Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2019-01-14-000266-b d97454d99ebd458dbfcb6ee10a3f579b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дмитрук Юлія Євгенівна

380975256920
380637308679
yuliya.buyak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськавтотранс" Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35069244
Вебсайт: http://miskautotrans.te.ua/
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Тролейбусна, 9
Контактна особа: Дмитрук Юлія Євгенівна
380975256920,380637308679
yuliya.buyak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 14:00
Очікувана вартість: 3 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Папка-реєстратор А4 75 мм в кількості 10 штук;
Папка картонна на зав’язці в кількості 50 штук;
Папка картонна швидкозшивач в кількості 50 штук;
Папка СПРАВА в кількості 300 шт;
Конверт білий, без марок, формат С5 (162 × 229 мм) в кількості 50 штук;
Конверт білий, без марок, формат С6 (114 × 162 мм) в кількості 200 штук
Папір для нотаток не проклеєний 85×85 мм в кількості 10 упаковок (в одній упаковці по 400 аркушів);
Календар перекидний, настільний на 2019 рік офстер, бумага в кількості 3 штука;
Підставка для перекидного настільного календаря в кількості 1 штука;
Календар настінний перекидний Офісний 3 в 1 на пружині з "бігунком" на 2019 рік в кількості 8 штук;
Маркер текстовий широкий кольоровий в кількості 10 штуки;
Коректор-ручка 8 мл в кількості 5 штук;
Клей ПВА об’ємом 200мл в кількості 40 банок;
Клей олівець 36 гр в кількості 20 штук;
Біндер 51 мм в кількості 2 упаковки (в одній упаковці по 12 штук);
Нитка прошивна білого кольору, товщина: 250 текс, вага: 130 г, індивідуальна упаковка в кількості 5 штуки;
Скріпки 25 мм в кількості 10 упаковок (в одній упаковці 100 шт)
Файли формату А4+, глянцеві, по 100 штук в упаковці в кількості 5 упаковок
Поставка товару здійснюється протягом п’яти днів за місцем знаходження Замовника та за рахунок Постачальника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
779 штуки
Папка-реєстратор А4 75 мм в кількості 10 штук;
Папка картонна на зав’язці в кількості 50 штук;
Папка картонна швидкозшивач в кількості 50 штук;
Папка СПРАВА в кількості 300 шт;
Конверт білий, без марок, формат С5 (162 × 229 мм) в кількості 50 штук;
Конверт білий, без марок, формат С6 (114 × 162 мм) в кількості 200 штук
Папір для нотаток не проклеєний 85×85 мм в кількості 10 упаковок (в одній упаковці по 400 аркушів);
Календар перекидний, настільний на 2019 рік офстер, бумага в кількості 3 штука;
Підставка для перекидного настільного календаря в кількості 1 штука;
Календар настінний перекидний Офісний 3 в 1 на пружині з "бігунком" на 2019 рік в кількості 8 штук;
Маркер текстовий широкий кольоровий в кількості 10 штуки;
Коректор-ручка 8 мл в кількості 5 штук;
Клей ПВА об’ємом 200мл в кількості 40 банок;
Клей олівець 36 гр в кількості 20 штук;
Біндер 51 мм в кількості 2 упаковки (в одній упаковці по 12 штук);
Нитка прошивна білого кольору, товщина: 250 текс, вага: 130 г, індивідуальна упаковка в кількості 5 штуки;
Скріпки 25 мм в кількості 10 упаковок (в одній упаковці 100 шт)
Файли формату А4+, глянцеві, по 100 штук в упаковці в кількості 5 упаковок
Поставка товару здійснюється протягом п’яти днів за місцем знаходження Замовника та за рахунок Постачальника. Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця Тролейбусна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2019  —  28 лютого 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 2 588,52
UAH з ПДВ
2 588,52
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 2 588,52
UAH з ПДВ
22 січня 2019 10:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

22 січня 2019 10:07
20190122_100612.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
2 588,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 10:07
20190122_100612.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
15487494394357218855218932893033.jpg укладений
29 січня 2019 10:11
15487494218912160956927115659659.jpg укладений
29 січня 2019 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 588,52
UAH (в тому числі ПДВ 431,42 UAH)