Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Матеріали для влаштування дорожнього покриття
Очікувана вартість
19 820 250,00 UAH
UA-2019-01-08-000886-c ● ea82a0a098a2460baf79f49f1efdfa89
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03359182 |
Вебсайт: | http://drs.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20 |
Контактна особа: |
Олег Олександрович Дьомочкін +380933778912 demochkin.dor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Підставою для вибору переговорної процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), - є норма пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (зі змінами), (далі – Закон): переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Щодо підтвердження наявності вказаної умови застосування переговорної процедури закупівлі зазначаємо про наступне.
Тендерна процедура - процедура відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), для забезпечення виробничих потреб замовника у 2019 році була запланована та проведена замовником, згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом – 26 жовтня 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-10-26-001890-c.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 листопада 2018 року, для участі у цій тендерній процедурі відкритих торгів через електронну систему закупівель, в електронному вигляді було подано лише одну тендерну пропозицію, а саме: тендерну пропозицію подав учасник - ТОВ «ПАРКІНГ+» (код згідно з ЄДРПОУ – 32868719).
У зв'язку з тим, що для участі в цих відкритих торгах було подано лише одну тендерну пропозицію, рішенням замовника 26.11.2018 року було відмінено ці відкриті торги (Протокол № 204), у відповідності до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону: замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 листопада 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-10-26-001890-c.
Тендерна процедура - процедура відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), була повторно запланована та проведена замовником згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом - 30 листопада 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-11-30-000874-c.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 січня 2019 року, для участі у цій тендерній процедурі відкритих торгів через електронну систему закупівель, в електронному вигляді було подано лише одну тендерну пропозицію, а саме: тендерну пропозицію подав учасник - ТОВ «ПАРКІНГ+» (код згідно з ЄДРПОУ – 32868719).
У зв'язку з тим, що для участі і в других відкритих торгах - було подано менше двох тендерних пропозицій, рішенням замовника 02.01.2019 року було відмінено і ці відкриті торги (Протокол № 2), на виконання норм абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону. Звіт про результати проведення процедури закупівлі, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02 січня 2019 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-11-30-000874-c.
Тобто, замовником було двічі відмінено тендер на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), через відсутність достатньої кількості учасників.
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тому підставою для вибору переговорної процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), - є норма пункту 4 частини другої статті 35 Закону: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Виходячи з вищенаведеного, замовник обрав та застосував переговорну процедуру закупівлі для забезпечення виробничих потреб у 2019 році, у здійсненні закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), на підставі норм пункту 4 частини другої статті 35 Закону.
Щодо підтвердження наявності вказаної умови застосування переговорної процедури закупівлі зазначаємо про наступне.
Тендерна процедура - процедура відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), для забезпечення виробничих потреб замовника у 2019 році була запланована та проведена замовником, згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом – 26 жовтня 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-10-26-001890-c.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 листопада 2018 року, для участі у цій тендерній процедурі відкритих торгів через електронну систему закупівель, в електронному вигляді було подано лише одну тендерну пропозицію, а саме: тендерну пропозицію подав учасник - ТОВ «ПАРКІНГ+» (код згідно з ЄДРПОУ – 32868719).
У зв'язку з тим, що для участі в цих відкритих торгах було подано лише одну тендерну пропозицію, рішенням замовника 26.11.2018 року було відмінено ці відкриті торги (Протокол № 204), у відповідності до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону: замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 листопада 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-10-26-001890-c.
Тендерна процедура - процедура відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), була повторно запланована та проведена замовником згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом - 30 листопада 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-11-30-000874-c.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 січня 2019 року, для участі у цій тендерній процедурі відкритих торгів через електронну систему закупівель, в електронному вигляді було подано лише одну тендерну пропозицію, а саме: тендерну пропозицію подав учасник - ТОВ «ПАРКІНГ+» (код згідно з ЄДРПОУ – 32868719).
У зв'язку з тим, що для участі і в других відкритих торгах - було подано менше двох тендерних пропозицій, рішенням замовника 02.01.2019 року було відмінено і ці відкриті торги (Протокол № 2), на виконання норм абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону. Звіт про результати проведення процедури закупівлі, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02 січня 2019 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-11-30-000874-c.
Тобто, замовником було двічі відмінено тендер на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), через відсутність достатньої кількості учасників.
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тому підставою для вибору переговорної процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), - є норма пункту 4 частини другої статті 35 Закону: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Виходячи з вищенаведеного, замовник обрав та застосував переговорну процедуру закупівлі для забезпечення виробничих потреб у 2019 році, у здійсненні закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), на підставі норм пункту 4 частини другої статті 35 Закону.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2019 15:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 січня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1750 тони
Матеріали для влаштування дорожнього покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою бази відвантаження учасника: 61030, м. Харків, вул. Диканівська, буд. 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Тендерна документація
08 січня 2019 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+" #32868719 |
Переможець |
19 819 050,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2020 16:17
|
Додаткова угода № 7 до дог № 17_асф литий_3_перег проц.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2020 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2020 12:21
|
Додаткова угода № 6 до дог № 17_емульс+асф литий_3 перегоп проц.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2020 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2020 16:07
|
Додаткова угода № 5 до дог № 17_асф литий.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2019 00:45
|
Додаткова угода № 4 до дог. № 17_АСФ ЛИТИЙ+ЕМУЛ_3_перег проц.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2019 00:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2019 00:43
|
Додаткова угода № 3 до дог. № 17_АСФ ЛИТИЙ+ЕМУЛ_3_перег проц.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2019 00:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 11:28
|
Додаткова угода № 2 до дог № 17_асф литий.pdf | зміни до договору |
19 липня 2019 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2019 16:54
|
Додаткова угода № 1 до дог № 17_асф литий.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2019 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2019 16:19
|
Договір № 17_АСФАЛЬ ЛИТ_перег проц.pdf | укладений |
21 січня 2019 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна цього Договору становить: 17 900 250,00 грн., у тому числі ПДВ: 2 983 375,00 грн., якщо передбачено |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; ціна договору становить: 17 824 080,00 грн., у тому числі ПДВ: 2 970 680,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядк |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |