Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення (теплопостачання)
Очікувана вартість
385 375,20 UAH
UA-2019-01-11-000229-a 565da84493f54ca0baa6a7e6aa00f824
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тамара Романова

0639365114 schors_crl@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сновська центральна районна лікарня Сновської міської ради Сновського району Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006834
Місцезнаходження: 15200, Україна , Чернігівська обл., сновськ, вул. Спортивна, 21
Контактна особа: Тамара Романова
0639365114
schors_crl@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 12:07
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення (теплопостачання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
226 Гігакалорія
Виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення (теплопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська обл., м. Сновськ, вул. Спортивна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 січня 2019  —  28 лютого 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-15-000007 ● c29b9fcd31c44fdfa8f8d0521ad798ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2019 12:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.01.2019 № 3
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 15.01.2019 № 3

Витяг з переліку процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-01-11-000229-a 11.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення про неможливість усунення порушень

2019-01-22 16:57:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Замовником порушення не усунуто.

2019-01-25 10:19:37

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Облтеплокомуненерго"
#03357671
Переможець 385 375,20
UAH з ПДВ
11 січня 2019 12:07

Документи

11 січня 2019 12:07
Електронний підпис
11 січня 2019 12:07
протокол тепло 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 12:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Облтеплокомуненерго"
#03357671
385 375,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2019 12:07
Електронний підпис
11 січня 2019 12:07
протокол тепло 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 10:22
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 08:51
протокол зміни тепло.pdf зміни до договору
24 січня 2019 08:45
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 15:23
пояснення 1.pdf зміни до договору
23 січня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 12:48
договор тепло.pdf укладений
21 січня 2019 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол №10 від 23.01.2019р. який пояснює неможливість вказати дату, з якої очікується поставка предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №23-0011-19 від 21.01.2019р
Договір:
Номер додаткової угоди: №023-0011-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 385 375,20
UAH з ПДВ