Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Куп’янський автотранспортний коледж |
Код ЄДРПОУ: | 02128371 |
Місцезнаходження: | 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, ВУЛИЦЯ СТУДЕНТСЬКА, будинок 34 |
Контактна особа: |
Безматна Лілія Олександрівна 030574256782 buhgalterkatk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 21:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 048 134,56 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
04 січня 2019 22:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2019 22:00 |
ТД газ2.doc |
04 січня 2019 22:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
04 січня 2019 22:00 |
ТД газ2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-27-000012 ● 5d45163f5b974886a3aaa7d3af1f2375
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2022 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.12.2022 № 287
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.12.2022 № 287
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2019-01-04-001154-a 04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-30 23:18:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо (постачання природного газу для потреб не побутових споживачів)(установи та організації, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів)(вулиця Студентська, 34)» - Лот №1 (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-01-04-001154-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору від 05.02.2019 № 19-457, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-03 17:52:28
Пояснення на запит
На Ваш запит повідомляємо, що Куп’янський автотранспортний фаховий коледж з 28.02.2022 року знаходився на окупованій території, будівля закладу знаходиться у аварійному стані у зв'язку з великою кількістю попадань військової техніки, крім цього, з 10.09.2022 року територія міста була деокупована, проте жорстокі бої на цій території продовжуються і зараз. На підставі вищенаведеного, у Замовника не має фізичної можливості надати документи, які знаходилися на території закладу до початку військового положення, адже всі документи. які містяться у Вашому запиті були втрачені у зв'язку з війною. Крім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що Постанова КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 набула чинності 19.12.2020 , відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, а ця закупівля проводилася у 2019 році.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Куп’янський автотранспортний фаховий коледж відповідно до моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (Лот№1 ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (постачання природного газу для потреб непобутових споживачів)(установи та організації, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів)(вулиця Студентська, 34) (Лот№2 ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (постачання природного газу для потреб побутових споживачів (юридичні особи, які проводять розрахунки за природний газ)(вулиця Студентська, 51)» (оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2019-01-04-001154-a) надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 16 січня 2023 року. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за результатами моніторингу встановлено, що звіт про виконання договору було оприлюднено Замовником лише в ході моніторингу, а саме: 27.12.2022 року. При цьому, сам моніторинг проводиться з порушеннями ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Адже, як зазначено у самій закупівлі, а також у висновку ДАСУ, що 30.03.2020 року договір було повністю виконано. Таким чином, законних підстав для проведення моніторингу цієї закупівлі у ДАСУ не було, тому що строк дії договору зазначений у самому договорі або невід’ємній його частини (додатковій угоді), а звіт про виконання договору не є актом, що підтверджує завершення дії договору і взагалі не має до моменту закінчення строку дії договору відношення. Крім цього, відповідно до норм ст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення строки накладення адміністративного стягнення - не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, вже закінчився. І навіть, якщо ДАСУ помилково кваліфікуватиме це порушення, як адміністративне порушення, передбаченого ч. 3-6 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, то таке стягнення може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення цього порушення, але не пізніше двох років з дня його вчинення." Отже, на підставі вищенаведеного, строк при якому можна було б застосувати норми ст. 164-14 Кодексу, закінчився 30.03.2022 року. Тому, моніторинг, який здійснюється щодо закупівлі: UA-2019-01-04-001154-a не має законних підстав. Слід зазначити, що висновок, оприлюднений в електронній системі закупівель ДЕРЖАУДИТСЛУЖБОЮ не підтверджується ані нормами Закону України «Про публічні закупівлі», ані нормами Кодексу України про адміністративні правопорушення, оскільки, підстави для проведення моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (Лот№1 ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (постачання природного газу для потреб непобутових споживачів)(установи та організації, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів)(вулиця Студентська, 34) (Лот№2 ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (постачання природного газу для потреб побутових споживачів (юридичні особи, які проводять розрахунки за природний газ)(вулиця Студентська, 51)» (оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2019-01-04-001154-a) не відповідають чинному законодавству. Наголошуємо, що ст. 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У зв'язку з вищезазначеним, дії Куп’янського автотранспортного фахового коледжу в частині оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю (оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2019-01-04-001154-a), не суперечить законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Куп’янського автотранспортного фахового коледжу до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2023-01-24 19:18:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот№1 ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (постачання природного газу для потреб непобутових споживачів)(установи та організації, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів)(вулиця Студентська, 34) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 671 982,08 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 100,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2019 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
471 282,00
UAH з ПДВ
|
471 282,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
485 100,00
UAH з ПДВ
|
485 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАГАЗ ПОСТАЧ" |
485 100,00
UAH з ПДВ
|
485 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Переможець |
471 282,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 18:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 23:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:03
|
доп.угода 20% від27.12.2019 ЛОТ1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:58
|
ДОП .угода №6 від 27.12.19р. ЛОТ1 зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2019 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2019 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2019 14:22
|
ДОП.УГОДА № 5.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2019 12:46
|
ДОП.УГОДА УКРТРАНССЕРВІС- ГРУП №4 від 31.07.2019р..pdf | зміни до договору |
31 липня 2019 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2019 13:55
|
доп.угода №3.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2019 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2019 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2019 12:17
|
доп.угода №2.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2019 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2019 14:35
|
Дод. угода №1 до ЛОТ 1.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2019 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2019 12:31
|
Договір.FR12.pdf | укладений |
05 лютого 2019 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 1.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 19-457 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни п 1.2 та п.1.3, внести зміни в п.3.2 |
Номер договору про закупівлю: | 19-457 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №19-457 (додаткова угода №2) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни до п 1.2 та п.1.3, внести зміни в п.3.2 |
Номер договору про закупівлю: | 19-457 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-457 (дод.угода №3) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни п3.2, |
Номер договору про закупівлю: | 19-457 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Режим використання природного газу протягом разрахункового періоду |
Номер договору про закупівлю: | 19-457 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 від 10.09.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 19-457 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 19-457 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |