Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкарські послуги
Очікувана вартість
978 000,00 UAH
UA-2019-01-11-001026-c b23fc92bb6d9457290817b580b5d2a43
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пишнов Віктор Володимирович

380674325445 viktor.pyshnov@vngaszbut.104.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"
Код ЄДРПОУ: 39593306
Місцезнаходження: 21012, Україна , Вінницька обл., Вінниця, провулок Костя Широцького, 24
Контактна особа: Пишнов Віктор Володимирович
380674325445
viktor.pyshnov@vngaszbut.104.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 12:25
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 12:25
Очікувана вартість: 978 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29340 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Друкарські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3370000 Послуга
Послуги з друку рахунків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 08:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
18 січня 2019 08:56
Договор_счета_печать.doc
11 січня 2019 13:31
ТД друк рахунків.doc
18 січня 2019 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 08:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
18 січня 2019 08:56
Договор_счета_печать.doc
11 січня 2019 13:31
Договор_счета_печать.doc
11 січня 2019 13:31
ТД друк рахунків.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання 1
Дата подання: 17 січня 2019 14:13
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:06
Тендерною документацією визначено наступні види послуг: Друк 1+0 формат А4; Друк 1+1 формат А4; Друк 1+4 формат А4; Друк 1+0 формат ⅔ А4; Друк 1+1 формат ⅔ А4; Друк 1+4 формат ⅔ А4. До кожного види послуг наданий технічний опис послуги. У зв’язку з цим виникають наступні запитання: - Що означають наступні позначення у назві кожного виду послуг: 1+0; 1+1; 1+4; 1+0; 1+1; 1+4?; - В якому випадку у Замовника виникає вибір виду послуги (Друк 1+0 формат А4; Друк 1+1 формат А4; Друк 1+4 формат А4; Друк 1+0 формат ⅔ А4; Друк 1+1 формат ⅔ А4; Друк 1+4 формат ⅔ А4) та з чим це пов’язано?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Позначення означають наступне:
1+0 - ч/б друк лише на одній строні аркуша
1+1 - ч/б друк на обох сторонах аркуша
1+4 - ч/б друк на одній стороні аркуша та понокольоровий на звороті.
2/3 А4 - аркуш заповнено друкованим матеріалом на 2/3 площі.
Вибір послуги виникає у тому випадку, якщо замовнику необхідно надрукувати споживачам інформаційні матеріали пов'язані зі змінами у законодавстві, пов'язані з ринком природного газу, тощо.
Запитання 2
Дата подання: 17 січня 2019 14:14
Дата відповіді: 18 січня 2019 14:01
Відповідно до Проекту Договору Виконавець зобов’язаний розпочати роботи з дня погодження зразку рахунку Замовником. Просимо внести зміни до Проекту Договору в якому зазначити зразок рахунку або надати зразок рахунку по кожному виду послуг: Друк 1+0 формат А4; Друк 1+1 формат А4; Друк 1+4 формат А4; Друк 1+0 формат ⅔ А4; Друк 1+1 формат ⅔ А4; Друк 1+4 формат ⅔ А4?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зразки рахунків передбачають друк:
Друк 1+0 формат А4 - ч/б друк лише на одній строні аркуша;
Друк 1+1 формат А4 - ч/б друк на обох сторонах аркуша;
Друк 1+4 формат А4 - ч/б друк на одній стороні аркуша та понокольоровий на звороті;
Друк 1+0 формат ⅔ А4 - ч/б друк лише на одній строні аркуша з заповненням друкованим матеріалом на 2/3 площі;
Друк 1+1 формат ⅔ А4 - ч/б друк на обох сторонах аркуша з заповненням друкованим матеріалом на 2/3 площі;
Друк 1+4 формат ⅔ А4 - ч/б друк на одній стороні аркуша та понокольоровий на звороті з заповненням друкованим матеріалом на 2/3 площі.
Оскільки законодавство у сфері постачання природного газу та персональні дані споживачів динамічно змінюються, це тягне за собою зміни у форматі рахунків за спожитий природний газ – додання або видалення певних інформаційних матеріалів з макету рахунку. Тому зразки рахунків погоджуються Замовником з Виконавцем безпосередньо перед запуском процедури друку.
Запитання 3
Дата подання: 17 січня 2019 14:14
Дата відповіді: 18 січня 2019 08:54
Тендерна документація, а саме п. 4.3 Розділ 1 визначає місце надання послуг – Вінницька область. Відповідно до п. 4.2 проекту Договору: «Виконавець здійснює доставку та передачу рахунків за спожитий природний газ на склад перевізника для подальшої його обробки та відправки за адресою: вул. Ленкавського, 20, м. Івано-Франківськ на підставі Реєстру надрукованих рахунків, форма якого передбачена Додатком №1 до Договору….». Чому доставка надрукованої продукції здійснюється на склад перевізника, який розташований в іншій області?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Опечатка виправлена, внесено зміни до проекту договору. Коректна адреса пров. Костя Широцького, 24, м. Вінниця
Запитання 4
Дата подання: 17 січня 2019 14:14
Дата відповіді: 18 січня 2019 10:54
Відповідно до 9) підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації зазначено: «п. 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: 9) завірені учасником торгів копії документів, що підтверджують відповідність предмету закупівлі вимогам державних норм та стандартів, що діють в Україні, технічним умовам, а саме копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, що є дійсними до кінця 2019 року». Просимо зазначити норми діючого законодавства на підставі яких висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі є обов’язковим?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Друкована продукція повинна відповідати встановленим державним критеріям безпеки та нормам санітарного законодавства України:
Рівень міграції формальдегіду у атмосферне повітря (ГДКс.д., не більше) - 0,003 мг/м3 відповідно до вимог РД 52.4.186-89 "Руководство по контролю загрязнения атмосферы", СН 4946-89 “Санитарные правила по охране атмосферного воздуха населенных мест".
Параметри шрифтового оформлення та поліграфічного виконання повинні відповідати гігієнічним вимогам та фізіологічним особливостям зорового аналізатора читачів відповідно до вимог ДСанПін 5.5.6-138-2007 "Державні санітарні норми і правила. Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей", а саме: папір непрозорий, гладкий, чистий без волосків та плям; друк - чіткий, рівномірний; кегель шрифту - від 8 до 12 пунктів; шрифтове оформлення однаково для всього видання, зручне для читання. Ефективна питома активність природних радіонуклідів - не більше 370 Бк/кг згідно з НРБУ -97 "Норми радіаційної безпеки України. Державні гігієнічні нормативи". Також друкована продукція повинна відповідати нормам СОУ 22.2-02477019-08:2013 Вироби друковані канцелярські паперові чи картонні. Загальні технічні вимоги
Запитання 5
Дата подання: 17 січня 2019 14:15
Дата відповіді: 18 січня 2019 08:38
Відповідно до п. 4.1 Проекту Договору зазначено, що максимальний строк друку, доставка до перевізника та інше становить 3 календарних дня з дня погодження особами Замовника зразку рахунку. Просимо зазначити в який період місяця виникатиме потреба в послугах з визначення цієї інформації в проекті договору?
Відповідь: Потреба в послугах виникатиме з 01 по 10-те число місяця.
Запитання 6
Дата подання: 18 січня 2019 11:28
Дата відповіді: 18 січня 2019 13:48
Відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено: «При виконанні договору про закупівлю учасник процедури закупівлі не може залучати до виконання робіт або послуг субпідрядника (субпідрядників).» Статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, зазначену умову вважаємо дискримінаційною, що значно зменшує та обмежує кількість потенційних учасників, чим порушує основні принципи закупівлі. АМКУ вважає заборону субпідряду дискримінаційною вимогою (рішення АМКУ від 15.06.2018 № 5829) за посиланням: https://www.brizol.net/tender/complaints/2017681.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вищенаведене рішення АМКУ стосується пердмету закупівлі ДК 021:2015 – 90520000-8 ПОСЛУГИ У СФЕРІ ПОВОДЖЕННЯ З РАДІОАКТИВНИМИ, ТОКСИЧНИМИ, МЕДИЧНИМИ ТА НЕБЕЗПЕЧНИМИ ВІДХОДАМИ (ПОСЛУГИ ІЗ ЗБИРАННЯ, ПЕРЕВЕЗЕННЯ, ЗБЕРІГАННЯ, ОБРОБЛЕННЯ, УТИЛІЗАЦІЇ, ЗНЕШКОДЖЕННЯ НЕБЕЗПЕЧНИХ ВІДХОДІВ). Даний предмет закупівлі передбачає свої особливості проведення процедур закупівлі та залучення субпідрядників які відрізняються від Друкарських послуг. З досвіду попередніх договірних відносин Замовником зроблено висновки про недоцільність залучення субпідрядників при виконанні договору про надання друкарських послуг, та вважає вимогу тендерної документаціїї законною. В будь-якому випадку Учасник має право звернутись до АМКУ за додатковими роз'ясненнями чи скаргами.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
28 січня 2019 12:25
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій