Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Продукція борошномельної - круп’яної промисловості (борошно пшеничне, вівсяна крупа,рис,кукурудзяна крупа, пшенична крупа,пшоно, гречана крупа, ячнева крупа)
Очікувана вартість
497 600,00 UAH
UA-2019-01-14-001051-c 027170ed51d64a5ab74208e8437ebc7b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Паньків

+380343326647
+380955398191
tender-lesya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Коломийської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143442
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10
Контактна особа: Леся Паньків
+380343326647,+380955398191
tender-lesya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2019 14:58
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2019 14:58
Початок аукціону: 30 січня 2019 15:22
Очікувана вартість: 497 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 488,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29400 кілограм
борошно пшеничне20 000 кг, вівсяна крупа1400 кг,рис4200 кг,кукурудзяна крупа2400 кг, пшенична крупа600 кг,пшоно 800 кг, гречана крупа 6 000 кг, ячнева крупа 200 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 08:49
ТД прод борошномельно-кркп'яної.doc
15 січня 2019 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 08:49
ТД прод борошномельно-кркп'яної.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 14 січня 2019 18:55
Дата відповіді: 16 січня 2019 08:52
Вітаю, підкажіть будь - ласка коли можна буде побачити тендерну документацію? Дякую
Відповідь: Тендерна документація завантажена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-14-001051-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Фреяк Ігор Володимирович, Код ЄДРПОУ:2891511617
Дата подання: 05 лютого 2019 14:46
Кваліфікація ПП "Степан Мельничук"
Кваліфікація ПП "Степан Мельничук"
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 лютого 2019 11:17
Розглянувши вимогу, тендерним комітетом було прийнято рішення повернути переможця Приватне підприємство "Степан Мельничук" на кваліфікацію
Номер вимоги: UA-2019-01-14-001051-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Степан Мельничук", Код ЄДРПОУ:37042753
Дата подання: 11 лютого 2019 10:42
вимога
Приватне підприємство «Степан Мельничук» ознайомившись з підставами відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства та вивчивши тендерну документацію учасника ФОП Фреяк Ігоря Володимировича на закупівлю код ДК 021:2015 – 15610000-7 «Продукція борошномельної – круп’яної промисловості», яка не відповідає вимогам Закону України « Про публічні закупівлі» ( і при цьому даного учасника визнано переможцем торгів), хоче звернути увагу тендерного комітету на наступне:
1. Подана учасником ФОП Фреяк Ігор Володимирович інформація та документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеними ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.1. Так відповідно до п.1 Додатку 3 учасник подає документи про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасником ФОП Фреяк І.В. на підтвердження матеріально-технічної бази було надано копію Договору суборенди №01/10-2 частини нерухомого майна від 01 жовтня 2017року укладеного з ТзОВ «ДС ТРЕЙД ПЛЮС» в особі заступника директора Довірака Ігоря Івановича.
Однак згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань уповноваженою особою представляти ТзОВ «ДС ТРЕЙД ПЛЮС» у правовідносинах з третіми особами, особою, яка має право вчиняти від імені товариства без довіреності, у тому числі підписувати договори є керівник Фреяк Ігор Володимирович (керівник з 08.06.2015р.).
Отже уповноваженою особою на підписання Договору суборенди №01/10-2 з ФОП Фреяк Ігорем Володимировичем є Фреяк Ігор Володимирович. Інших документів, які б надавали повноваження заступнику директора Довірака І.І. на укладення договорів до тендерної документації не подано. Звертаємо увагу, що враховуючи даний договір ( який є неналежним документом) тендерним комітетом неодноразового даного учасника визнавалось переможцем торгів.
В зв’язку з цим, просимо тендерний комітет офіційно звернутись до ФОП Фреяк І.В. про підтвердження виконання умов договору суборенди, в частині орендної сплати щомісячно в сумі 1870,00грн. з моменту укладення договору по даний час, оскільки враховуючи викладене, вважаємо , що договір суборенди №01/10-2 має формальний характер та виступає тільки , як доказ наявності матеріально-технічної бази в участі в тендерах.
1.2. Пунктом 2.2. Додатку 3 визначено, що учасник подає інформаційну довідку в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо виробництва (фасування) та транспортування товару, що є об’єктом торгів.
Поряд з цим пунктом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що « критеріями, які висуваються з метою оцінки відповідності Учасників установленим кваліфікаційним та іншим вимогам є в тому числі – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід».
Учасником ФОП Фреяк І.В. подано довідку про відсутність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання і досвід, оскільки працює самостійно та не має найманих працівників.
Отже відсутність працівників не відповідає вимогам та критеріям пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Факт відсутності працівників фактично не зможе самостійно виконати можливість поставки товару в 29 (двадцять дев’ять) закладів, як це визначено умовами договору. А враховуючи те, що ФОП Фреяк І.В. є переможцем торгів ще по 17 тендерах, де в тендерній документації зазначено про відсутність найманих працівників та здійснення поставки товару особисто, про відсутність інших транспортних засобів для аналогічної продукції крім вантажного фургону «Мерседес Бенс-Спрінтер 412Д», виконання всіх укладених договорів є фактично не можливим без залучення найманих працівників та інших транспортних засобів.
1.3. Пунктом 6 Інструкції встановлено, що «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Така інформація в тендерній документації відсутня.

Що стосується відхилення тендерної документації ПП «Степан Мельничук» то підприємство вважає, що дане відхилення відбулось безпідставно. Про засідання тендерного комітету 06 лютого 2019р. учасника ПП «Степан Мельничук» не повідомлялось. В протоколі тільки зазначено інформацію, яка викладена у вимозі учасника ФОП Фреяк І.В. однак не дано жодної оцінки та не перевірено викладену у вимозі інформацію, оскільки приватним підприємством, як учасником в повному обсязі виконано вимоги п.1.2 додатку 3, надано копії аналогічних договорів (договори з Коломийською ЦРЛ та з П’ядицькою сільською радою ОТГ), у довідці №10 від 28.01.2019р. графа (примітка (власність, оренда) заповнено та надано необхідні копії підтверджуючих документів.

Враховуючи викладене ПП «Степан Мельничук» вважає, що тендерна пропозиція ФОП Фреяк Ігоря Володимировича не відповідає критеріям та вимогам Закону України « Про публічні закупівлі», інформація та документи не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеними ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність матеріально-технічної бази як такої, враховуючи нікчемність договору суборенди, відсутність найманих працівників відповідної кваліфікації, враховуючи поставку продукції в 29 закладів по даних торгах та в інші заклади по інших 17 тендерах).
В зв’язку з чим, просимо прийняти зауваження та відхилити пропозицію учасника ФОП Фреяк Ігоря Володимировича.
В разі залишення даної вимоги без належного розгляду та надання об’єктивної оцінки викладеному, ПП «Степан Мельничук» буде подано скаргу на тендерний комітет Управління освіти Коломийської міської ради до АМК України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 13:28
Протокол на вимогу, яку подав учасник Приватне підприємство "Степан Мельничук"

Документи подані скаржником

05 лютого 2019 14:45
Вимога 1.jpg
05 лютого 2019 14:45
Вимога 2.jpg

Документи

06 лютого 2019 11:17
протокол вимога.pdf

Документи подані скаржником

11 лютого 2019 10:37
вимога 001.jpg
11 лютого 2019 10:37
вимога 002.jpg
11 лютого 2019 10:37
вимога 003.jpg

Документи

12 лютого 2019 13:28
протокол вимога крупи.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Степан Мельничук" 488 640,00
UAH з ПДВ
474 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Фреяк Ігор Володимирович 492 330,00
UAH з ПДВ
475 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Харевич Роман Михайлович 497 000,00
UAH з ПДВ
497 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 17:42
Електронний підпис
30 січня 2019 17:41
cвідоцтво 004.jpg
30 січня 2019 17:41
cвідоцтво 002.jpg
30 січня 2019 17:41
cвідоцтво 003.jpg
30 січня 2019 17:31
cвідоцтво 001.jpg
30 січня 2019 17:31
договір 1 002.jpg
30 січня 2019 17:31
договір 1 006.jpg
30 січня 2019 17:31
договір 1 003.jpg
30 січня 2019 17:31
договір 1 004.jpg
30 січня 2019 17:31
договір 1 005.jpg
30 січня 2019 17:31
договір 1 001.jpg
30 січня 2019 17:31
договір 1 007.jpg
30 січня 2019 17:30
специфікація 1 001.jpg
30 січня 2019 17:29
довідка банк 001.jpg
30 січня 2019 16:22
Електронний підпис
30 січня 2019 16:17
аналог дог 004.jpg
30 січня 2019 16:17
аналог дог 003.jpg
30 січня 2019 16:17
аналог дог 006.jpg
30 січня 2019 16:17
аналог дог 007.jpg
30 січня 2019 16:17
аналог дог 002.jpg
30 січня 2019 16:17
аналог дог 008.jpg
30 січня 2019 16:17
аналог дог 005.jpg
30 січня 2019 16:17
аналог дог 001.jpg
30 січня 2019 16:17
аналог дог 009.jpg
30 січня 2019 16:17
аналог дог 010.jpg
30 січня 2019 16:17
аналог дог 011.jpg
30 січня 2019 16:01
Електронний підпис
30 січня 2019 15:59
відгук.pdf
30 січня 2019 15:57
договір 005.jpg
30 січня 2019 15:57
договір 003.jpg
30 січня 2019 15:57
договір 004.jpg
30 січня 2019 15:57
договір 002.jpg
30 січня 2019 15:57
договір 007.jpg
30 січня 2019 15:57
договір 006.jpg
30 січня 2019 15:57
договір 001.jpg
30 січня 2019 15:57
специфікація.jpg
30 січня 2019 15:57
довідка довкілля 001.jpg
30 січня 2019 15:56
004.jpg
30 січня 2019 15:56
003.jpg
30 січня 2019 15:56
002.jpg
30 січня 2019 15:55
001.jpg
29 січня 2019 13:37
Електронний підпис
29 січня 2019 13:34
Статут.rar
29 січня 2019 13:34
НАКАЗ ЧЕРВ_НСЬКИЙ МВ.jpg
29 січня 2019 13:33
Витяг ПДВ 001.jpg
29 січня 2019 13:33
Документ_ЄДР_1004906649.zip
29 січня 2019 13:32
file.pdf
29 січня 2019 13:32
InformDovidka.pdf
29 січня 2019 13:32
сертифікат 1-2 001.jpg
29 січня 2019 13:32
сертифікат 1-1 001.jpg
29 січня 2019 13:31
сертифікат 1 001.jpg
29 січня 2019 13:30
лист погодження 001.jpg
29 січня 2019 13:30
ВИМОГИ 2 001.jpg
29 січня 2019 13:30
ВИМОГИ 1 001.jpg
29 січня 2019 13:30
Гарантійний лист 001.jpg

Публічні документи

12 лютого 2019 19:37
дов про несудимість.jpg
11 лютого 2019 19:35
Довідка ФОП Фреяк І.В..pdf
11 лютого 2019 19:33
ТЕНДЕРНА ОСТАТОЧНА.jpg
29 січня 2019 10:24
Електронний підпис
29 січня 2019 08:31
Д-ТИ КРУПИ.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 10:27
паспорт ст.2.jpg
28 січня 2019 10:27
паспорт ст.11.jpg
28 січня 2019 10:27
паспорт ст.1.jpg
28 січня 2019 10:27
ВИТЯГ.jpg
28 січня 2019 10:27
Виписка ст2.jpg
28 січня 2019 10:27
Виписка ст1.jpg
28 січня 2019 10:27
Довідка НЕ ПДВ.jpg
28 січня 2019 10:27
Договір ст2.jpg
28 січня 2019 10:27
вимоги ст 2.jpg
28 січня 2019 10:27
вимоги ст 1.jpg
28 січня 2019 10:27
Договір ст4.jpg
28 січня 2019 10:27
Договір ст3.jpg
28 січня 2019 10:27
Договір ст6.jpg
28 січня 2019 10:27
Договір ст5.jpg
28 січня 2019 10:27
Договір ст1.jpg
28 січня 2019 10:27
Договір ст7.jpg
28 січня 2019 10:27
Специфікація.jpg
28 січня 2019 10:27
тенд пропозиція ст1.jpg
28 січня 2019 10:27
тенд пропозиція ст2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Степан Мельничук"

ФОП Фреяк І.В

Фізична особа-підприємець Харевич Роман Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Степан Мельничук"
#37042753
Рішення скасоване 474 900,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 11:19
Приватне підприємство "Степан Мельничук"
#37042753
Відхилено 474 900,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 15:12
Фізична особа-підприємець Фреяк Ігор Володимирович
#2891511617
Переможець 475 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 15:16

Документи

04 лютого 2019 17:30
Електронний підпис
04 лютого 2019 17:29
протокол крупи.pdf

Документи

06 лютого 2019 15:12
Електронний підпис

Документи

06 лютого 2019 15:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Фреяк Ігор Володимирович
#2891511617
475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 15:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 12:21
ду 17-4 крупи.pdf зміни до договору
19 березня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2020 12:56
ду 17-3.pdf зміни до договору
10 січня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:20
ду фреяк 17-2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:20
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:07
ду 17-1.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:59
ду 17-1.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 10:11
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 09:54
Д крупи.pdf укладений
19 лютого 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Договору в п. 1.2. розділу І та п. 3.1. розділу ІІІ
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди на продовження строку дії Договру на закупівлю товару
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договру
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2019 — 19 березня 2020
Сума оплати за договором: 530 922,63
UAH (в тому числі ПДВ 88 487,10 UAH)