Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення (пральний порошок, білизна)
Очікувана вартість
97 200,00 UAH
UA-2019-01-11-000478-b 1e5e2a15c0e14ec8a245fa3f4bc95d21
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сорока Вікторія Владиславівна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, Братиславська, 3
Контактна особа: Сорока Вікторія Владиславівна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 13:00
Очікувана вартість: 97 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 486,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Продукція для чищення (пральний порошок, білизна)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1491 упаковка
Продукція для чищення (пральний порошок, білизна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, місто Київ, Київ, Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 13 січня 2019 14:02
Дата відповіді: 14 січня 2019 11:20
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ні
Фасування
Дата подання: 14 січня 2019 09:20
Дата відповіді: 14 січня 2019 11:19
Чи розлядатиметься порпозиція з фасуванням ручного порошку по 400 гр.?
Відповідь: ні
Вимоги щодо документів
Дата подання: 14 січня 2019 19:52
Дата відповіді: 15 січня 2019 08:30
Прохання змінити вимоги щодо документації: - Сертифікат якості до товару - засоби побутової хімії не підялшають сертифікації, передбаено декларації на відповідність регламенту. - Сировинна довідка від виробника господарчого мила. - мило не передбачено в закпівлі, прохання видаити відповідну вимогу - Копію протоколу досліджень прального порошку на мийну здатність в 2015-16рр. - прозання видалити відповідний пункт, кому потрібен сертифікат 2-3 річної давнини. - Реєстраційне посвідчення - не передбачено для засобів побутової зімії, прохання видалити Дякую!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде внесено зміни до Оголошення
Щодо ваги товарної одиниці
Дата подання: 15 січня 2019 12:13
Дата відповіді: 15 січня 2019 13:32
Шановний Замовник , чи слід розуміти Вашу відповідь "Ні" , на запитання Учасника , цитую - "Чи розлядатиметься порпозиція з фасуванням ручного порошку по 400 гр.?" , як таку що має відношення до всіх 4х товарних позиції які є предметом закупівлі ? А саме , чи даєте Ви право учаснику пропонувати Вам товар в фасуванні товарної одиниці , яка відрізняється від вказаної Вами в п.4 "Оголошення" ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні . Вага товарної одиниці є її технічною характеристикою .
Не відповідність запропонованого товару технічним характеристикам визначеним Замовником є підставою для дискваліфікації Учасника .
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 93 243,84
UAH з ПДВ
93 243,84
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 93 243,84
UAH з ПДВ
18 січня 2019 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
93 243,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:50
ДУ2.pdf зміни до договору
07 лютого 2019 15:57
ДУ1.pdf зміни до договору
28 січня 2019 11:09
ДУ1.pdf зміни до договору
28 січня 2019 11:06
10.pdf укладений
24 січня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Файл ДУ1 (28.01.2019 о 11:06:19) помилково завантажений до системи електронних державних закупівель. Заміна
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 93 242,28
UAH (в тому числі ПДВ 15 540,38 UAH)