Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
7 034,64 UAH
UA-2019-01-10-000026-a ed83be16d1e04ebbbf730fb4f7968879
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огунлух Федір Іванович

380964827219 stkrym.ogunlukh@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Старо-Кримської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 35560874
Місцезнаходження: 87591, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Каштанова 47б
Контактна особа: Огунлух Федір Іванович
380964827219
stkrym.ogunlukh@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87591, Україна, Донецька область, Старий Крим, Каштанова 47 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

10 січня 2019 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП. "Комунальник"
#32164402
Переможець 7 034,64
UAH з ПДВ
10 січня 2019 09:09

Документи

10 січня 2019 09:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 08:08
IMG_20190717_0002.pdf зміни до договору
18 липня 2019 08:07
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 16:44
001.jpg зміни до договору
31 січня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 09:25
004.jpg укладений
10 січня 2019 09:10
002.jpg укладений
10 січня 2019 09:10
003.jpg укладений
10 січня 2019 09:10
001.jpg укладений
10 січня 2019 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди цією додатковою угодою змінити в частині реквізитів наступне, Головне Управління Державної Казначейської Служби України у Донецькій області, (ГУДКСУ у Донецькій області) на в Держказначейській службі України, м. Київ. 2. Також сторони дійшли згоди змінити пункт 3.3. Джерелом фінансування на надання послуг є кошти міського бюджету. Виклавши його у наступній редакції: 3.3. Джерелом фінансування на надання послуг є кошти селищного бюджету. 3. Дана угода є невід’ємною частиною Договору, набирає силу з моменту її підписання сторонами і діє протягом строку дії основного договору.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди з 01.07.2019р. збільшити суму договору на 793,86 грн (сімсот дев’яносто три грн. 86 коп.) та внести зміни до пункту 3.1 розділу III. «Сума договору і оплата послуг» Договору, виклавши його в наступній редакції: Загальна сума за цим Договором складає 7828,50 (сім тисяч вісімсот двадцять вісім грн. 50 коп.) грн., у т.ч. 1304,75 грн., ПДВ на 2019 рік».
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML