Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
15 400,00 UAH
UA-2019-01-11-001242-c ● e68e6138f75b4d589891a9d76e5d7428
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 24815706 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, пр-т. Металургів, 84б |
Контактна особа: |
Дар'я Володимирівна Вакулик +380678619181 mariupol_asu@donocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2019 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 15 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,65% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 одиниця
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Металургів 84-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 січня 2019
—
04 лютого 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2019 14:19 |
Вимоги до документації.doc | |
11 січня 2019 14:19 |
Додаток № 1 Детальний опис товару.doc | |
11 січня 2019 14:19 |
Додаток № 2 Проект Договору.doc | |
11 січня 2019 14:19 |
Додаток № 3 Форма пропозиции.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 13 січня 2019 13:49
Дата відповіді: 14 січня 2019 08:28
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для матеріалів, де у Додатку № 1 "Детальний опис товару" зазначено "оригінальні", плануємо придбати виключно оригінальні витратні матеріали (пов'язано з тим, що деяка техніка знаходиться на гарантійному обслуговуванні). Для сумісних витратних матеріалів лише ті матеріали, виробник та модель яких зазначена у Додатку № 1. Для оригінальних та сумісних витратних матеріалів коди (номери) товарів виробника наведені.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978 |
Переможець |
14 109,60
UAH з ПДВ
|
18 січня 2019 11:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2019 10:23
|
Договор.pdf | укладений |
23 січня 2019 10:22
|