Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи, які пов’язані із заміною віконних та дверних блоків по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель та споруд. Тролейбусне депо № 2 по вул. Довженка, 7» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
1 292 415,86 UAH
UA-2019-01-10-000589-a ● 1b526e7e2db841b9b020de03a3a6aa95
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., Київ, Набережне шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна 380442546680 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2019 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2019 12:01 |
Початок аукціону: | 22 січня 2019 11:44 |
Очікувана вартість: | 1 292 415,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Загальні відомості про закупівлю: див. прикріплений файл ТУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи, які пов’язані із заміною віконних та дверних блоків по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель та споруд. Тролейбусне депо № 2 по вул. Довженка, 7» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, місто Київ, Київ, Довженка, 7
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2019 14:27 |
ТУ-Довженка вікна, двері.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про необхідність посвідчення для верхолазних робіт
Дата подання: 11 січня 2019 11:29
Дата відповіді: 14 січня 2019 10:08
п/п 2.2 кваліфікаційних вимог вимагає наявності у працівників посвідчення до безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів.
наше підприємство є виробником металопластикових конструкцій і працівники мають посвідчення для виконання робіт на висоті.
не зрозуміло навіщо використання праці альпіністів при монтажі дверних та віконних блоків.
вимагаємо відмінити цю вимогу як дискриминаційну , прописану під певного учасника процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. Для виконання робіт, що є предметом закупівлі, Замовник передбачає саме верхолазні роботи, а не роботи на висоті (визначення термінів відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯД «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)» від 27.03.2007 року № 62), тому вимогами документації передбачено надання у складі пропозиції посвідчення працівниців до безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів.
Також звертаємо увагу, що згідно пункту 1.14. вищевказаного наказу працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідченні про перевірку знань з питань охорони праці.
Також звертаємо увагу, що згідно пункту 1.14. вищевказаного наказу працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідченні про перевірку знань з питань охорони праці.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-10-000589-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ Промбуд-Пласт, Код ЄДРПОУ:33779934
Дата подання: 12 лютого 2019 09:05
ВИМОГА про перегляд рішення про визначення переможця
10.01.2019 р. Комунальним підприємством «Київпастранс» (далі по тексту – Замовник) опублікувало на веб-порталі електронної системи публічних закупівель http://prozorro.gov.ua оголошення про проведення закупівлі за предметом: «Роботи, які пов’язані із заміною віконних та дверних блоків по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель та споруд. Тролейбусне депо № 2 по вул. Довженка, 7» (далі по тексту – закупівлі). Очікувана вартість закупівлі – 1 292 415,86 грн. з ПДВ (Один мільйон двісті дев’яносто дві тисячі чотириста п’ятнадцять грн. 86 коп. з ПДВ).
08.02.2019 р. Замовником оголошено переможця вказаної закупівлі яким стало Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ДАНІ» ЛТД.
Вважаємо, що рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ «ДАНІ» ЛТД прийнято посадовими особами Замовника без достатніх правових підстав, оскільки пропозиція вказаного товариства не відповідає умовам закупівлі, а деякі документи подані цим учасником та прийняті Замовником з порушенням порядку встановленого Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. №35 (далі по тексту - Порядок), що доводиться наступним:
1. ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ «ДАНІ» ЛТД подано не в повному обсязі Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт . (порушення п. 1 п.п.1.1. Додатку 2). А саме, не вказано жодного обладнання для виконання даного виду робіт!
2. В пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ «ДАНІ» ЛТД відсутній Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань із застосування заходів захисту довкілля під час виконання робіт. (порушення п. 2.3. Додатку 5).
3. Форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ «ДАНІ» ЛТД приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону подано не вчасно а саме 05.02.2019р. (порушення п.18 Документації на проведення допорогової закупівлі умови закупівлі та п.9.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 ).
4. У складі пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ «ДАНІ» ЛТД не надано жодного документу для підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (порушення Додатку 5 до документації).
Відповідно до п. 9.3 Порядку, переможцем може бути визнано тільки того учасника, пропозиція якого відповідає вимогам, що вказані в оголошенні.
Як доводиться вище, посадові особи Замовника визначили переможцем юридичну особу, тендерна пропозиція якої суттєво не відповідає оголошенню про закупівлю, чим порушили п. 9.3 Порядку, а укладання договору з цим учасником може призвести до неефективного використання державних коштів та/або розтрати державного майна, оскільки ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ «ДАНІ» ЛТД запропоновано найвищу ціну на предмет закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.п. 14.1, 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель,-
ВИМАГАЄМО:
1. Переглянути рішення від 07.02.2019р. про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ДАНІ» ЛТД та, за результатами перегляду, скасувати.
Розгорнути
Згорнути
08.02.2019 р. Замовником оголошено переможця вказаної закупівлі яким стало Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ДАНІ» ЛТД.
Вважаємо, що рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ «ДАНІ» ЛТД прийнято посадовими особами Замовника без достатніх правових підстав, оскільки пропозиція вказаного товариства не відповідає умовам закупівлі, а деякі документи подані цим учасником та прийняті Замовником з порушенням порядку встановленого Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. №35 (далі по тексту - Порядок), що доводиться наступним:
1. ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ «ДАНІ» ЛТД подано не в повному обсязі Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт . (порушення п. 1 п.п.1.1. Додатку 2). А саме, не вказано жодного обладнання для виконання даного виду робіт!
2. В пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ «ДАНІ» ЛТД відсутній Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань із застосування заходів захисту довкілля під час виконання робіт. (порушення п. 2.3. Додатку 5).
3. Форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ «ДАНІ» ЛТД приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону подано не вчасно а саме 05.02.2019р. (порушення п.18 Документації на проведення допорогової закупівлі умови закупівлі та п.9.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 ).
4. У складі пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ «ДАНІ» ЛТД не надано жодного документу для підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (порушення Додатку 5 до документації).
Відповідно до п. 9.3 Порядку, переможцем може бути визнано тільки того учасника, пропозиція якого відповідає вимогам, що вказані в оголошенні.
Як доводиться вище, посадові особи Замовника визначили переможцем юридичну особу, тендерна пропозиція якої суттєво не відповідає оголошенню про закупівлю, чим порушили п. 9.3 Порядку, а укладання договору з цим учасником може призвести до неефективного використання державних коштів та/або розтрати державного майна, оскільки ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ «ДАНІ» ЛТД запропоновано найвищу ціну на предмет закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.п. 14.1, 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель,-
ВИМАГАЄМО:
1. Переглянути рішення від 07.02.2019р. про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ДАНІ» ЛТД та, за результатами перегляду, скасувати.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2019 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Промбуд-Пласт |
967 000,00
UAH з ПДВ
|
967 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Д С С СОЛЮШИОНС" |
1 259 578,18
UAH з ПДВ
|
1 246 578,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД |
1 264 880,46
UAH з ПДВ
|
1 251 880,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Промбуд-Пласт #33779934 |
Відхилено |
967 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2019 10:27
|
ТОВ "Д С С СОЛЮШИОНС" #34809519 |
Відхилено |
1 246 578,18
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 15:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД #20780788 |
Переможець |
1 251 880,46
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ №1 до 54.19-11.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 17:53
|
54.19-11.pdf | укладений |
20 лютого 2019 17:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | № 54.19-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |