Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по охороні майна Замовника на об'єкті та обслуговування сигналізації
Очікувана вартість
12 300,00 UAH
UA-2019-01-09-000703-a 6ecbaea21c71404aa13e08ad0c8807e6
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Молодико Володимир Ростиславович

380444625378 kmpnd3@health.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський психоневрологічний диспансер№3
Код ЄДРПОУ: 05496845
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, Кирилівська,51
Контактна особа: Молодико Володимир Ростиславович
380444625378
kmpnd3@health.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 15 січня 2019 13:15
Очікувана вартість: 12 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги по охороні майна Замовника на об'єкті та обслуговування сигналізації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги по охороні майна Замовника на об'єкті та обслуговування сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київ, Київ, вул.Кирилівська,51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вогнепальна зброя
Дата подання: 10 січня 2019 12:37
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Сертифікат відповідності
Дата подання: 10 січня 2019 12:38
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо світових сигнальних пристроїв синього кольору
Дата подання: 10 січня 2019 12:40
Ваша вимога про наявність світових сигнальних пристроїв синього кольору є дискримінаційною, оскільки сині світлові знаки використовуються виключно органами поліції. Інші суб'єкти охоронної діяльності не мають права використовувати сині світлові знаки. Вимагаємо виключити дану вимогу та не дискримінувати учасників!
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 12 300,00
UAH з ПДВ
10 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 11 947,00
UAH з ПДВ
11 947,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2019 12:20
дОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

14 січня 2019 11:14
Технічні умови.pdf
14 січня 2019 11:14
Сертифікат ISO.jpg
14 січня 2019 11:14
Положення про УПО.pdf
14 січня 2019 11:14
Лист-гарантія.pdf
14 січня 2019 11:14
Ліцензія.pdf
14 січня 2019 11:14
до 1000 В.pdf
14 січня 2019 11:14
Довідка.pdf
14 січня 2019 11:14
Вимоги.pdf
14 січня 2019 11:14
Аналогічні договори.pdf
14 січня 2019 11:14
ISO.pdf
14 січня 2019 11:13
Відомості.pdf
14 січня 2019 11:13
Лист-відгук.pdf
14 січня 2019 11:13
Довідка кадри.pdf
14 січня 2019 11:13
довіренність.pdf
14 січня 2019 11:13
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Очікує рішення 10 800,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 14:17
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Рішення скасоване 10 800,00
UAH з ПДВ
17 січня 2019 14:17

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 січня 2019 15:22
Коментар щодо відміни: помилки у документації учасника торгів , не виправлені на момент оголошення переможцев