Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з розподілу води та супутні послуги
Очікувана вартість
370 549,00 UAH
UA-2019-01-11-000365-a 7c599f694fbc419283188584b90791ff
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пінчук Петро Арсенович

+380673446262 kpni@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Криворізький психоневрологічний інтернат" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Контактна особа: Пінчук Петро Арсенович
+380673446262
kpni@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
змінення цін

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 15:44
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17117 км.куб
послуги з розподілу води та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Треньова 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги
17117 м.куб
послуги з розподілу води та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Треньова 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги
17117 м.куб
послуги з розподілу води та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Треньова 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Тендерна документація

15 січня 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000012 ● 73ba9617c9ef426c9e6e83ef9947f9a3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019 12:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.06.2019 № 111

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.06.2019 № 111

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

UA-2019-01-11-000365- a 11.01.2019 Комунальний заклад «Криворізький психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 14:28:52

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу води та супутніх послуг «ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-11-000365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що процедура закупівлі послуг з розподілу води та супутніх послуг відсутня в річному плані закупівель Замовника, що суперечить вимогам частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому процедура закупівлі оголошена та проведена без внесення її до річного плану?
2. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі затвердженим Наказом від 17.03.2016 №454 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником визначено предмет закупівлі ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги.
Чому, Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри основного словника?
3. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником оприлюднено 6 Документів Microsoft Office Word, які не є договором про закупівлю і одну скановану сторінку договору, що суперечить вимогам частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником не оприлюднено Договору про закупівлю?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-18 11:14:26

Надання інформації та пояснення

Адміністрація КЗ «Криворізький психоневрологічний інтернат» ДОР» повідомляє наступне, що в січні 2019 року нашою установою була проведена процедура (переговорна) закупівля по коду ДК 021:2015: 65100000-4 – Послуги з розподілу води та супутні послуги, UA-2019-01-11-000365-a-c1.
Переможцем визнано КП «Кривбасводоканал», який є природною монополією в питанні розподілу води в нашому регіоні. В подальшому був укладений договір № 169 від 01.02.2019 р. на суму 370 549,00 грн., який викладений на площадці www.dzo.com.ua лише частково, що призвело до технічної помилки з причини не коректного виконання своїх посадових обов’язків секретаря тендерного комітету Антропової Лілії Володимирівни, якій в подальшому була винесена догана з позбавленням преміальних виплат.
На теперішній час Договір зареєстрований в органах Держказначейства України. До початку оголошення процедури закупівель сума закупівель занесена до річного плану закупівель по коду ДК 021:2015: 65110000-7 за показником четвертої цифри основного словника по КЕКВ 2272 на 2019 рік.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-05 14:23:59

Роз'яснення щодо висновку

Надання інформації та пояснення


Адміністрація КЗ «Криворізький ПНІ» ДОР» за результатами моніторингу, який проводила Ваша служба повідомляємо наступне, що порушення, а саме: часткове розміщення договору №169 від 01.02.2019р. з КП «Кривбасводоканалом» ДК 021:2015 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги. Сталося з причини не коректних виконання своїх посадових обов’язків секретаря тендерного комітету Антропової Лілії Володимирівни, якій в подальшому винесена догана з позбавленням преміальних виплат.
КП «Кривбасводоканал» є природнім монополістом в нашому регіоні, при проведені переговорної процедури закупівель по коду ДК 021:2015 021:2015: 65110000-7 - Розподіл води на порталі розміщено повідомлення про намір укласти договір де вказано вся інформація про строки поставок послуг, кількість об’ємів та постачальника.
Але враховуючи вище наведене та з метою виправлення порушень та дотримання чинного законодавства в подальшому тендерний комітет КЗ «Криворізький ПНІ» ДОР» прийме рішення з питань проведення повторної переговорної процедури закупівель по коду ДК 021:2015 021:2015: 65110000-7 - Розподіл води.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання інформації та пояснення Шановний Олександр Володимирович! Адміністрація КЗ «Криворізький ПНІ» ДОР» за результатами моніторингу, який проводила Ваша служба повідомляємо наступне, що порушення, а саме: часткове розміщення договору №169 від 01.02.2019р. з КП «Кривбасводоканалом» ДК 021:2015 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги. Сталося з причини не коректних виконання своїх посадових обов’язків секретаря тендерного комітету Антропової Лілії Володимирівни, якій в подальшому винесена догана з позбавленням преміальних виплат. КП «Кривбасводоканал» є природнім монополістом в нашому регіоні, при проведені переговорної процедури закупівель по коду ДК 021:2015 021:2015: 65110000-7 - Розподіл води на порталі розміщено повідомлення про намір укласти договір де вказано вся інформація про строки поставок послуг, кількість об’ємів та постачальника. Але враховуючи вище наведене та з метою виправлення порушень та дотримання чинного законодавства в подальшому тендерний комітет КЗ «Криворізький ПНІ» ДОР» прийме рішення з питань проведення повторної переговорної процедури закупівель по коду ДК 021:2015 021:2015: 65110000-7 - Розподіл води.

2019-07-05 14:29:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП " Кривбасводоканал"
#033411316
Переможець 370 549,00
UAH з ПДВ
18 січня 2019 15:44

Документи

18 січня 2019 15:44
Електронний підпис
18 січня 2019 15:40
пртокол
18 січня 2019 15:40
пртокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 15:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП " Кривбасводоканал"
#033411316
370 549,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2019 15:44
Електронний підпис
18 січня 2019 15:40
пртокол
18 січня 2019 15:40
пртокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 11:18
Додат.угода _3 ст.2.jpg зміни до договору
10 вересня 2019 11:15
Додат.угода _3 ст.1.jpg зміни до договору
10 вересня 2019 11:15
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 11:04
Додаткова угода _2.jpg зміни до договору
06 серпня 2019 10:04
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 08:31
дод.угода 1 вода.jpg зміни до договору
13 лютого 2019 08:27
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 16:03
Документ Microsoft Word.docx укладений
04 лютого 2019 10:38
Документ Microsoft Word (5).docx укладений
04 лютого 2019 10:38
Отсканировано 04.02.2019 9-36.pdf укладений
04 лютого 2019 10:38
Документ Microsoft Word (3).docx укладений
04 лютого 2019 10:38
Документ Microsoft Word (2).docx укладений
04 лютого 2019 10:38
Документ Microsoft Office Word (график).docx укладений
04 лютого 2019 10:38
Документ Microsoft Office Word (2).docx укладений
04 лютого 2019 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості закупівлі
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 169
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML