Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні твердих порід
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-01-11-000561-b 0c18169b034246179518916c579a7436
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Агібалова Оксана Григорівна

+380433522246 OAgibalowa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді і спорту Тульчинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141472
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1
Контактна особа: Агібалова Оксана Григорівна
+380433522246
OAgibalowa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 13:41
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 13:41
Початок аукціону: 29 січня 2019 11:59
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 м.куб
Дрова паливні твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Доставка до ЗЗСО та ЗДО Тульчинського району, згідно заявки Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2019 13:37
Додаток 4.docx
11 січня 2019 13:37
Додаток 3.docx
11 січня 2019 13:37
Додаток 2.doc
11 січня 2019 13:37
Додаток 1.docx
11 січня 2019 13:37
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-24-000059 ● 6f8121ffa12f492dbfc35c9f48854cd7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019 12:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2019 №22
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2019 №22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-01-11-000561-b 11.01.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-07 17:42:15

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі дров паливних твердих порід
(ДК 021:2015: 03410000-7 «Деревина», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-11-000561-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) підтверджується: Статутом (зі змінами (в разі їх наявності) або іншим установчим документом), оригіналом виписки з протоколу засновників, копією наказу про призначення, оригіналом або нотаріально завіреною копією довіреності, оригіналом або нотаріально завіреною копією доручення або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ДП «Тульчинське ЛМГ» (листи від 25.01.2019 №90, від 01.02.2019 №136) зазначено, що уповноваженою на підписання договору про закупівлі – директор підприємства Поліщук В.А. При цьому, відсутні документи, які підтверджують його підпис договору за результатами проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-11 14:39:58

Пояснення з власної ініціативи

Тендерний комітет відділу освіти, молоді і спорту Тульчинської райдержадміністрації (далі – Замовник), надає Вам відповідь згідно запиту про надання пояснення, отриманого у зв’язку із моніторингом закупівлі дров паливних твердих порід (ДК 021:2015: 03410000-7 «Деревина», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-11-000561-b).
У Вашому запиті Ви зазначаєте наступне: «Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) підтверджується: Статутом (зі змінами (в разі їх наявності) або іншим установчим документом), оригіналом виписки з протоколу засновників, копією наказу про призначення, оригіналом або нотаріально завіреною копією довіреності, оригіналом або нотаріально завіреною копією доручення або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції ДП «Тульчинське ЛМГ» (листи від 25.01.2019 №90, від 01.02.2019 №136) зазначено, що уповноваженою на підписання договору про закупівлі – директор підприємства Поліщук В.А. При цьому, відсутні документи, які підтверджують його підпис договору за результатами проведення процедури закупівлі.»
Замовник підтверджує відсутність зазначених вище документів, оскільки, на нашу думку, на момент видачі довідки № 97 від 25 січня 2019 року «Довідка щодо правомочності укладання договору» правомочність укладання договору про закупівлю було делеговано Килимнику Г.П. згідно Наказу № 9-в від 17 січня 2019 року. Оскільки, ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні в тендерній документації не міститься згадки про часовий відрізок, або конкретну дату на яку повинні діяти повноваження щодо підпису договору, замовник вважав такою датою - дату видачі документу на право підпису договору, яка в свою чергу не вимагалась тендерною документацією, оскільки підписання договору не входить в представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (виходячи із контексту довідки), а значить не може вважатись помилкою оформлення пропозиції, оскільки вважається додатковим документом.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку

2019-05-23 16:16:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

RISK1-13_1

RISK1-3_1

RISK1-12

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Тульчинське ЛМГ" 682 500,00
UAH з ПДВ
682 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП лотиш микола клавдійович 689 000,00
UAH з ПДВ
689 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 16:04
Електронний підпис
01 лютого 2019 13:39
Довідка МВС
01 лютого 2019 13:39
Довідка ДФС
28 січня 2019 11:14
Електронний підпис
28 січня 2019 11:11
42. Проект договору.pdf
28 січня 2019 11:11
40. дов. 4-ОПП.pdf
28 січня 2019 11:11
39. Свідоцтво ПДВ.pdf
28 січня 2019 11:11
38. Свідоцтво ЄДР.pdf
28 січня 2019 11:11
37. Витяг з ЄД реєстру.pdf
28 січня 2019 11:11
36. Виписка ЄДР.pdf
28 січня 2019 11:11
34. Довідка МВС.pdf
28 січня 2019 11:11
25. Ід. код.pdf
28 січня 2019 11:11
24. Паспорт.pdf
28 січня 2019 11:10
9. відгук Аквавіка.PDF
28 січня 2019 11:10
8. ТТНки Аквавіка.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 10:42
Пропозиція.pdf
28 січня 2019 10:42
ПДВ-ЛОТИШ.jpg
28 січня 2019 10:42
ВЫПИСКА.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Тульчинське ЛМГ"

ФОП лотиш микола клавдійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Тульчинське ЛМГ"
#00991479
Переможець 682 500,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 15:43

Документи

31 січня 2019 15:42
Електронний підпис
31 січня 2019 15:39
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Тульчинське ЛМГ"
#00991479
682 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2019 15:42
Електронний підпис
31 січня 2019 15:39
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 15:49
Договір укладений
11 лютого 2019 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 682 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 113 750,00 UAH)