Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
89 803,63 UAH
UA-2019-01-09-001405-c 8a4ec7a8b7df4d96833af7cfc8c280af
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Косогова

+380952229444 tender.lg@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 41313100
Місцезнаходження: 93411, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ПРОСПЕКТ ГВАРДІЙСЬКИЙ, 30
Контактна особа: Людмила Косогова
+380952229444
tender.lg@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13925 штука
Канцелярські товари та канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

09 січня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
Переможець 89 803,63
UAH з ПДВ
09 січня 2019 16:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 09:48
додаткова 2 офис маркет.pdf зміни до договору
07 червня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 13:36
Додаткова Офіс маркет.pdf зміни до договору
21 січня 2019 13:28
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 17:02
ОФІС МАРКЕТ ДОГОВІР 2019.pdf укладений
09 січня 2019 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 1 "Специфікація" до Договору № 2 від 09.01.2019 викладено в новій редакції (додається). Додаток № 2 "Перелік представників управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області та його відділень" до Договору № 2 від 09.01.2019 викладено в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 1 "СПЕЦИФІКАЦІЯ" до Договору № 2 від 09.01.2019 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML