Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги гарячого харчування
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-01-14-000595-b ● 423a920ea03e40a39ef7be442e51a7bc
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 02544336 |
Вебсайт: | http://www.jewelart.com.ua |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Сімї Сосніних 13 |
Контактна особа: |
Авраменко Ольга Олексіївна 380444020973 kiev.plum@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2019 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2019 14:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Ціни учасників повинні відповідати середньо ринковим (за даними головне управління статистики у місті Києві). Учнів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, яким потрібні гарячі обіди, – 20 осіб. Крім учнів із числа дітей-сиріт, можуть харчуватись учні із малозабезпечених сімей, учні із числа дітей з інвалідністю. Кількість учнів може змінюватись з різних причин (хвороба, практика на виробництві, та інші). Період надання послуг – з дня підписання договору до 31.12.2019 року. Норми харчування по калорійності повинні відповідати додаткам № 4, 7 – вікової групи «від 13 і старше» Постанови Кабінету Міністрів України за № 1591 від 22.11.2004 року, Постанови Кабінету Міністрів України за № 116 від 02.02.2011 року, та збірників рецептур «Питание школьников» від 1987 року Міністерства торгівлі. Порядок розрахунку з постачальником – по факту виконаних робіт щомісяця (до 25-го числа), згідно акту виконаних робіт. Вимога до обслуговування: наявність особистих медичних книжок у персоналу що надає послугу згідно наказу МОЗ країни від 21.02.2013 року за № 150. Ціна одного обіду складає 45 гривень 47 копійки. Підприємство з яким укладено буде договір «Про надання послуги з приготування гарячого харчування» - повинно здійснювати щодня допорогову поставку послуги до навчального закладу згідно із графіком затвердженим адміністрацією центру. У підприємства постачальника мають бути дозвільні документи на приготування гарячого харчування (скан-копії надаються навчальному закладу під час проведення процедури). Підприємства, що здійснюють приготування обідів повинні вести брокеражні журнали на сировину та готову продукцію, надавати щоденно контрольну порцію для дієт-сестри центру. Підприємство повинно подати двотижневе меню згідно з збірників рецептур «Питание школьников» від 1987 року Міністерства торгівлі. Сума за укладеним договором може бути скоригована навчальним закладом через додаткову угоду з об’єктивних причин. Дотримання кваліфікаційних вимог та подання документів, що вимагаються замовником є обов’язковою умовою закупівлі (прикріплені).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1750 Одиниця
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська область, Київ, Сім`ї Сосніних,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2019 14:27 |
Тендерна документація послуги гарячого харчування.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Явуз Світлана Петрівна #2854316503 |
Відхилено |
400,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2019 15:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 січня 2019 15:11 |
Коментар щодо відміни: | Невідповідність ціни пропозиції і документів наданих Учасником |
Документи:
22 січня 2019 15:11
|
Протокол рішення.pdf |