Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-01-08-000157-a 5cc47cbedf3b48e08b18815cdf8e304c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2019 11:30
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги до предмету закупівлі:
Молоко ультрапастеризоване, питне, жирність 2,5%, фасовка "Тетра-Пак" 1000 г.
Кількість : 9500 л;
Торгова марка "Слов'яночка", виробник ПАТ "Вімм-Білль-Данн Україна", ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЕКВІВАЛЕНТ ТОВАРУ НЕ РОЗГЛЯДАЄТЬСЯ.
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Замовником протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Наявність автотранспорту для доставки Товару. 5. Строк дії пропозиції: протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. Документи що подаються учасником на участь у закупівлі: 1. Свідоцтво (витяг/виписка) платника ПДВ. 2. Свідоцтво (витяг/виписка) про державну реєстрацію. 3. Довідку з описом товару що пропонується. 4. Довідка про наявність автотранспорту. 6. Документи на товар (сертифікати, паспорти, висновки тощо), що передбачені чинним законодавством України для такого товару. 7. Довідка про учасника із зазначенням місцезнаходження та банківських реквізитів для оплати Товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київ, Київ, вул. Фрунзе, 15
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2019 11:13
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНДОРА" 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 15:18
Електронний підпис
11 січня 2019 15:17
Пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНДОРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
15 січня 2019 12:07

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2019 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 4 від 17.01.2019 року.pdf укладений
17 січня 2019 15:06