Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 3-4 лікаря) по вул. Олександра Агеєва, 51а в смт Парафіївка Ічнянського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
8 130 589,00 UAH
UA-2019-01-09-001068-a 05cda9ab863141b9a55f16d2ecf446d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 січня 2019 14:55
Очікувана вартість: 8 130 589,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 3-4 лікаря) по вул. Олександра Агеєва, 51а в смт Парафіївка Ічнянського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16730, Україна, Чернігівська область, Ічнянський район, смт Парафіївка, вул. Олександра Агеєва, 51а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2019 17:29
Проект договору Амбулаторія 2019.docx
09 січня 2019 17:29
ТЗ Парафіївка.rtf
09 січня 2019 17:29
ТД Амбулаторія Парафіївка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000047 ● 08b464f2ec3346ef8870deb84ef2f6f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.04.2020 № 23
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.04.2020 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-01-09-001068-a 09.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 14:48:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 3-4 лікаря) по вул. Олександра Агеєва, 51а в смт Парафіївка Ічнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-001068-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію, що підтверджує надання переможцем торгів ТОВ «Фірма «МЖК – Сервіс» рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, якщо вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відповідно до пункту 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-27 16:22:51

Пояснення

На виконання вимог тендерної документації учасником, якого визначено переможцем – ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» надано інформаційну довідку, в якій зазначено, що рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору не надається, оскільки вартість робіт не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2019-01-09-001068-a: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 3-4 лікаря) по вул. Олександра Агеєва, 51а в смт Парафіївка Ічнянського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» умовам тендерної документації. Зокрема у складі пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» відсутні підтверджуючі документи вартості матеріальних ресурсів, а саме прайс-листи, цінові пропозиції тощо, чим порушено вимогу пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. За висновками моніторингу Замовник в порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс», як таку що не відповідала умовам тендерної документації, та у відповідності до вимог абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону не перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції, натомість уклав Договір підряду від 22.02.2019 № 8-Б з ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс». Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку та інформує про відсутність підстав для розірвання укладеного 22.02.2019 договору підряду № 8-Б на закупівлю робіт з будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 3-4 лікаря) по вул. Олександра Агеєва, 51а в смт Парафіївка Ічнянського району Чернігівської області виходячи з наступного. Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагається надати «вартість матеріальних ресурсів (приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників) – прайс-листи, цінові пропозиції тощо». Тобто у тендерній документації відсутня пряма вимога надати прайс-листи, пропозиції, а лише надати вартість матеріальних ресурсів за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку. Окрім того, наявність слова «ТОЩО» у кінці речення передбачає, що замість прас-листів, пропозицій, може бути надано будь-який інший документ. На виконання вимоги Замовника про обґрунтування вартості матеріальних ресурсів учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» у складі пропозиції надано інформаційну довідку, що «при розрахунку договірної ціни прийнято обґрунтовану вартість матеріальних ресурсів на підставі проведеного аналізу цін на ринку матеріалів у регіоні» (файл «про ціни ЧОДА.pdf»). Ураховуючи те, що ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» у складі пропозиції надано довідку про те, що вартість матеріальних ресурсів (яка є складовою договірної ціни) було розраховано за обґрунтованою вартістю на підставі проведеного аналізу цін на ринку матеріалів у регіоні, а перелік документів, які підтверджують факт проведення учасником аналізу цін, не є вичерпним, то відсутність прас-листів, цінових пропозицій у даному випадку не можна кваліфікувати як порушення вимог тендерної документації, а отже підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні. Окрім того, на сьогодні договір на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 3-4 лікаря) по вул. Олександра Агеєва, 51а в смт Парафіївка Ічнянського району Чернігівської області вже виконується належним чином, його розірвання призведе до зупинення будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури - закладу охорони здоров’я у сільській місцевості. В умовах нинішньої реформи сільської медицини необхідність якнайшвидшої реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, одним з яких є будівництво нових сучасних амбулаторій загальної практики сімейної медицини, є пріоритетним. Більшість людей, які живуть у селах, потребують кращого доступу до якісних медичних послуг, тому першочергове завдання – створити мережу відповідних медзакладів, щоб людям не доводилося долати десятки кілометрів до найближчої амбулаторії, а лікарі були зацікавлені працювати в селах. Доступ до якісної первинної медичної допомоги саме в сільській місцевості – один із основних принципів розвитку охорони здоров’я у сільській місцевості, встановлений Законом України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» та є пріоритетним завданням Стратегії сталого розвитку Чернігівської області до 2020 року. Своєчасна добудова амбулаторій для територіальної громади Ічнянського району є важливим завданням Управління, для забезпечення населення цієї громади своєчасною та якісною медичною допомогою. Розірвання укладеного договору не лише зупинить виконання робіт і відтермінує введення його в експлуатацію на невизначений строк (адже процедура відбору учасників займає кілька місяців, однак якість підготовки тендерних пропозицій інколи змушує замовника кілька разів відміняти процедури і починати спочатку, тому невідомо коли буде укладено новий договір), однак і ставить під загрозу процес будівництва в цілому, адже можлива зміна виконавця робіт (якщо наступну процедуру виграє інший учасник) може викликати проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках проекту, і призвести до неможливості забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, та введення об’єкту в експлуатацію, як це вже траплялося на інших об’єктах. Окрім того, розірвання договору підряду потягне за собою необхідність коригування проектної документації та перерахунку її в поточні ціни для визначення актуальної очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання, що спричинить не лише додаткові витрати на коригування, але і збільшить вартість робіт по об’єкту в цілому, а отже і збільшення потреби у бюджетному фінансуванні. У зв’язку з цим вважаємо, що підстави для розірвання договору підряду з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 3-4 лікаря) по вул. Олександра Агеєва, 51а в смт Парафіївка Ічнянського району Чернігівської області відсутні, оскільки Учасником виконані вимоги Замовника, зважаючи на їх формулювання у тендерній документації. Окрім того, розірвання договору створить негативні соціальні наслідки у вигляді затягування будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури – медичного закладу для територіальної громади Ічнянського району, та потягне за собою збільшення видатків з бюджету на його подальшу добудову.

2020-05-07 17:11:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 7 930 917,60
UAH з ПДВ
7 930 917,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 8 126 248,80
UAH з ПДВ
8 126 248,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 8 130 564,15
UAH з ПДВ
8 130 564,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 16:31
Розрахунок прибутку
25 січня 2019 16:31
Розрахунок податку
25 січня 2019 16:31
Пояснювальна записка
25 січня 2019 16:30
Локальні кошториси
25 січня 2019 16:30
Локальні кошториси
24 січня 2019 17:51
Електронний підпис
24 січня 2019 17:45
Електронний підпис
24 січня 2019 16:48
162.rar
24 січня 2019 16:15
Електронний підпис
24 січня 2019 16:08
Розрахунок прибутку.pdf
24 січня 2019 16:08
Розрахунок податку.pdf
24 січня 2019 16:08
Локальні кошториси 2.pdf
24 січня 2019 16:08
Локальні кошториси 1.pdf
24 січня 2019 14:11
дозвола Інекс Реал.pdf
24 січня 2019 14:11
ліцензія ІНЕКС РЕАЛ.pdf
24 січня 2019 14:11
витяг ПДВ.pdf
24 січня 2019 12:16
Рішення 2.pdf
24 січня 2019 11:10
копії Дозволів.pdf
24 січня 2019 11:10
копія ліцензії.pdf
24 січня 2019 11:09
Статут ІНЕКС РЕАЛ.pdf
24 січня 2019 11:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 12:49
довідка з податкової
13 лютого 2019 12:49
про банкрутство
13 лютого 2019 12:49
про банкрутство
13 лютого 2019 12:49
довідка МВС
24 січня 2019 16:02
ЛК2 Парафіївка.pdf
24 січня 2019 16:02
ЛК1 Прафіївка.pdf
24 січня 2019 16:02
ПВР Парафіївка.pdf
24 січня 2019 16:02
зп Парафіївка.pdf
24 січня 2019 16:02
ЗКР ДЦ Прафіївка.pdf
24 січня 2019 16:01
график Парафиевка.pdf
24 січня 2019 16:01
ТП Прафиевка.pdf
24 січня 2019 16:01
GRI0044KV19.pdf
24 січня 2019 16:01
МТ база Парафіївка.rar
24 січня 2019 14:31
Парафіївка.imd
23 січня 2019 13:17
розрах зп за 2018.pdf
23 січня 2019 13:17
про ціни ЧОДА.pdf
23 січня 2019 13:17
про санкції 2018.pdf
23 січня 2019 13:17
довкілля Парафіївка.pdf
23 січня 2019 13:17
угоди.rar
23 січня 2019 13:17
МТ база Парафіївка.rar
23 січня 2019 13:17
дозвільні документи.rar
23 січня 2019 13:17
статут.rar
23 січня 2019 13:17
щодо права підпису.rar

Публічні документи

24 січня 2019 17:04
ТП_08.3.1_Додаток до 8.3.rar
24 січня 2019 17:03
ТП_08.2.1_Додаток до 8.2.rar
24 січня 2019 17:03
ТП_08.1.1_Додаток до 8.1.rar
24 січня 2019 17:03
ТП_04_Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
Відхилено 7 930 917,60
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 17:26
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Переможець 8 126 248,80
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 18:03

Документи

01 лютого 2019 17:26
Електронний підпис
01 лютого 2019 17:25
79

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
8 126 248,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:07
8-Б_14 Додатки 8.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:54
8-Б_14 Додатки 7.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:54
8-Б_14 Додатки 6.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:54
8-Б_14 Додатки 5.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:54
8-Б_14 Додатки 4.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:54
8-Б_14 Додатки 3.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:54
8-Б_14 Додатки 2.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:54
8-Б_14 Додатки 1.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:54
8-Б_14.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 17:02
8-Б_13.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 18:33
8-Б_12.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 18:03
8-Б_11.pdf зміни до договору
26 червня 2020 18:02
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 19:00
8-Б_10.pdf зміни до договору
18 червня 2020 18:58
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 13:01
8-Б_9 Додатки 11.pdf зміни до договору
27 березня 2020 13:00
8-Б_9 Додатки 10.pdf зміни до договору
27 березня 2020 13:00
8-Б_9 Додатки 9.pdf зміни до договору
27 березня 2020 13:00
8-Б_9 Додатки 8.pdf зміни до договору
27 березня 2020 13:00
8-Б_9 Додатки 7.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:59
8-Б_9 Додатки 6.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:59
8-Б_9 Додатки 5.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:59
8-Б_9 Додатки 4.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:59
8-Б_9 Додатки 3.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:59
8-Б_9 Додатки 2.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:59
8-Б_9 Додатки 1.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:59
8-Б_9.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 20:01
8-Б_8 Додатки 8.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 18:54
8-Б_8 Додатки 7.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 18:54
8-Б_8 Додатки 6.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 18:54
8-Б_8 Додатки 5.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 18:54
8-Б_8 Додатки 4.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 18:54
8-Б_8 Додатки 3.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 18:54
8-Б_8 Додатки 2.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 18:54
8-Б_8 Додатки 1.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 18:54
8-Б_8.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 18:54
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:54
8-Б_7.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 11:50
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:53
8-Б_6.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 14:49
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 14:07
8-Б_5.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 09:54
8-Б_4.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 09:36
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 11:35
8-Б_3.pdf зміни до договору
28 травня 2019 10:10
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 14:13
8-Б_2.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 14:11
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 15:54
8-Б_1.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 15:43
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:11
Додатки 5 укладений
22 лютого 2019 14:10
Додатки 4 укладений
22 лютого 2019 14:10
Додатки 3 укладений
22 лютого 2019 14:10
Додатки 2 укладений
22 лютого 2019 14:10
Додатки 1 укладений
22 лютого 2019 14:10
8-Б укладений
22 лютого 2019 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строків виконання робіт, внесення змін у план фінансування будівництва та календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обов'язків Виконавця та відповідальності сторін
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору, уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 8-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 603 894,81
UAH (в тому числі ПДВ 1 267 315,80 UAH)