Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по охороні майна на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-01-08-000707-a ● 623537f60ebc44b28730660caec51801
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26189130 |
Вебсайт: | http://sites.google.com/site/centr3dn/ |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, Червоноткацька,31 |
Контактна особа: |
Савкова Тетяна Володимирівна 380445583239 centr3dn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2019 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги по охороні майна на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по охороні майна на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, Київ, вул. Червоноткацька, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2019 16:31 |
Технічне завдання Охорона майна 2019.doc |
08 січня 2019 16:29 |
Оголошення Послуги охорони майна 2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
8 працівників
Дата подання: 10 січня 2019 13:27
Дата відповіді: 10 січня 2019 17:49
Послуги надаються на 1 об'єкті, то навіщо Вам вісім працівників? Тим паче згідно ліцензійних умов таких працівників має бути не менше 2х. Просимо виключити дану вимогу!
Відповідь: Шановний учасник, дана кваліфікаційна вимога обумовлена специфікою діяльності нашого закладу та покликана забезпечити належний рівень послуг охорони, відповідає вимогам законодавства та умовам, що звичайно ставляться до таких послуг. Дякуємо за запитання.
Сертифікат відповідності
Дата подання: 10 січня 2019 13:28
Дата відповіді: 10 січня 2019 17:44
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві.
Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали.
В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби.
Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію:
(http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv)
«В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45.
Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель.
Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до п.1 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Таким чином, кваліфікаційні критерії та спосіб їх підтвердження, що зазначені у тендерній документації, відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 січня 2019 13:29
Дата відповіді: 10 січня 2019 17:33
Договір з поліцією є правом, а не обов'язком суб'єкта охоронної діяльності. Тому вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу!
Відповідь: Відповідно до п. 4 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). В той же час, ч. 1 ст. 18 ЗУ "Про охоронну діяльність" передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Таким чином, відсутні підстави для виключення даного кваліфікаційного критерію.
страхування
Дата подання: 10 січня 2019 13:30
Дата відповіді: 10 січня 2019 17:17
ЗУ "Про страхування" в статті 7 визначає обов'язкові випадки страхування і відповідальність перед третіми особами не входить туди. Вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до п. 1 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Наявність копії договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами необхідна для забезпечення захисту наших майнових інтересів від можливого невиконання або неналежного виконання зобов'язань за договором з боку переможця торгів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СБ "Статус" #38975608 |
Переможець |
16 800,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2019 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Охорона майна об'єкті СБ Статус ТОВ.pdf | укладений |
29 січня 2019 14:46
|