Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-01-11-000082-b 387e6e2db0494016a332339be155d48a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Осовська Людмила Федорівна

380444042119 osovska@kvc.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
380444042119
osovska@kvc.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 15:09
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи газового пожежогасіння підвальної кімнати бухгалтерії, оповіщення про пожежу, управління евакуюванням людей та цілодобового спостерігання за установками пожежної автоматики.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київська область, Київ, просп.Комарова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2019 11:26
Додаток 2.docx
11 січня 2019 09:31
Оголошення.docx
11 січня 2019 09:31
Додаток 4.docx
11 січня 2019 09:27
Додаток 3.docx
11 січня 2019 09:27
Додаток 1.docx
16 січня 2019 11:26
Додаток 2.docx
11 січня 2019 09:27
Додаток 2.docx
11 січня 2019 09:31
Оголошення.docx
11 січня 2019 09:31
Додаток 4.docx
11 січня 2019 09:27
Додаток 3.docx
11 січня 2019 09:27
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Цілодобовий нагляд
Дата подання: 11 січня 2019 11:26
Дата відповіді: 11 січня 2019 14:30
Об'єкт має спостерігатися цілодобово працівниками, чи має бути виведений на пульт (але це не технічне обслуговування). Для чого в кваліфікаційних вимогах вказані працівники диспетчери, якщо роботи стосуються технічного обслуговування?
Відповідь: Об'єкт має бути виведений на пульт, а диспетчери цілодобово спостерігають за пультом.
Щодо надання учасниками ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій України (Державного департаменту пожежної безпеки) на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику з необмеженим терміном дії по всій Україні
Дата подання: 16 січня 2019 09:27
Дата відповіді: 16 січня 2019 11:27
Просимо звернути Вашу увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію Вам можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Саме тому ми просимо Вас внести зміни до тендерної документації та чітко вказати: надати ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності або до вже вказаної ліцензії додати формулювання «надати ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додаток 2 в п. 1 внесено зміни.
5 років досвід
Дата подання: 16 січня 2019 09:28
Дата відповіді: 16 січня 2019 11:30
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг зпротипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Зазначена закупівля здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, тому Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
4 диспетчера
Дата подання: 16 січня 2019 09:29
Дата відповіді: 16 січня 2019 11:32
Ліцензійними умовами надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не визначено наявності працівників - диспетчерів. То на підставі якого законодавства сформована вимога про 4 диспетчерів? Просимо виключити дану вимогу.
Відповідь: Відповідно Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 39 600,00
UAH з ПДВ
35 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС!" 55 998,00
UAH з ПДВ
35 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" 66 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 20:17
Електронний підпис
18 січня 2019 17:32
Електронний підпис
18 січня 2019 17:31
технічне.pdf
18 січня 2019 17:31
Сертифікат ІSО.pdf
18 січня 2019 17:31
пропозиціяя.pdf
18 січня 2019 17:31
проект договору.pdf
18 січня 2019 17:31
док-ти.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 16:44
Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2019 16:44
ЄДРПОУ (БП!).pdf
17 січня 2019 16:44
Довідка про персонал.pdf
17 січня 2019 16:44
Витяг ПДВ (БП!).pdf
17 січня 2019 16:44
sert_most_p_18.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 09:45
Специфікація.pdf
17 січня 2019 09:45
Проект договору.pdf
17 січня 2019 09:45
Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2019 09:45
Банк_ПУМБ.pdf
17 січня 2019 08:46
Наказ1.pdf
17 січня 2019 08:46
Протокол1.pdf
17 січня 2019 08:46
ПДВ Витяг.pdf
17 січня 2019 08:46
ЄДРПОУ.pdf
17 січня 2019 08:46
Витяг1004873747.pdf
17 січня 2019 08:46
Виписка.pdf
17 січня 2019 08:46
Статут.pdf
17 січня 2019 08:46
Сертифікат ISO.pdf
17 січня 2019 08:46
Свідоцтва.pdf
17 січня 2019 08:46
Довідка про пульт.pdf
17 січня 2019 08:46
Ліцензія ПОЖ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС!"

ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 35 964,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 17:01
ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС!"
#38832714
Відхилено 35 998,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 17:03
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"
#38061358
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 15:24

Документи

Документи

Документи

25 січня 2019 15:21
Протокол № 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"
#38061358
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 15:21
Протокол № 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 11.pdf укладений
08 лютого 2019 10:13