що договір суборенди №01/10-2 має формальний характер та виступає тільки , як доказ наявності матеріально-технічної бази в участі в тендерах.
1.2. Пунктом 2.2. Додатку 3 визначено, що учасник подає інформаційну довідку в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо виробництва (фасування) та транспортування товару, що є об’єктом торгів.
Поряд з цим пунктом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що « критеріями, які висуваються з метою оцінки відповідності Учасників установленим кваліфікаційним та іншим вимогам є в тому числі – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід».
Учасником ФОП Фреяк І.В. подано довідку про відсутність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання і досвід, оскільки працює самостійно та не має найманих працівників.
Отже відсутність працівників не відповідає вимогам та критеріям пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Факт відсутності працівників фактично не зможе самостійно виконати можливість поставки товару в 29 (двадцять дев’ять) закладів, як це визначено умовами договору. А враховуючи те, що ФОП Фреяк І.В. є переможцем торгів ще по 17 тендерах, де в тендерній документації зазначено про відсутність найманих працівників та здійснення поставки товару особисто, про відсутність інших транспортних засобів для аналогічної продукції крім вантажного фургону «Мерседес Бенс-Спрінтер 412Д», виконання всіх укладених договорів є фактично не можливим без залучення найманих працівників та інших транспортних засобів.
1.3. Пунктом 6 Інструкції встановлено, що «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Така інформація в тендерній документації відсутня.
Що стосується відхилення тендерної документації ПП «Степан Мельничук» то підприємство вважає, що дане відхилення відбулось безпідставно. Про засідання тендерного комітету 06 лютого 2019р. учасника ПП «Степан Мельничук» не повідомлялось. В протоколі тільки зазначено інформацію, яка викладена у вимозі учасника ФОП Фреяк І.В. однак не дано жодної оцінки та не перевірено викладену у вимозі інформацію, оскільки приватним підприємством, як учасником в повному обсязі виконано вимоги п.1.2 додатку 3, надано копії аналогічних договорів (договори з Коломийською ЦРЛ та з П’ядицькою сільською радою ОТГ), у довідці №10 від 28.01.2019р. графа (примітка (власність, оренда) заповнено та надано необхідні копії підтверджуючих документів.
Враховуючи викладене ПП «Степан Мельничук» вважає, що тендерна пропозиція ФОП Фреяк Ігоря Володимировича не відповідає критеріям та вимогам Закону України « Про публічні закупівлі», інформація та документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеними ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність матеріально-технічної бази як такої, враховуючи нікчемність договору суборенди, відсутність найманих працівників відповідної кваліфікації, враховуючи поставку продукції в 29 закладів по даних торгах та в інші заклади по інших 17 тендерах).
В зв’язку з чим, просимо прийняти зауваження та відхилити пропозицію учасника ФОП Фреяк Ігоря Володимировича.
В разі залишення даної вимоги без належного розгляду та надання об’єктивної оцінки викладеному, ПП «Степан Мельничук» буде подано скаргу на тендерний комітет Управління освіти Коломийської міської ради до АМК України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 13:28
Протокол на вимогу, яку подав учасник Приватне підприємство "Степан Мельничук"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2019 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Степан Мельничук" |
488 640,00
UAH з ПДВ
|
474 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Фреяк Ігор Володимирович |
492 330,00
UAH з ПДВ
|
475 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Харевич Роман Михайлович |
497 000,00
UAH з ПДВ
|
497 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Степан Мельничук" #37042753 |
Рішення скасоване |
474 900,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 11:19
|
Приватне підприємство "Степан Мельничук" #37042753 |
Відхилено |
474 900,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 15:12
|
Фізична особа-підприємець Фреяк Ігор Володимирович #2891511617 |
Переможець |
475 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2020 12:21
|
ду 17-4 крупи.pdf | зміни до договору |
19 березня 2020 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2020 12:56
|
ду 17-3.pdf | зміни до договору |
10 січня 2020 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:20
|
ду фреяк 17-2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 17:07
|
ду 17-1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 16:59
|
ду 17-1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 09:54
|
Д крупи.pdf | укладений |
19 лютого 2019 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору в п. 1.2. розділу І та п. 3.1. розділу ІІІ |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди на продовження строку дії Договру на закупівлю товару |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до договру |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |