Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні
Очікувана вартість
2 119 560,00 UAH
UA-2019-01-04-001185-c e7f2c06e924241448eb5a69b336fa7d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коренчук Інна Миколаївна

+380967680280 73inna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лугинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04346114
Місцезнаходження: 11301, Україна , Житомирська обл., Лугини, вул. Карла Маркса,2а
Контактна особа: Коренчук Інна Миколаївна
+380967680280
73inna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 11:55
Очікувана вартість: 2 119 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 119,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3117 м.куб
Дрова паливні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11301, Україна, Житомирська область, Лугинський район, Лугинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 січня 2019 14:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 14:56
Додатки ТД.docx
04 січня 2019 14:56
ТД-дрова.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-11-000030 ● 33c75eff49fe42468dc9f83ebc8a871c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.02.2019
№ 8

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.02.2019 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-01-04-001185-c від 04.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-14 11:47:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дрова паливні» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-04-001185-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визгачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Поряд з тим, в пункті в п. 5.2 ) договору від 7 лютого 2019 року №30 (зазначено, що «місце поставки (передачі товару) Товару: склад Покупця (територія закладів освіти та культури Лугинської селищної ради – адреси визначені у додатку (Додатку № 2)».
Враховуючи вищевикладене, поясніть:
- чи підписували між сторонами договору від 7 лютого 2019 року № 30 Додаток № 2?, якщо так, то завантажте вказаний додаток та надайте пояснення, чому станом на 14.02.2019 вказаний додаток неоприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-15 11:32:49

Пояснення

Додаток 2 до договору №30 від 07.02.2019 року між Лугинською селищною радою та ПП «Торгсервіс Полісся» був підписаний разом з підписанням договору. Вказаний додаток не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу по технічних причинах (файл з додатком не завантажило). На 15.02.2019 року додаток оприлюднено на веб-порталі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедура відкритих торгів по предмету закупівлі «Дрова паливні» (ID:UA-2019-01-074-001185-c) була відмінена у зв’язку з неможливістю усунення порушень (додаткова угода №1 від 22.02.2019 року про розірвання Договору №30 від 07 лютого 2019 року).

2019-02-25 09:36:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2019-02-25 15:46:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП НАМОНЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ 2 116 443,00
UAH з ПДВ
1 620 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТОРГСЕРВІС ПОЛІССЯ 1 714 350,00
UAH з ПДВ
1 620 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОМАХ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ 1 870 200,00
UAH з ПДВ
1 711 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАХОЛЬЧУК СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА 2 119 560,00
UAH з ПДВ
2 119 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 10:56
тех.спец. ст.1.jpg
18 січня 2019 10:56
лист-гарантія.jpg
18 січня 2019 10:56
тех.спец. ст.2.jpg
18 січня 2019 10:50
листи довідки.rar
18 січня 2019 10:50
лист-відгук.JPG
18 січня 2019 10:50
договора (1).rar
18 січня 2019 10:50
договора підряду.rar
18 січня 2019 10:50
тендерна пропозиція.jpg
18 січня 2019 10:50
паспорт код.rar

Публічні документи

17 січня 2019 18:48
Документи.pdf

Публічні документи

17 січня 2019 19:23
Документ.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 12:12
Рахунок 001.jpg
18 січня 2019 12:12
цінова пропозиція.jpg
18 січня 2019 12:12
ЄДР2 001.jpg
18 січня 2019 12:12
4 001.jpg
18 січня 2019 12:12
ЄДР 1 001.jpg
18 січня 2019 12:12
3 001.jpg
18 січня 2019 12:12
2 001.jpg
18 січня 2019 12:12
1 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НАМОНЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ

ПП ТОРГСЕРВІС ПОЛІССЯ

ТОМАХ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ

ПАХОЛЬЧУК СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП НАМОНЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ
#2626716698
Відхилено 1 620 777,00
UAH з ПДВ
26 січня 2019 13:00
ПП ТОРГСЕРВІС ПОЛІССЯ
#35865312
Переможець 1 620 840,00
UAH з ПДВ
26 січня 2019 13:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 січня 2019 13:00
Електронний підпис
26 січня 2019 12:55
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП ТОРГСЕРВІС ПОЛІССЯ #35865312

№ рішення у справі

60/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

26 січня 2019 13:12
Електронний підпис
26 січня 2019 13:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2019 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ТОРГСЕРВІС ПОЛІССЯ
#35865312
1 620 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2019 13:12
Електронний підпис
26 січня 2019 13:11
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 10:49
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 10:39
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 11:07
Додаток 2 до договору.pdf зміни до договору
15 лютого 2019 11:05
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 16:53
договір укладений
07 лютого 2019 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаток 2 до договору
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 478 920,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям