Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Криворізький психоневрологічний інтернат" ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 03188286 |
Місцезнаходження: | 50033, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15 |
Контактна особа: |
Пінчук Петро Арсенович +380673446262 kpni@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 15:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 січня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
15 січня 2019 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 10:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-13-000012 ● 73ba9617c9ef426c9e6e83ef9947f9a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 12:29 |
12.06.2019 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.06.2019 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-01-11-000365- a 11.01.2019 Комунальний заклад «Криворізький психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-13 14:28:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з розподілу води та супутніх послуг «ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-11-000365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що процедура закупівлі послуг з розподілу води та супутніх послуг відсутня в річному плані закупівель Замовника, що суперечить вимогам частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому процедура закупівлі оголошена та проведена без внесення її до річного плану?
2. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі затвердженим Наказом від 17.03.2016 №454 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником визначено предмет закупівлі ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги.
Чому, Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри основного словника?
3. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником оприлюднено 6 Документів Microsoft Office Word, які не є договором про закупівлю і одну скановану сторінку договору, що суперечить вимогам частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником не оприлюднено Договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-18 11:14:26
Надання інформації та пояснення
Адміністрація КЗ «Криворізький психоневрологічний інтернат» ДОР» повідомляє наступне, що в січні 2019 року нашою установою була проведена процедура (переговорна) закупівля по коду ДК 021:2015: 65100000-4 – Послуги з розподілу води та супутні послуги, UA-2019-01-11-000365-a-c1.
Переможцем визнано КП «Кривбасводоканал», який є природною монополією в питанні розподілу води в нашому регіоні. В подальшому був укладений договір № 169 від 01.02.2019 р. на суму 370 549,00 грн., який викладений на площадці www.dzo.com.ua лише частково, що призвело до технічної помилки з причини не коректного виконання своїх посадових обов’язків секретаря тендерного комітету Антропової Лілії Володимирівни, якій в подальшому була винесена догана з позбавленням преміальних виплат.
На теперішній час Договір зареєстрований в органах Держказначейства України. До початку оголошення процедури закупівель сума закупівель занесена до річного плану закупівель по коду ДК 021:2015: 65110000-7 за показником четвертої цифри основного словника по КЕКВ 2272 на 2019 рік.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-07-05 14:23:59
Роз'яснення щодо висновку
Надання інформації та пояснення
Адміністрація КЗ «Криворізький ПНІ» ДОР» за результатами моніторингу, який проводила Ваша служба повідомляємо наступне, що порушення, а саме: часткове розміщення договору №169 від 01.02.2019р. з КП «Кривбасводоканалом» ДК 021:2015 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги. Сталося з причини не коректних виконання своїх посадових обов’язків секретаря тендерного комітету Антропової Лілії Володимирівни, якій в подальшому винесена догана з позбавленням преміальних виплат.
КП «Кривбасводоканал» є природнім монополістом в нашому регіоні, при проведені переговорної процедури закупівель по коду ДК 021:2015 021:2015: 65110000-7 - Розподіл води на порталі розміщено повідомлення про намір укласти договір де вказано вся інформація про строки поставок послуг, кількість об’ємів та постачальника.
Але враховуючи вище наведене та з метою виправлення порушень та дотримання чинного законодавства в подальшому тендерний комітет КЗ «Криворізький ПНІ» ДОР» прийме рішення з питань проведення повторної переговорної процедури закупівель по коду ДК 021:2015 021:2015: 65110000-7 - Розподіл води.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації та пояснення Шановний Олександр Володимирович! Адміністрація КЗ «Криворізький ПНІ» ДОР» за результатами моніторингу, який проводила Ваша служба повідомляємо наступне, що порушення, а саме: часткове розміщення договору №169 від 01.02.2019р. з КП «Кривбасводоканалом» ДК 021:2015 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги. Сталося з причини не коректних виконання своїх посадових обов’язків секретаря тендерного комітету Антропової Лілії Володимирівни, якій в подальшому винесена догана з позбавленням преміальних виплат. КП «Кривбасводоканал» є природнім монополістом в нашому регіоні, при проведені переговорної процедури закупівель по коду ДК 021:2015 021:2015: 65110000-7 - Розподіл води на порталі розміщено повідомлення про намір укласти договір де вказано вся інформація про строки поставок послуг, кількість об’ємів та постачальника. Але враховуючи вище наведене та з метою виправлення порушень та дотримання чинного законодавства в подальшому тендерний комітет КЗ «Криворізький ПНІ» ДОР» прийме рішення з питань проведення повторної переговорної процедури закупівель по коду ДК 021:2015 021:2015: 65110000-7 - Розподіл води.
2019-07-05 14:29:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП " Кривбасводоканал" #033411316 |
Переможець |
370 549,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2019 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 11:18
|
Додат.угода _3 ст.2.jpg | зміни до договору |
10 вересня 2019 11:15
|
Додат.угода _3 ст.1.jpg | зміни до договору |
10 вересня 2019 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 11:04
|
Додаткова угода _2.jpg | зміни до договору |
06 серпня 2019 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2019 08:31
|
дод.угода 1 вода.jpg | зміни до договору |
13 лютого 2019 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2019 16:03
|
Документ Microsoft Word.docx | укладений |
04 лютого 2019 10:38
|
Документ Microsoft Word (5).docx | укладений |
04 лютого 2019 10:38
|
Отсканировано 04.02.2019 9-36.pdf | укладений |
04 лютого 2019 10:38
|
Документ Microsoft Word (3).docx | укладений |
04 лютого 2019 10:38
|
Документ Microsoft Word (2).docx | укладений |
04 лютого 2019 10:38
|
Документ Microsoft Office Word (график).docx | укладений |
04 лютого 2019 10:38
|
Документ Microsoft Office Word (2).docx | укладений |
04 лютого 2019 10:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №2 |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |