Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи, які пов’язані із заміною віконних та дверних блоків по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель та споруд. Тролейбусне депо № 2 по вул. Довженка, 7» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
1 292 415,86 UAH
UA-2019-01-10-000589-a 1b526e7e2db841b9b020de03a3a6aa95
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

380442546680 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Набережне шосе, буд. 2
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
380442546680
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 12:01
Початок аукціону: 22 січня 2019 11:44
Очікувана вартість: 1 292 415,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Загальні відомості про закупівлю: див. прикріплений файл ТУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи, які пов’язані із заміною віконних та дверних блоків по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель та споруд. Тролейбусне депо № 2 по вул. Довженка, 7» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, місто Київ, Київ, Довженка, 7
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про необхідність посвідчення для верхолазних робіт
Дата подання: 11 січня 2019 11:29
Дата відповіді: 14 січня 2019 10:08
п/п 2.2 кваліфікаційних вимог вимагає наявності у працівників посвідчення до безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів. наше підприємство є виробником металопластикових конструкцій і працівники мають посвідчення для виконання робіт на висоті. не зрозуміло навіщо використання праці альпіністів при монтажі дверних та віконних блоків. вимагаємо відмінити цю вимогу як дискриминаційну , прописану під певного учасника процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. Для виконання робіт, що є предметом закупівлі, Замовник передбачає саме верхолазні роботи, а не роботи на висоті (визначення термінів відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯД «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)» від 27.03.2007 року № 62), тому вимогами документації передбачено надання у складі пропозиції посвідчення працівниців до безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів.
Також звертаємо увагу, що згідно пункту 1.14. вищевказаного наказу працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідченні про перевірку знань з питань охорони праці.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-000589-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ Промбуд-Пласт, Код ЄДРПОУ:33779934
Дата подання: 12 лютого 2019 09:05
ВИМОГА про перегляд рішення про визначення переможця
10.01.2019 р. Комунальним підприємством «Київпастранс» (далі по тексту – Замовник) опублікувало на веб-порталі електронної системи публічних закупівель http://prozorro.gov.ua оголошення про проведення закупівлі за предметом: «Роботи, які пов’язані із заміною віконних та дверних блоків по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель та споруд. Тролейбусне депо № 2 по вул. Довженка, 7» (далі по тексту – закупівлі). Очікувана вартість закупівлі – 1 292 415,86 грн. з ПДВ (Один мільйон двісті дев’яносто дві тисячі чотириста п’ятнадцять грн. 86 коп. з ПДВ).
08.02.2019 р. Замовником оголошено переможця вказаної закупівлі яким стало Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ДАНІ» ЛТД.
Вважаємо, що рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ «ДАНІ» ЛТД прийнято посадовими особами Замовника без достатніх правових підстав, оскільки пропозиція вказаного товариства не відповідає умовам закупівлі, а деякі документи подані цим учасником та прийняті Замовником з порушенням порядку встановленого Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. №35 (далі по тексту - Порядок), що доводиться наступним:

1. ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ «ДАНІ» ЛТД подано не в повному обсязі Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт . (порушення п. 1 п.п.1.1. Додатку 2). А саме, не вказано жодного обладнання для виконання даного виду робіт!

2. В пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ «ДАНІ» ЛТД відсутній Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань із застосування заходів захисту довкілля під час виконання робіт. (порушення п. 2.3. Додатку 5).

3. Форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ «ДАНІ» ЛТД приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону подано не вчасно а саме 05.02.2019р. (порушення п.18 Документації на проведення допорогової закупівлі умови закупівлі та п.9.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 ).

4. У складі пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ «ДАНІ» ЛТД не надано жодного документу для підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (порушення Додатку 5 до документації).

Відповідно до п. 9.3 Порядку, переможцем може бути визнано тільки того учасника, пропозиція якого відповідає вимогам, що вказані в оголошенні.

Як доводиться вище, посадові особи Замовника визначили переможцем юридичну особу, тендерна пропозиція якої суттєво не відповідає оголошенню про закупівлю, чим порушили п. 9.3 Порядку, а укладання договору з цим учасником може призвести до неефективного використання державних коштів та/або розтрати державного майна, оскільки ТОВ ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ «ДАНІ» ЛТД запропоновано найвищу ціну на предмет закупівлі.





Враховуючи вищевикладене, керуючись п.п. 14.1, 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель,-

ВИМАГАЄМО:
1. Переглянути рішення від 07.02.2019р. про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ДАНІ» ЛТД та, за результатами перегляду, скасувати.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 09:05
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Промбуд-Пласт 967 000,00
UAH з ПДВ
967 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Д С С СОЛЮШИОНС" 1 259 578,18
UAH з ПДВ
1 246 578,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД 1 264 880,46
UAH з ПДВ
1 251 880,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 16:49
Витяг ПДВ.pdf
18 січня 2019 16:49
Відгук.pdf
18 січня 2019 16:49
Сертификат Аxor.pdf
18 січня 2019 16:49
Сертифікат на виріб.pdf
18 січня 2019 16:49
Договір Ефремова_11.pdf
18 січня 2019 16:49
Довідка з ЄДРПО.pdf
18 січня 2019 16:49
Виписка СКАН.pdf
18 січня 2019 16:49
Кошторис Довженка_7.pdf
18 січня 2019 16:49
Статут завірений_2018.pdf
18 січня 2019 16:49
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 12:31
Електронний підпис
21 січня 2019 11:23
Електронний підпис
21 січня 2019 11:20
4. Наказ.pdf
21 січня 2019 11:18
474.ims
21 січня 2019 11:18
Платіжне доручення.pdf
21 січня 2019 11:18
Календарний графік 1.pdf
21 січня 2019 11:18
Календарний графік 2.pdf
21 січня 2019 11:18
Тендер вікна ДЕПО.rar
21 січня 2019 11:18
1. Довідка про МТБ.pdf
21 січня 2019 11:18
2. Оренда склад.pdf
21 січня 2019 11:18
6.Договір 39.pdf
21 січня 2019 11:18
Технічні вимоги.pdf
21 січня 2019 11:18
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2019 11:18
8. Статут.pdf
21 січня 2019 11:18
9. Дозвіл.pdf
21 січня 2019 11:18
10. Ліцензія.pdf
21 січня 2019 11:18
12. Гарантійний лист.pdf
21 січня 2019 11:18
1. Виписка з ЄДР.pdf
21 січня 2019 11:18
3. Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 січня 2019 11:18
2. Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

21 січня 2019 09:51
Електронний підпис
21 січня 2019 09:43
Відповідність.pdf
19 січня 2019 17:09
Електронний підпис
19 січня 2019 17:07
Кваліфікація.pdf
19 січня 2019 17:07
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Промбуд-Пласт

ТОВ "Д С С СОЛЮШИОНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Промбуд-Пласт
#33779934
Відхилено 967 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 10:27
ТОВ "Д С С СОЛЮШИОНС"
#34809519
Відхилено 1 246 578,18
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 15:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД
#20780788
Переможець 1 251 880,46
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 13:43

Документи

28 січня 2019 10:25
40.jpg

Документи

01 лютого 2019 15:10
44.pdf

Документи

08 лютого 2019 13:42
24.01-58.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД
#20780788
1 251 880,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 13:42
24.01-58.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ №1 до 54.19-11.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:53
54.19-11.pdf укладений
20 лютого 2019 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: № 54.19-11
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML