Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали для влаштування дорожнього покриття
Очікувана вартість
19 820 250,00 UAH
UA-2019-01-08-000886-c ea82a0a098a2460baf79f49f1efdfa89
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Олександрович Дьомочкін

+380933778912 demochkin.dor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Код ЄДРПОУ: 03359182
Вебсайт: http://drs.kh.ua
Місцезнаходження: 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20
Контактна особа: Олег Олександрович Дьомочкін
+380933778912
demochkin.dor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Підставою для вибору переговорної процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), - є норма пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (зі змінами), (далі – Закон): переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Щодо підтвердження наявності вказаної умови застосування переговорної процедури закупівлі зазначаємо про наступне.
Тендерна процедура - процедура відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), для забезпечення виробничих потреб замовника у 2019 році була запланована та проведена замовником, згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом – 26 жовтня 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-10-26-001890-c.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 листопада 2018 року, для участі у цій тендерній процедурі відкритих торгів через електронну систему закупівель, в електронному вигляді було подано лише одну тендерну пропозицію, а саме: тендерну пропозицію подав учасник - ТОВ «ПАРКІНГ+» (код згідно з ЄДРПОУ – 32868719).
У зв'язку з тим, що для участі в цих відкритих торгах було подано лише одну тендерну пропозицію, рішенням замовника 26.11.2018 року було відмінено ці відкриті торги (Протокол № 204), у відповідності до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону: замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 листопада 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-10-26-001890-c.
Тендерна процедура - процедура відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), була повторно запланована та проведена замовником згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом - 30 листопада 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-11-30-000874-c.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 січня 2019 року, для участі у цій тендерній процедурі відкритих торгів через електронну систему закупівель, в електронному вигляді було подано лише одну тендерну пропозицію, а саме: тендерну пропозицію подав учасник - ТОВ «ПАРКІНГ+» (код згідно з ЄДРПОУ – 32868719).
У зв'язку з тим, що для участі і в других відкритих торгах - було подано менше двох тендерних пропозицій, рішенням замовника 02.01.2019 року було відмінено і ці відкриті торги (Протокол № 2), на виконання норм абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону. Звіт про результати проведення процедури закупівлі, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02 січня 2019 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-11-30-000874-c.
Тобто, замовником було двічі відмінено тендер на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), через відсутність достатньої кількості учасників.
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тому підставою для вибору переговорної процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), - є норма пункту 4 частини другої статті 35 Закону: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Виходячи з вищенаведеного, замовник обрав та застосував переговорну процедуру закупівлі для забезпечення виробничих потреб у 2019 році, у здійсненні закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (матеріали для влаштування дорожнього покриття), на підставі норм пункту 4 частини другої статті 35 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2019 15:46
Оскарження наміру укласти договір: 19 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1750 тони
Матеріали для влаштування дорожнього покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою бази відвантаження учасника: 61030, м. Харків, вул. Диканівська, буд. 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

08 січня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+"
#32868719
Переможець 19 819 050,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2019 15:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+"
#32868719
19 819 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2020 16:17
Додаткова угода № 7 до дог № 17_асф литий_3_перег проц.pdf зміни до договору
02 серпня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 12:21
Додаткова угода № 6 до дог № 17_емульс+асф литий_3 перегоп проц.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 12:17
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 16:07
Додаткова угода № 5 до дог № 17_асф литий.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 00:45
Додаткова угода № 4 до дог. № 17_АСФ ЛИТИЙ+ЕМУЛ_3_перег проц.pdf зміни до договору
31 грудня 2019 00:43
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 00:43
Додаткова угода № 3 до дог. № 17_АСФ ЛИТИЙ+ЕМУЛ_3_перег проц.pdf зміни до договору
31 грудня 2019 00:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 11:28
Додаткова угода № 2 до дог № 17_асф литий.pdf зміни до договору
19 липня 2019 16:42
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 16:54
Додаткова угода № 1 до дог № 17_асф литий.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 16:19
Договір № 17_АСФАЛЬ ЛИТ_перег проц.pdf укладений
21 січня 2019 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього Договору становить: 17 900 250,00 грн., у тому числі ПДВ: 2 983 375,00 грн., якщо передбачено
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; ціна договору становить: 17 824 080,00 грн., у тому числі ПДВ: 2 970 680,00 грн
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядк
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML