Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони адмінстративних будівель органів прокуратури Кіровоградської області
Очікувана вартість
7 482 816,00 UAH
UA-2019-01-11-000766-a 2226b7735dc9424eb3786ff64722b200
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глинська Людмила Володимирівна

+380522243337 mtz-kr@kir.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 02910025
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Верхня Пермська, 4
Контактна особа: Глинська Людмила Володимирівна
+380522243337
mtz-kr@kir.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2019 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2019 17:15
Очікувана вартість: 7 482 816,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

15 січня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 15:51
Тендерна документація зі змінами.pdf
15 січня 2019 15:51
Зміни до тендерної документації.pdf
11 січня 2019 17:11
ДКТ.pdf
11 січня 2019 17:11
ДКТ.pdf
15 січня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 15:51
Тендерна документація зі змінами.pdf
15 січня 2019 15:51
Зміни до тендерної документації.pdf
11 січня 2019 17:11
ДКТ.pdf
11 січня 2019 17:11
ДКТ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості постів та охоронників
Дата подання: 15 січня 2019 12:00
Дата відповіді: 15 січня 2019 13:10
Уважно вивчивши тендерну документацію виникли наступні питання: 1. Скільки постів охорони по кожному лоту? 2. Скільки охоронників на кожному посту? 3. Графік роботи по кожному посту? 4. З якого числа приступати до охорони (орієнтовно)?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
По кожному лоту зазначені адреси надання послуг з охорони. Відповідно до додатку №4 до тендерної документації - цілодобовий та безперервний пост на всі календарні дні згідно наведених у вказаному додатку адрес.Кількість охоронників на кожному посту визначається учасниками самостійно з урахуванням вимог замовника щодо цілодобовості надання послуг та вимог діючого законодавства, у тому числі з питань праці. Графік роботи по кожному посту та зміності охороників визначається кожним учасником самостійно з урахуванням вимог тендерної документації щодо необхідності цілодобової охорони адміністративних будівель органів прокуратури Кіровоградської області. З приводу визначення орієнтовної дати початку надання послуг з охорони слд зазначити, що згідно пункту 4.4. розділу І тендерної документації передбачено, що послуги надаються з моменту підписання договору і по 31.12.2019 року. Однак з метою забезпечення участі в закупівлі більшої кількості учасників та проззорості проведення тендерної закупівлі замовник планує внести зміни до тендерної документації та зазначити дати початку надання послуг по кожній адресу зазначеній у тендерній документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000048 ● 05eb18c2d1f14771b1c233a9b527cde0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.05.2019 № 132

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2019-01-11-000766-a 11.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-15 16:17:03

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з охорони адміністративних будівель органів прокуратури Кіровоградської області (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-11-000766-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
З яких причин в електронній системі закупівель не оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі послуг перевищила суму еквівалентну 133 000 євро?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-17 11:10:30

Пояснення

На Ваш запит повідомляємо наступне.
Прокуратура Кіровоградської області вдячна на звернуті Вами недоліки та зобов’язується не допускати їх при проведені подальших закупівель.
Дійсно 11 січня 2019 року Прокуратурою Кіровоградської області опубліковано оголошення про проведенні відкритих торгів по предмету «Послуги з охорони адміністративних будівель органів прокуратури Кіровоградської області Код ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (UA-2019-01-11-000766-a) очікуваною вартістю 7482816 грн. Враховуючи офіційний курс Євро визначений Національним банком України станом на 11.01.2019 (дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі), очікувана вартість закупівлі послуг дійсно перевищувала 133 тис. євро.
Відповідно до ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію замовник оприлюднює не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Крім того, ч.4 вказаної статті визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Водночас, кінцевий строк подання тендерних пропозицій по вищевказаній закупівлі складав 15 календарних днів та повідомлення було опубліковане лише українською мовою.
Однак, прошу врахувати, що вказані порушення є формальними, оскільки не завдали шкоди бюджету та правам учасників, а предмет закупівлі передбачав можливу участь лише суб’єктів господарювання зареєстрованих в Україні.
Так, зважаючи на вимоги ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», процедура закупівлі має відмінності від процедури закупівлі оголошеної в межах сум визначених ч.1 ст.10 Закону.
Водночас, вказана закупівля проведена та переможець визначено шляхом розгляду майже всіх пропозицій, що були подані учасниками, що також відповідає вимогам ст.28 Закону для порядку закупівель на суму, що передбачені ч.4 ст.10 Закону.
Жодною фізичною чи юридичною особою не зверталась увага замовника на невідповідність оприлюдненого оголошення вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаю увагу, що згідно ч.1 ст.1 Закону України «Про охорону діяльність», суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії.
Таким чином, учасниками закупівлі «Послуги з охорони адміністративних будівель органів прокуратури Кіровоградської області» могли виступати лише суб'єкти господарювання створені та зареєстровані на території України.
Вищевказана вимога Закону України «Про публічні закупівлі» щодо публікації оголошення англійською мовою, виникла у зв’язку із підписанням Україною Угоди про асоціацію з ЄС та взяття на себе зобов'язань привести своє законодавство у сфері публічних закупівель у відповідність до правил Європейського Союзу, що регулюються відповідними Директивами ЄС, у тому числі створення умов для участі іноземних суб’єктів господарювання (нерезидентів) в закупівлях, які проводяться замовниками на території України. Вказане випливає зокрема із роз’яснення Мінекономрозвитку від 24.11.2016 №3302-06/38090-06, листа проекту ЄС з коментарями Закону №07/1160-17 від 06.01.2017 «Коментарі проекту ЄС “Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС” до законодавства про публічні закупівлі» ( сторінки 42 та 52). Зокрема, вказаними документами визначено, що оголошення англійською мовою та процедура визначена саме для даного виду закупівлі в статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» адаптована під вимоги Європейського Союзу з метою сприяння суб’єктом господарювання країн учасниць для подання своїх пропозицій та усунення так званих дискримінаційних вимог.
Згідно п.11 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи позицію Міністерства економічного розвитку і торгівлі України висловлену в узагальнюючих відповідях (зокрема № 3302-06/3812 -06 від 07.02.2017, № 3302-06/42560-06 від 30.12.2016) після укладання договору за результатами тендерної закупівлі, відносини щодо нього регулюються вимогами Цивільного та Господарського кодексів України.
Так, згідно Цивільного кодексу України (статті 525,526, 629,638,651), договір є обов'язковим для виконання сторонами.
Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом
Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до вимог ст.188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.
У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Прошу врахувати вищевказане пояснення при складані висновку та визначені заходів до усунення виявлених Вами недоліків, а також те, що за результатами вказаної закупівлі укладені договори, які на сьогодні є чинними та виконуються, а визначені в них умови та діюче законодавство не передбачає випадків їх розірвання із зазначених у Вашому запиті питань.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок про результати проведеного моніторингу, опубліковані в системі «prozorro» 04.06.2019 повідомляємо наступне. Прокуратурою Кіровоградської області на виконання вимог Держаудитслужби зазначених у опублікованому висновку вжито заходів щодо усунення виявлених органом контролю порушень в установленому законодавством порядку, а саме ініційовано питання про розірвання договорів укладених за результатами зазначеного тендеру. Із наданого пояснення та вимог діючого законодавства вбачається, що вказаний захід є єдиним можливим. Так, враховуючи позицію Міністерства економічного розвитку і торгівлі України висловлену в узагальнюючих відповідях (зокрема № 3302-06/3812 -06 від 07.02.2017, № 3302-06/42560-06 від 30.12.2016) після укладання договору за результатами тендерної закупівлі, відносини щодо нього регулюються вимогами Цивільного та Господарського кодексів України. Так, згідно Цивільного кодексу України (статті 525,526, 629,638,651), договір є обов'язковим для виконання сторонами. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Відповідно до вимог ст.188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду. Одночасно звертаю увагу, що дійсно п.п.5.1. п.5 розділу 3 Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме наявність досвіду виконання не менше 2 договорів з надання послуг охорони. Згідно п.3 додатку 1 Тендерної документації, учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати завірені копії виконаних аналогічних договорів, або тих що перебувають у стані виконання які були укладені впродовж 2017-2018 років, не менше двох договорів. Завірені копії листів відгуків про стан та якість надання послуг по вищевказаних аналогічних договорах. Однак, вказана вимога Тендерної документації містить ознаки дискримінації учасників які мали досвід виконання аналогічних договорів за 2019 рік, тому враховуючи позицію Антимонопольного комітету України висловлену в своїх рішеннях 2017-2018 р.р. та підтвердження наданої учасником інформації відповідно до ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет замовника прийняв рішення не відхиляти пропозицію учасника ПП «ВІС СЕК’ЮРІТІ». Крім того звертаю Вашу увагу, що згідно ч.7 ст.7-1 Закону, у висновку обов’язково зазначаються найменування предмета закупівлі та його очікувана вартість, однак зазначений у Вашому висновку предмет закупівлі (Послуги з охорони Ульяновського відділу Новоукраїнської місцевої прокуратури, 7482816UAH, 79710000-4, ДК021, 1, послуга) визначено не вірно, оскільки він відображає лише частину (1 із 8 приміщень) одного із лотів (всього таких лотів 5).

2019-06-11 18:45:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з охорони адміністративних будівель прокуратури Кіровоградської області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 684 288,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 421,44 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 січня 2019 11:58
Закінчення: 28 січня 2019 12:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з охорони адміністративної будівлі прокуратури Кіровоградської області
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Соборна, 5а
Дата доставки: 31 грудня 2019
1 посл
Послуги з охорони адміністративної будівлі прокуратури Кіровоградської області
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Сонячна,34
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" 597 974,40
UAH з ПДВ
590 820,48
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТАУРУС-Б 681 177,60
UAH з ПДВ
681 177,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СБ ШЕРИФ" 622 080,00
UAH з ПДВ
544 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВІС СЕК’ЮРІТІ" 684 288,00
UAH з ПДВ
680 866,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 17:58
Електронний підпис
25 січня 2019 17:53
фото форменого одягу.pdf
25 січня 2019 17:53
наказ на директора.pdf
25 січня 2019 17:53
копія відгуку ТРК.PDF

Публічні документи

28 січня 2019 20:55
Електронний підпис
26 січня 2019 03:18
Електронний підпис
26 січня 2019 03:17
згоди на обробку.pdf
26 січня 2019 03:17
Ребро.pdf
26 січня 2019 03:17
Погиба.pdf
26 січня 2019 03:17
Кукса.pdf
26 січня 2019 03:17
Косар.pdf
26 січня 2019 03:17
Корнієнко.pdf
26 січня 2019 03:17
Конахович.pdf
26 січня 2019 03:17
Колісніченко.pdf
26 січня 2019 03:17
Калюжний.pdf
26 січня 2019 03:17
Іванча.pdf
26 січня 2019 03:17
Зозуля.pdf
26 січня 2019 03:17
Захарчук.pdf
26 січня 2019 03:17
Дубовенко.pdf
26 січня 2019 03:17
Доманський.pdf
26 січня 2019 03:17
Гуртовий.pdf
26 січня 2019 03:17
Гришко.pdf
26 січня 2019 03:17
Грачов.pdf
26 січня 2019 03:17
Горбовський.pdf
26 січня 2019 03:17
Гончаренко.pdf
26 січня 2019 03:17
Буря.pdf
26 січня 2019 03:17
Бублик.pdf
26 січня 2019 03:17
Бондаревський.pdf
26 січня 2019 03:17
Бабінцев.pdf
26 січня 2019 03:17
Бабаченко.pdf
26 січня 2019 03:17
Ачкасов.pdf
26 січня 2019 03:17
технічне.pdf
26 січня 2019 03:17
пропозиція.pdf
26 січня 2019 03:17
проект договору.pdf
26 січня 2019 03:17
про учаснсика.pdf
26 січня 2019 03:17
матбаза.pdf
26 січня 2019 03:17
ліцензія.pdf
26 січня 2019 03:17
згода на обробку.pdf
26 січня 2019 03:17
аналогічний досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"

ПП ТАУРУС-Б

ПП "СБ ШЕРИФ"

ПП "ВІС СЕК’ЮРІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СБ ШЕРИФ"
#41157579
Відхилено 544 320,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 18:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
Відхилено 590 820,48
UAH з ПДВ
31 січня 2019 18:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ВІС СЕК’ЮРІТІ"
#42714736
Переможець 680 866,56
UAH з ПДВ
31 січня 2019 18:38

Документи

31 січня 2019 18:30
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" #41422667

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

31 січня 2019 18:34
Електронний підпис

Документи

31 січня 2019 18:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 18:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВІС СЕК’ЮРІТІ"
#42714736
680 866,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2019 18:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 16:26
Звіт про виконання договору укладений
31 березня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 13:05
ДУ11-7.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 13:02
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 15:22
ДУ10-7.pdf зміни до договору
31 січня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 15:08
ДУ9-7.pdf зміни до договору
02 січня 2020 17:51
ДУ8-7.pdf зміни до договору
02 січня 2020 17:51
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:50
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:46
ДУ7-7.pdf зміни до договору
02 січня 2020 17:39
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:45
ДУ 6-7.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 10:53
ДУ5-7.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 10:49
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 15:41
ДУ4-7.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 15:40
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 12:04
ДУ3-7.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 12:52
ДУ2-7.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 12:50
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 15:36
ДУ1-7.pdf зміни до договору
12 червня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 14:46
Підписаний контракт з додатками укладений
11 лютого 2019 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми бюджетних зобовязань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми бюджетних зобовязань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 7
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8,9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 8,9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасування 10 ДУ та зміна суми бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 30 березня 2020
Сума оплати за договором: 602 692,99
UAH