Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (послуги системи безпеки, охорони майна з охоронною сигналізацією)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-01-14-000254-b a7195fa5d0844f09bba2f987663010ea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лінецька Тетяна Валентинівна

380672950367 tc_svtgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 37674964
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри,14-Б
Контактна особа: Лінецька Тетяна Валентинівна
380672950367
tc_svtgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 12:01
Початок аукціону: 21 січня 2019 14:05
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги системи безпеки, охорони майна з охоронною сигналізацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги системи безпеки, охорони майна з охоронною сигналізацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 11:09
оголошення.doc
14 січня 2019 11:39
ПРОЕКТ договору.doc
16 січня 2019 11:09
оголошення.doc
14 січня 2019 11:39
оголошення.doc
14 січня 2019 11:39
ПРОЕКТ договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат відповідності
Дата подання: 16 січня 2019 09:41
Дата відповіді: 16 січня 2019 11:08
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваши вимоги прийняти до уваги та внесені зміни
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 січня 2019 09:42
Дата відповіді: 16 січня 2019 10:04
Ви закуповуєте послуги на 1 об'єкт, а вимагаєте 20 машин. Дана вимога дискримінаційна. Вимагаємо її виключити!
Відповідь: Ваши вимоги прийняти до уваги та внесені зніни.
Вогнепальна зброя
Дата подання: 16 січня 2019 09:43
Дата відповіді: 16 січня 2019 10:30
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваши вимоги прийняти до уваги та внесені зміни.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 січня 2019 09:44
Дата відповіді: 16 січня 2019 10:30
Ви закуповуєте послуги на 1 об'єкт, а вимагаєте 20 працінвиків. Дана вимога неправомірна, адже згідно ліцензійних умов працінвиків має бути не менше 2х. Вимагаємо виключити дану вимогу.
Відповідь: Ваши вимоги прийняти до уваги та внесені зміни.
16 років досвід
Дата подання: 16 січня 2019 09:45
Дата відповіді: 16 січня 2019 10:29
У пункті 2 Вимог до кваліфікації учасників Ви вимагаєте надати довідку про те, що підприємство учасника має досвід з надання послуг охорони не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 16 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 16 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 16 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваши вимоги прийняти до уваги та внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 6 000,00
UAH з ПДВ
3 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ "СПРУТ" 8 760,00
UAH з ПДВ
3 960,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 12 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 20:18
Електронний підпис
17 січня 2019 21:27
Електронний підпис
17 січня 2019 21:26
технічне.pdf
17 січня 2019 21:26
пропозиція.pdf
17 січня 2019 21:26
док-ти.pdf
17 січня 2019 21:26
відгуки.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 11:44
10. Спрут_Дозволи.pdf
18 січня 2019 11:44
3.Спрут_Виписка.pdf
18 січня 2019 11:44
18. Спрут_Статут.pdf
18 січня 2019 11:44
2.Спрут_Лист-відгук.pdf
18 січня 2019 11:44
5.Спрут_Ліцензія.pdf

Публічні документи

16 січня 2019 14:02
Положення УПО 2017.pdf
16 січня 2019 14:02
Наказ та положення.pdf
16 січня 2019 14:02
Витяг.pdf
16 січня 2019 14:02
Договір.pdf
16 січня 2019 14:02
Дані про УПО.pdf
16 січня 2019 14:02
Довіреність.pdf
16 січня 2019 14:02
Відгук 2.pdf
16 січня 2019 14:02
ліцензія.pdf
16 січня 2019 14:02
ПДВ.pdf
16 січня 2019 14:02
Відгук.pdf
16 січня 2019 14:02
Виписка.pdf
16 січня 2019 14:02
Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2019 14:02
Сертефікат ПЦС.pdf
16 січня 2019 14:02
Сертифікат СУЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ "СПРУТ"

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Переможець 3 888,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 09:17

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
3 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір сигналізація.pdf укладений
30 січня 2019 16:50