Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання пари та гарячої води
Очікувана вартість
311 500,00 UAH
UA-2019-01-08-000513-c 86a17aeb156e4e119ff9254cd153e84a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдана Крам

+380731112051 rayon.pmsd@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дубенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Дубенської районної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 38426200
Місцезнаходження: 35670, Україна , Рівненська обл., Дубенський р-н, с. Верба, вул. Грушевського, 27
Контактна особа: Богдана Крам
+380731112051
rayon.pmsd@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування

ОБҐРУНТУВАННЯ
застосування переговорної процедури закупівлі

1. Замовник:
1.1. Найменування. Комунальне некомерційне підприємство «Дубенський районний центр ПМСД»
1.2. Код за ЄДРПОУ. 28426200
1.3. Місцезнаходження. Україна, 35670. Рівненська область. Дубенський район. с. Верба. вул. Грушевського 27.
1.4.Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail). Крам Богдана Романівна, контактний телефон +380731112051, (03656) 4 42 22; електронна адреса rayon.pmsd@meta.ua:
1.5.Дата прийняття комітетом з конкурсних торгів замовника рішення про застосування переговорної процедури закупівлі. 02.01.2019 р.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі. ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.
2.2. Кількість товарів або обсяг виконання вид робіт чи наданих послуг.
для потреб АЗПСМ с.Варковичі структурного підрозділу КНП « Дубенський районний центр ПМСД» – 150 Гкал;
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: .с. Варковичі вул. Шевченка 20 Дубенського р-ну. Рівненської обл.
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. З 01. січня.по 31 грудня 2019 року
3. Інформація про учасника процедури закупівлі:
3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи.
Комунальне підприємство «Варковичі комун служба»
3.2. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків. 32358853
3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи:
С.Варковичі , вул..Шевченка 15 Дубенський р-н Рівненська обл..
4. Умови застосування переговорної процедури закупівлі.
5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі.


Постачання теплової енергії здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами. Комунальне підприємство "Варковичі комунслужба" є суб’єктом господарювання, яке здійснює господарську діяльність на ринку послуг з постачання теплової енергії у с. Варковичі (в межах територій, на яких розташовані власні діючі мережі), та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах села Варковичі Дубенського р-ную Рівненської обл.) із часткою 100%.
Відповідно до вище наведеного відсутня конкуренція на послугу, яка може бути надані тільки певним постачальником. Інші постачальники не мають відповідних можливостей.
Необхідність укладення договору щодо постачання послуги з постачання теплової енергії для потреб АЗПСМ с. Варковичі зумовлено тим, що теплова енергія як і будь-які комунальні послуги повинні оплачуватись своєчасно та в повному обсязі, щоб не спричинити виникнення боргів по сплаті, а також збереження цілісності теплових мереж.
Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послуги з постачання теплової енергії та недопущення створення ситуацій, що становить загрозу для збереження цілісності теплових мереж, прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на до ст. 35 п 4 Закону України « Про публічні закупівлі»
6. Під час проведення переговорів замовнику надано документи згідно ст 36 Закону України «Про публічні закупівлі», для участі в переговорній процедурі та подальшого укладання договору про закупівлю ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Інші умови договору є стандартними для закупівлі твердого палива.

Голова тендерного комітету КНП
«Дубенський районний центр ПМСД» В.СЛИВА


Секретар тендерного комітету КНП
«Дубенський районний центр ПМСД» І.САВЧУК

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 15:46
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 гігакалорія
Постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35670, Україна, Рівненська область, с.Верба, Грушевського 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

15 січня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 13:09
2019-01-08 протокол тепло.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРКОВИЧІ КОМУНСЛУЖБА"
#32358853
Переможець 311 500,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 15:46

Документи

15 січня 2019 15:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2019 15:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРКОВИЧІ КОМУНСЛУЖБА"
#32358853
311 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2019 15:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 15:04
дод угода тепло 001.jpg зміни до договору
02 січня 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 10:59
дод угода тепло 001.jpg зміни до договору
28 січня 2019 10:43
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 10:50
2019- договір тепло.rar укладений
21 січня 2019 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до п.1.1, п.1.2, п.1.10, п 1.11. і викласти їх у такій редакції: П 1.1 викласти в такій редакції. Підприємство зобов’язується у період дії цього договору поставити Споживачу Пару, гарячу воду та пов’язану продукцію, а Споживач – прийняти і оплатити постачання Пару, гарячу воду та пов’язану продукцію за встановленими тарифами(цінами ) в терміни,передбачені цим Договором. П 1.2 викласти в такій редакції. Загальний об’єм закупівлі постачання Пари, гарячої води та пов’язаної продукції становить 150 Гкал. П 1.10. викласти в такій редакції. Місце поставки товару Україна Рівненська область с. Верба вул. Грушевського 27. П 1.11. викласти в такій редакції. Строки поставки товару :згідно обсягів поставки з 01.січня до 31 грудня 2019 р. 2. Вважати вірною назву предмета закупівлі «Постачання пари та гарячої води» у договорі № 4 від 21 січня 2019р. 3. Інші пункти договору залишаються без змін. 4.Ця додаткова угода складена у 2-х примірниках по кожному для сторін ,набирає юридичної сили з дня її підписання та є невід’ємною частиною договору і діє до 31 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1.6 . договору 3 4 від 21.січнгя 2019 року викласти в наступній редакції: Сума договору становить 271540.30 грн.( двісті сімдесят одна тисяча пятсот сорок гривень 30 копійок)
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 271 540,30
UAH (в тому числі ПДВ 22 628,00 UAH)