Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
703 000,00 UAH
UA-2019-01-14-000926-b 05cdf743d0994dfe8a73e7f0bb03a847
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скопич Валерій Анатолійович

380342572373
380342572372
ondzvit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський обласний наркологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 13648234
Вебсайт: http://ond.webnode.com.ua/
Місцезнаходження: 76010, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Млинарська, 21
Контактна особа: Скопич Валерій Анатолійович
380342572373,380342572372
ondzvit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Торги UA-2018-12-04-005452-c та UA-2018-12-20-002723-c (ДК021:2015:55320000-9 — Послуги з організації харчування) двічі не відбулись через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 16:28
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Послуги з організації харчування (послуги з готування їжі для пацієнтів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18500 послуга
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76010, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, За адресою Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

14 січня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 16:20
Кваліфікаційні критерії.doc
14 січня 2019 16:19
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Харчування 2019.doc
14 січня 2019 16:19
Критерії оцінки.doc
14 січня 2019 16:19
Проект договору Харчування 2019.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сеняк Олександра Миколаївна
#2576105366
Переможець 703 000,00
UAH
14 січня 2019 16:28

Документи

14 січня 2019 16:27
Електронний підпис
14 січня 2019 16:27
pov.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 16:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сеняк Олександра Миколаївна
#2576105366
703 000,00
UAH
Документи

Документи

14 січня 2019 16:27
Електронний підпис
14 січня 2019 16:27
pov.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 17:04
srnyak2020dod(5).jpg зміни до договору
31 березня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 08:54
srnyak2020dod.jpg зміни до договору
20 січня 2020 08:54
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 10:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 10:49
senyak31.jpg зміни до договору
31 грудня 2019 10:47
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 12:12
dodsenyakknp.jpg зміни до договору
08 листопада 2019 12:08
dodsenyakknp.jpg зміни до договору
08 листопада 2019 12:08
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2019 13:01
dodplus.jpg зміни до договору
05 вересня 2019 12:59
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 07:57
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2019 07:56
seniakdod19minus.jpg зміни до договору
11 лютого 2019 07:55
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 11:16
senyakdod19minus.jpg зміни до договору
08 лютого 2019 11:12
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 10:56
dog19senyak.pdf укладений
08 лютого 2019 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.1.4, 3.3, п.п.1 п.11.5 Договору (зменшення обсягів закупівлі)
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.1.4, 3.3, п.п.1 п.11.5 Договору (зменшення обсягів закупівлі)
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з тим, що згідно рішень Івано-Франківської обласної ради від 17.05.2019. №1145-28/2019 та від 20.09.2019р №1230-30/2019 Івано-Франківський обласний наркологічний диспансер припинено (реорганізовано) шляхом перетворення в Комунальне некомерційне підприємство “Прикарпатський наркологічний центр Івано-Франківської обласної ради”, яке є правонаступником його майна, прав та обов’язків
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 398 544,00
UAH