Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
10 155,00 UAH
UA-2019-01-14-000060-b 0e8648c32c994f6db651e513310a100e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шило Тетяна Михайлівна

380976436640 msnovsk_shilo@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сновська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04061932
Місцезнаходження: 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, Банкова 5
Контактна особа: Шило Тетяна Михайлівна
380976436640
msnovsk_shilo@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2019 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 15:45
Очікувана вартість: 10 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне .Папір формату А4 (ZOOM білий 80г/м.кв. 500 аркушів в пачці) в кількості 75 пачок; Швидкозшивач А4 картон в кількості 250 одиниць; Папка на зав’язках А4 картон в кількості 100 одиниць; Файли А4 4 упаковки по 100 штук; Штемпельна краска фіолетова 30 мл. В кількості 4 штуки; Швидкозшивач пластиковий А4 в кількості 50 одиниць; Скотч 48 мм*20 метрів в кількості 2 одиниці; Скотч 24 мм*10 метрів в кількості 2 одиниці; Скотч 15 мм*10 метрів в кількості 2 одиниці; Блок паперу з клейким шаром 75мм*75мм в кількості 10 одиниць; блок паперу клеєний 80 мм*80 мм (200 шт.) в кількості 10 одиниць; Щоденник датований 2019 рік в кількості 2 одиниці; Офісний зошит А4 96 арк. тверда обкладинка в кількості 10 одиниць; Офісний зошит А4 96 арк. тверда м’яка обкладинка в кількості 10 одиниць.В ціну товару включається ПДВ. Всі витрати на доставку здійснюються за рахунок постачальника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
531 Одиниця
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне .Папір формату А4 (ZOOM білий 80г/м.кв. 500 аркушів в пачці) в кількості 75 пачок; Швидкозшивач А4 картон в кількості 250 одиниць; Папка на зав’язках А4 картон в кількості 100 одиниць; Файли А4 4 упаковки по 100 штук; Штемпельна краска фіолетова 30 мл. В кількості 4 штуки; Швидкозшивач пластиковий А4 в кількості 50 одиниць; Скотч 48 мм*20 метрів в кількості 2 одиниці; Скотч 24 мм*10 метрів в кількості 2 одиниці; Скотч 15 мм*10 метрів в кількості 2 одиниці; Блок паперу з клейким шаром 75мм*75мм в кількості 10 одиниць; блок паперу клеєний 80 мм*80 мм (200 шт.) в кількості 10 одиниць; Щоденник датований 2019 рік в кількості 2 одиниці; Офісний зошит А4 96 арк. тверда обкладинка в кількості 10 одиниць; Офісний зошит А4 96 арк. тверда м’яка обкладинка в кількості 10 одиниць.В ціну товару включається ПДВ. Всі витрати на доставку здійснюються за рахунок постачальника.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, Банкова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2019  —  25 січня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2019 10:02
проект договору огол (1).doc
14 січня 2019 09:58
Оголошення-22 (2).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА 9 299,00
UAH з ПДВ
7 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" 8 091,24
UAH з ПДВ
7 989,24
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 8 695,20
UAH з ПДВ
8 089,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 9 953,88
UAH з ПДВ
9 953,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2019 09:58
Електронний підпис
22 січня 2019 09:57
ЦП онов..pdf
16 січня 2019 13:36
Електронний підпис
16 січня 2019 13:34
Скан_СЭС.pdf
16 січня 2019 13:34
висновок Buromax,3926,22962.pdf
16 січня 2019 13:34
паспорт ЗАВІРЕНО.pdf
16 січня 2019 13:34
ЦП.pdf
16 січня 2019 13:34
Файл 1cт.jpg
16 січня 2019 13:34
Довідка щодо підпису.pdf
16 січня 2019 13:34
КОД ЗАВІРЕНО.pdf
16 січня 2019 13:34
Файл2cт.jpg
16 січня 2019 13:34
zoom .jpg

Публічні документи

17 січня 2019 13:48
Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 11:07
Виписка НДС.PDF
17 січня 2019 11:07
Виписка ЄДРПОУ нова.pdf
17 січня 2019 11:07
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА
#3004819182
Переможець 7 600,00
UAH з ПДВ
23 січня 2019 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА
#3004819182
7 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 26.pdf укладений
05 лютого 2019 17:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 600,00
UAH з ПДВ