Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування школярів
Очікувана вартість
9 024 468,00 UAH
UA-2019-01-09-000990-a 7613101f4e9a4b7081dc38634d0298f9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Могила Наталія Юріївна

380577349430 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Могила Наталія Юріївна
380577349430
okt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі проведено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг з організації харчування школярів за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень, а саме: 06.11.2018 № UA-2018-11-06-001803-b / https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-06-001803-b/ та 07.12.2018 № UA-2018-12-07-001919-c / https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-07-001919-c/, які відмінено внаслідок відсутності достатньої кількості учасників.
Замовником як виняток застосовується переговорна процедура закупівлі, відповідно до якої укладається договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками (п. 4 частини другої ст. 35 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі»: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 17:30
Оскарження наміру укласти договір: 20 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Послуги з організації харчування школярів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
679716 послуга
Послуги з організації харчування школярів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

09 січня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
#36816884
Переможець 7 673 436,00
UAH
09 січня 2019 17:30

Документи

09 січня 2019 17:29
Електронний підпис
09 січня 2019 17:28
повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2019 17:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
#36816884
7 673 436,00
UAH
Документи

Документи

09 січня 2019 17:29
Електронний підпис
09 січня 2019 17:28
повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 12:45
дод угода 17к.PDF зміни до договору
14 січня 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:04
дод угода 17к.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:01
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 14:21
дод угода 17к.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 14:19
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 16:12
дод угода 17к.PDF зміни до договору
22 листопада 2019 15:59
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 12:42
Додаткова угода 17к.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 12:42
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 11:56
дод угода № 1.PDF зміни до договору
23 січня 2019 11:55
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 12:21
Договір 17к.PDF укладений
21 січня 2019 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17к
Договір:
Номер додаткової угоди: 17к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно з пунктом 11.2., 3.2. Договору про закупівлю послуг № 17к від 21.01.2019 р. ціна цього Договору може зменшуватись залежно від реального фінансування видатків Замовника. Внаслідок цього зменшити ціну Договору на 7000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17к
Договір:
Номер додаткової угоди: 17к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з пунктом 11.2., 3.2. Договору про закупівлю послуг № 17к від 21.01.2019 р. ціна цього Договору може зменшуватись залежно від реального фінансування видатків Замовника. Внаслідок цього зменшити ціну Договору на 100 001,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17к
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/17к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17к
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/17к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків визначеному в договорі №17к від 21 січня 2019 року (згідно п.5 ст.36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі»).
Номер договору про закупівлю: 17к
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/17к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди уточнити строк дії Договору та викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання та поширює дію на відносини, що фактично склалися між сторонами з 21 січня 2019 року і діє до 12 січня 2020 року включно (згідно статті 631 Цивільного Кодексу України), а у частині розрахунків – до їх повного здійснення». Зміна реквізитів Замовника та Учасника.
Номер договору про закупівлю: 17к
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/17к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 12 січня 2020
Сума оплати за договором: 6 514 686,00
UAH