Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Енергія електрична
Очікувана вартість
244 990,00 UAH
UA-2019-01-10-000276-c 81ce81558cb64ab5a091c9c1445ba3a5
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кацаренко

+380976372527 internatsl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат 1-3 ступенів № 21 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23035358
Місцезнаходження: 87554, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ОСОАВІАХІМА, 11
Контактна особа: Ірина Кацаренко
+380976372527
internatsl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно п. 2, ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Законом України «Про ринок електричної енергії» №2628 ст.63 п.2 абз.4 розділом 13 «Про перехідні положення…» для бюджетних організацій строком з 01 січня 2019 року по 01 січня 2021 року на території Донецької області здійснення ліцензованої діяльності постачальником універсальних послуг визначено ТОВ «Донецькі енергетичні послуги», тарифи якого затверджуються Регулятором. Ця компанія відповідає за продаж електроенергії, та надання інших послуг. Крім цього, Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №21 Донецької обласної ради здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 10:32
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80350 кіловат-година
Енергія електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87554, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Осоавіахіма, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

10 січня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-20-000018 ● 45a1f908718e429bb549c087245bee3d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

Від 20.09.2019 № 57
Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 20.09.2019 № 57

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат 1-3 ступенів № 21 Донецької обласної ради UA-2019-01-10-000276-с 10.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник 10.01.2019 оприлюднив повідомлення про проведення переговорної процедури (скороченої) із закупівлі електричної енергії очікуваною вартістю 244 990,00 грн, яка не була передбачена в річному плані закупівель на 2019 рік)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42086719
Переможець 244 990,00
UAH з ПДВ
10 січня 2019 10:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2019 10:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42086719
244 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 11:55
Додаткова угода 3 від 18.04.2019р..PDF зміни до договору
18 квітня 2019 11:53
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 11:46
ПРОТОКОЛ засідання ТК №21 від 01.02.2019.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 11:44
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2019 09:15
Додаткова угода 2 від 22.01.2019р..PDF зміни до договору
07 лютого 2019 09:13
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2019 12:08
001.jpg зміни до договору
01 лютого 2019 12:07
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 13:04
угода 1 від 22.01.19 (електроенергія).PDF укладений
22 січня 2019 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покрашення якості предмета закупівлі за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначенної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1221
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Анулювати угоду про закупівлю електричної енергії на 2019 рік від 16.01.2019 р. до договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг №1221 від 01.01.2019 р., яка була опублікована на веб - порталі Уповноваженого органу 01.02.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1221
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1221
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 211 713,48
UAH (в тому числі ПДВ 35 285,58 UAH)