Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, (Послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту периферійних пристроїв за адресами: м.Київ, вул.Маричанська,4, та вул.Бастіонна,9)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-01-14-000954-b ● e9e2d645b0f74751a07e709bc030b3be
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва» |
Код ЄДРПОУ: | 37308938 |
Вебсайт: | http://example.com |
Місцезнаходження: | 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4 |
Контактна особа: |
Новак Алла Олександрівна 380442571105 krvpub1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2019 15:16 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Запропонована Учасником послуга повинна відповідати діючим стандартам.
Послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту периферійних пристроїв:
Найменування картриджа** Орієнтовна**
кількість заправок Орієнтовна**
кількість відновлень
HP
83А 10 4
17А 15 4
Q2612A 29 11
C7115A 1 1
920 BLACK 2 0
CE283A 10 3
920 CYAN 6 0
920 MAGENTA 6 0
920 YELLOW 6 0
СЕ310 BLACK 4 1
СЕ311 CYAN 4 1
СЕ312 MAGENTA 4 1
СЕ313 YELLOW 4 1
СВ435А 6 2
C4092A 1 1
Canon
725 MF3010 7 4
725/728/737 20 8
703 11 4
FX-10 16 5
E-16/E-30 5 2
EP-22 6 2
EP-27 7 3
SAMSUNG
ML-1610 6 2
ML 101S 25 5
MLT-D101S 5 3
MLT-D111S 1 1
MLT-D104S 13 6
MLT-D105S 1 1
SCX-D4200 8 4
Ремонт Canon LBP 1120 2*
Ремонт HP 1005 2*
Ремонт HP P1505 1*
* вказана орієнтовна кількість ремонтів
**Перелік картриджів кількість заправок може коригуватися залежно від потреб Замовника
1. Послуга заправки/відновлення картриджа здійснюється частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб Замовника виключно у сервісному центрі Виконавця. Заправляти чи відновлювати картридж визначає відповідальний спеціаліст з надання послуг організації Виконавця. У разі якщо картридж не підлягає подальшій заправці (відновленню) - він повертається Замовнику разом із відповідним актом.
2. У вартість заправки картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, лезо дозування магнітного валу, лезо ущільнення, чип картриджа (за необхідністю), а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру спеціалізованим обладнанням, засипка в картридж нового тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та доставка пустих картриджів від Замовника до сервісного центру, а також заправлених картриджів від сервісного центру до Замовника.
3. У вартість відновлення картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, фотобарабан, лезо очищення фотобарабану, магнітний вал та вал первинного заряду, а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру спеціалізованим обладнанням, заміна необхідних запчастин, засипка в картридж нового тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та доставка несправних картриджів від Замовника до сервісного центру, а також відновлених картриджів від сервісного центру до Замовника.
4. Заправка та відновлення картриджів здійснюється новим оригінальним тонером, відновлення - з використанням оригінальних витратних матеріалів та запчастин. На вимогу Замовника Виконавець протягом 1 робочого дня зобов'язаний надати документи, що підтверджують заправку та відновлення картриджів з використанням оригінальних витратних матеріалів та запчастин.
5. Картридж після відновлення та/або заправки повинен відпрацювати заявлений виробником картриджів ресурс без погіршення якості друку.
6. Термін надання послуги (частини) не повинен перевищувати для заправки і відновлення картриджа 40 хвилин після подання заявки Замовником в телефонному режимі.
7. Картриджі передаються Замовником та повертаються Виконавцем у світлозахисній упаковці, маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги. Разом з картриджем поставляється тестова сторінка, надрукована з використанням цього картриджа.
8. У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 1-го робочого дня.
9. Виконавець несе матеріальну відповідальність за картриджі, прийняті на заправку чи відновлення.
10. Надані послуги повинні відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
11. Транспортні витрати на доставку до сервісного центру і назад за рахунок Виконавця.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту периферійних пристроїв:
Найменування картриджа** Орієнтовна**
кількість заправок Орієнтовна**
кількість відновлень
HP
83А 10 4
17А 15 4
Q2612A 29 11
C7115A 1 1
920 BLACK 2 0
CE283A 10 3
920 CYAN 6 0
920 MAGENTA 6 0
920 YELLOW 6 0
СЕ310 BLACK 4 1
СЕ311 CYAN 4 1
СЕ312 MAGENTA 4 1
СЕ313 YELLOW 4 1
СВ435А 6 2
C4092A 1 1
Canon
725 MF3010 7 4
725/728/737 20 8
703 11 4
FX-10 16 5
E-16/E-30 5 2
EP-22 6 2
EP-27 7 3
SAMSUNG
ML-1610 6 2
ML 101S 25 5
MLT-D101S 5 3
MLT-D111S 1 1
MLT-D104S 13 6
MLT-D105S 1 1
SCX-D4200 8 4
Ремонт Canon LBP 1120 2*
Ремонт HP 1005 2*
Ремонт HP P1505 1*
* вказана орієнтовна кількість ремонтів
**Перелік картриджів кількість заправок може коригуватися залежно від потреб Замовника
1. Послуга заправки/відновлення картриджа здійснюється частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб Замовника виключно у сервісному центрі Виконавця. Заправляти чи відновлювати картридж визначає відповідальний спеціаліст з надання послуг організації Виконавця. У разі якщо картридж не підлягає подальшій заправці (відновленню) - він повертається Замовнику разом із відповідним актом.
2. У вартість заправки картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, лезо дозування магнітного валу, лезо ущільнення, чип картриджа (за необхідністю), а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру спеціалізованим обладнанням, засипка в картридж нового тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та доставка пустих картриджів від Замовника до сервісного центру, а також заправлених картриджів від сервісного центру до Замовника.
3. У вартість відновлення картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, фотобарабан, лезо очищення фотобарабану, магнітний вал та вал первинного заряду, а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру спеціалізованим обладнанням, заміна необхідних запчастин, засипка в картридж нового тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та доставка несправних картриджів від Замовника до сервісного центру, а також відновлених картриджів від сервісного центру до Замовника.
4. Заправка та відновлення картриджів здійснюється новим оригінальним тонером, відновлення - з використанням оригінальних витратних матеріалів та запчастин. На вимогу Замовника Виконавець протягом 1 робочого дня зобов'язаний надати документи, що підтверджують заправку та відновлення картриджів з використанням оригінальних витратних матеріалів та запчастин.
5. Картридж після відновлення та/або заправки повинен відпрацювати заявлений виробником картриджів ресурс без погіршення якості друку.
6. Термін надання послуги (частини) не повинен перевищувати для заправки і відновлення картриджа 40 хвилин після подання заявки Замовником в телефонному режимі.
7. Картриджі передаються Замовником та повертаються Виконавцем у світлозахисній упаковці, маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги. Разом з картриджем поставляється тестова сторінка, надрукована з використанням цього картриджа.
8. У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 1-го робочого дня.
9. Виконавець несе матеріальну відповідальність за картриджі, прийняті на заправку чи відновлення.
10. Надані послуги повинні відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
11. Транспортні витрати на доставку до сервісного центру і назад за рахунок Виконавця.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, (Послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту периферійних пристроїв за адресами: м.Київ, вул.Маричанська,4, та вул.Бастіонна,9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03040, Україна, Київська область, Київ, вул.Маричанська,4 та вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2019 16:28 |
Проект Договора.docx |
14 січня 2019 16:27 |
ДКТ.doc |
14 січня 2019 16:27 |
оголошення.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2019 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Списовський Святослав Сергійович |
31 096,00
UAH з ПДВ
|
30 921,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
33 710,00
UAH з ПДВ
|
31 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Списовський Святослав Сергійович #2720113893 |
Переможець |
30 921,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2019 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:15
|
Додаткова угода №1 до Договору №СС-002 від 31.01.2019р..pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:03
|
Договір №СС-002 від 31.01.2019р..pdf | укладений |
31 січня 2019 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума договору зменшилась на 11326,00 грн і визначається в розмірі 19595,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | №СС-002 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |