Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей учасників АТО, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах в закладах загальної середньої освіти району та дітей дошкільного підрозділу
Очікувана вартість
1 346 000,00 UAH
UA-2019-01-10-001557-c 000cd169df1c41c18de4fc6b20674b4d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Виблова

+380971293257 osvita02136100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136100
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, 5
Контактна особа: Олена Виблова
+380971293257
osvita02136100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 08:43
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Тендерна документація

10 січня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей учасників АТО, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах в закладах загальної середньої освіти району
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 посл
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей учасників АТО, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах в закладах загальної середньої освіти району
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, За адресою навчальних закладів
Дата доставки: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Строкань Ірина Іванівна
#2395018886
Переможець 340 000,00
UAH
11 січня 2019 08:59

Документи

11 січня 2019 08:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 08:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Строкань Ірина Іванівна
#2395018886
340 000,00
UAH
Документи

Документи

11 січня 2019 08:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:34
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2019 13:54
img018.pdf зміни до договору
25 липня 2019 13:53
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 14:54
img018.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 14:53
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2019 16:35
img018.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 16:34
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 15:37
img018.pdf зміни до договору
29 січня 2019 15:37
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 14:12
img018.pdf укладений
29 січня 2019 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлена технична помилка
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол № 16
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 322 935,00
UAH