Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electric power
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП електромереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356849 |
Місцезнаходження: | 18136, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, буд. 301 |
Контактна особа: |
Терьохін Віталій Олександрович +380472377056 kpmisksvitlo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Outdoor Lighting Electric Networks "Mysksvitlo" of Cherkasy City Council |
National ID: | 03356849 |
Contact point: |
Teriokhin Vitaly Aleksandrovich +380472377056 kpmisksvitlo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 11 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Publication date: | 04 січня 2019 12:54 |
Enquiries until: | 24 січня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 30 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 лютого 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 11 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 11 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2019 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2019 15:39 |
Перелік змін_24.01.2019.docx | |
25 січня 2019 15:39 |
ТД зі змінами.doc | |
04 січня 2019 12:54 |
Проект договору.docx |
25 січня 2019 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2019 15:39 |
Перелік змін_24.01.2019.docx
|
|||
25 січня 2019 15:39 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
04 січня 2019 12:54 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-19-000013 ● 3555bfc1e77545e9836f9a1d921bf9c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2019 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2019 № 24
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 19.02.2019 № 24
Витяг із преліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-01-04-000761-c, 04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-19 15:21:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-04-000761-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому за результатами розгляду тендерні пропозиції ТОВ «Черкасиенергозбут» та ТОВ «Стейбл Енерджі» допущені до оцінки, якщо на виконання вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказані учасники не надали рішення, протокол, дозвіл тощо про надання повноважень посадовій особі учасника укласти договір, якщо в установчих документах наявні обмеження (за строком, сумою тощо) щодо укладення договорів?
Зокрема, Статут ТОВ «Стейбл Енерджі», затверджений рішенням загальних зборів учасників від 14.12.2018 № 04/18, містить обмеження щодо підписання окремих видів правочинів. Так, відповідно до статті 27 Статуту до компетенції загальних зборів належить надання згоди виконавчому органу та/або іншим особам/Учасникам на вчинення значних правочинів та /або правочинів за заінтересованістю. Відповідно до статті 25 Статуту директор – це виконавчий орган товариства, вищий орган – це загальні збори. Порядок прийняття рішення про надання згоди на вчинення значного правочину та правочину, щодо якого є заінтересованість, встановлено у статтях 21, 22 цього Статуту.
Статут ТОВ «Черкасиенергозбут», затверджений рішенням установчих зборів засновників від 18.10.2018 № 2, також містить обмеження щодо підписання окремих видів правочинів. Відповідно до розділу 9 Статуту до виключної компетенції загальних зборів належить надання згоди (в тому числі надання попередньої згоди) на вчинення значного правочину або правочину, щодо вчинення якого є заінтересованість, які передбачені розділом 13 Статуту. Крім того, ТОВ «Черкасиенергозбут» надало скановану копію Статуту без двадцять другої сторінки, тому встановити порядок укладення правочину, щодо якого є заінтересованість, неможливо.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-21 15:22:45
Пояснення
Згідно вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
• інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
• інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону (згідно Додатку 1 цієї документації);
• інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
• документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції*;
*Крім того, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ на підтвердження повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір).
Виходячи з вищевикладеного, Замовником у складі тендерних пропозицій учасника не вимагалося надання установчих документів, як таких, тому згідно закону не вимагалося і їхнього розгляду.
Натомість згідно частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність документів учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Керуючись частиною сьомою статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник звернувся до офіційних сайтів ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" (http://energozbut.ck.ua ) та ТОВ "Стейбл Енерджі" (http://stableenergy.com.ua ) за підтвердженням наявності права укладати договір за результатами даної закупівлі. Так, на офіційному сайті ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" за посиланням http://energozbut.ck.ua/doc_tov.html у вільному публічному доступі знаходиться Рішення № 3 Єдиного учасника ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" від 26.12.2018 року, за яким директор даного Товариства не має жодного обмеження на підписання договорів за предметом закупівлі.
На офіційному сайті ТОВ "Стейбл Енерджі" за посиланням http://stableenergy.com.ua/about/ у вільному публічному доступі знаходиться Протокол загальних зборів учасників ТОВ "Стейбл Енерджі" № 5/18 від 17.12.2018 року , згідно якого директор даного Товариства не має жодного обмеження на підписання договорів за предметом закупівлі.
Таким чином, скориставшись своїм правом, гарантованим частиною сьомою статті 28, керуючись статтею третьою Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник здійснив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-22 12:39:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-04-000761-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, та з урахуванням пояснень комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Черкаської міської ради від 21.02.2019, постала потреба в отриманні додаткових пояснень із такого питання. Чому, незважаючи на те, що комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Черкаської міської ради, скориставшись правом відповідно до частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», отримало з офіційного сайту ТОВ «Черкасиенергозбут» інформацію про наявність рішення від 26 грудня 2018 року № 3 щодо надання єдиним учасником ПАТ «Черкасиобленерго» попередньої згоди на вчинення значних правочинів та окремих інших договорів, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 15.02.2019 № 25 визнало переможцем процедури закупівлі ТОВ «Черкасиенергозбут» та прийняло рішення про намір укласти договір, тоді як ТОВ «Черкасиенергозбут» не виконало вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та у складі своєї тендерної пропозиції не надало рішення від 26 грудня 2018 року № 3?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-27 14:45:11
Відповідь на запит
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-04-000761-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, повідомляємо наступне:
За результатами розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Черкасиенергозбут» та ТОВ «Стейбл Енерджі» , відповідно до протоколу тендерного комітету КП електромереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Черкаської міської ради № 24 від 05.02.2019 року на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям за предметом закупівлі: Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), встановлено наступне: тендерні пропозиції ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" та ТОВ "Стейбл Енерджі" по закупівлі Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), повністю відповідають технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, а також встановлена повна відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. З огляду на вищевказане обидва учасники були допущені до аукціону.
Згідно вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником не вимагалося надання установчих документів, зокрема статуту. Разом з тим Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам торгів надавати додаткові документи, і в той самий час Закон не зобов’язує Замовника розглядати документи, надані учасником у складі пропозиції, якщо вони не вимагалися згідно тендерної документації. Тобто наданий у складі тендерної пропозиції статут не розглядався, як необхідний документ, що вимагався Замовником у складі тендерної пропозиції.
Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються в тому числі і за такими принципами, як недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Разом з тим, згідно частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність документів учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Скориставшись правом, наданим йому частиною сьомою статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник звернувся до офіційних сайтів ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" (http://energozbut.ck.ua ) та ТОВ "Стейбл Енерджі" (http://stableenergy.com.ua ) за підтвердженням наявності права укладати договір за результатами даної закупівлі. Так, на офіційному сайті ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" за посиланням http://energozbut.ck.ua/doc_tov.html у вільному публічному доступі знаходиться Рішення № 3 Єдиного учасника ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" від 26.12.2018 року, за яким директор даного Товариства не має жодного обмеження на підписання договорів за предметом закупівлі. На офіційному сайті ТОВ "Стейбл Енерджі" за посиланням http://stableenergy.com.ua/about/ у вільному публічному доступі знаходиться Протокол загальних зборів учасників ТОВ "Стейбл Енерджі" № 5/18 від 17.12.2018 року , згідно якого директор даного Товариства не має жодного обмеження на підписання договорів за предметом закупівлі.
Тобто Замовник переконався, що обмеження, зазначені в установчих документах, було знято рішеннями вищезазначених товариств, і на момент винесення рішення про допущення ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" та ТОВ "Стейбл Енерджі" до торгів, жодних обмежень на укладання договорів за предметом закупівлі по сумі, строкам тощо не існувало.
Варто окремо зазначити, що частина сьома статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» твердить, що лише у разі отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Інформація про яку йде мова не може вважатись суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, так як факт відсутності будь-яких обмежень на укладання договорів за предметом закупівлі по сумі, строкам тощо підтверджується Рішенням № 3 Єдиного учасника ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" від 26.12.2018 року та Протоколом загальних зборів учасників ТОВ "Стейбл Енерджі" № 5/18 від 17.12.2018 року.
Більш того, статтею 20 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (далі – Закон про реєстрацію) визначено, що відомості, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, є відкритими і загальнодоступними, за винятком реєстраційних номерів облікових карток платників податків, відомостей про відкриття та закриття рахунків, накладення та зняття арештів на рахунки та майно. Відомості, що містяться в Єдиний державний реєстр, надаються у формі відкритого доступу через офіційний веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, до актуальних на момент запиту та на визначену дату відомостей Єдиного державного реєстру шляхом їх пошуку, перегляду, копіювання та роздрукування; витягу, довідки, виписки. Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджений наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794, (далі – Порядок). Зазначений Порядок встановлює механізм надання відомостей з Єдиного державного реєстру з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Керуючись Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" та Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджений наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794 Замовник під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників звернувся до відкритого державного реєстру, а саме до сайту Міністерства юстиції України, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, адреса сайта https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Перевіривши інформацію про обох учасників процедури закупівлі UA-2019-01-04-000761-с, а саме ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" та ТОВ "Стейбл Енерджі", Замовником було встановлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у графі «…дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи» жодних даних про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи не зазначено. Відповідно до частини сьомої статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" державна реєстрація базується на об’єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі.
Таким чином, скориставшись своїм правом, гарантованим частиною сьомою статті 28, керуючись статтею третьою Закону України «Про публічні закупівлі», Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджений наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794 Замовник здійснив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" та ТОВ "Стейбл Енерджі".
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваше зобов’язання щодо усунення можливого порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно висновку за результатами моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-04-000761-с) повідомляємо, що КП електромереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Черкаської міської ради має аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення можливого порушення, а саме: За результатами розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Черкасиенергозбут» та ТОВ «Стейбл Енерджі» , відповідно до протоколу тендерного комітету КП електромереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Черкаської міської ради № 24 від 05.02.2019 року на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям за предметом закупівлі: Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), встановлено наступне: тендерні пропозиції ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" та ТОВ "Стейбл Енерджі" по закупівлі Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), повністю відповідають технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, а також встановлена повна відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. З огляду на вищевказане обидва учасники були допущені до аукціону. Згідно вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником не вимагалося надання установчих документів, зокрема статуту. Разом з тим Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам торгів надавати додаткові документи, і в той самий час Закон не зобов’язує Замовника розглядати документи, надані учасником у складі пропозиції, якщо вони не вимагалися згідно тендерної документації. Тобто наданий у складі тендерної пропозиції статут не розглядався, як необхідний документ, що вимагався Замовником у складі тендерної пропозиції. Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються в тому числі і за такими принципами, як недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Разом з тим, згідно частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність документів учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Скориставшись правом, наданим йому частиною сьомою статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник звернувся до офіційних сайтів ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" (http://energozbut.ck.ua ) та ТОВ "Стейбл Енерджі" (http://stableenergy.com.ua ) за підтвердженням наявності права укладати договір за результатами даної закупівлі. Так, на офіційному сайті ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" за посиланням http://energozbut.ck.ua/doc_tov.html у вільному публічному доступі знаходиться Рішення № 3 Єдиного учасника ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" від 26.12.2018 року, за яким директор даного Товариства не має жодного обмеження на підписання договорів за предметом закупівлі. На офіційному сайті ТОВ "Стейбл Енерджі" за посиланням http://stableenergy.com.ua/about/ у вільному публічному доступі знаходиться Протокол загальних зборів учасників ТОВ "Стейбл Енерджі" № 5/18 від 17.12.2018 року , згідно якого директор даного Товариства не має жодного обмеження на підписання договорів за предметом закупівлі. Тобто Замовник переконався, що обмеження, зазначені в установчих документах, було знято рішеннями вищезазначених товариств, і на момент винесення рішення про допущення ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" та ТОВ "Стейбл Енерджі" до торгів, жодних обмежень на укладання договорів за предметом закупівлі по сумі, строкам тощо не існувало. Варто окремо зазначити, що частина сьома статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» твердить, що лише у разі отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Інформація про яку йде мова не може вважатись суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, так як факт відсутності будь-яких обмежень на укладання договорів за предметом закупівлі по сумі, строкам тощо підтверджується Рішенням № 3 Єдиного учасника ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" від 26.12.2018 року та Протоколом загальних зборів учасників ТОВ "Стейбл Енерджі" № 5/18 від 17.12.2018 року. Більш того, статтею 20 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (далі – Закон про реєстрацію) визначено, що відомості, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, є відкритими і загальнодоступними, за винятком реєстраційних номерів облікових карток платників податків, відомостей про відкриття та закриття рахунків, накладення та зняття арештів на рахунки та майно. Відомості, що містяться в Єдиний державний реєстр, надаються у формі відкритого доступу через офіційний веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, до актуальних на момент запиту та на визначену дату відомостей Єдиного державного реєстру шляхом їх пошуку, перегляду, копіювання та роздрукування; витягу, довідки, виписки. Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджений наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794, (далі – Порядок). Зазначений Порядок встановлює механізм надання відомостей з Єдиного державного реєстру з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Керуючись Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" та Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджений наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794 Замовник під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників звернувся до відкритого державного реєстру, а саме до сайту Міністерства юстиції України, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, адреса сайта https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Перевіривши інформацію про обох учасників процедури закупівлі UA-2019-01-04-000761-с, а саме ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" та ТОВ "Стейбл Енерджі", Замовником було встановлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у графі «…дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи» жодних даних про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи не зазначено. Відповідно до частини сьомої статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" державна реєстрація базується на об’єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі. Таким чином, скориставшись своїм правом, гарантованим частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею третьою Закону України «Про публічні закупівлі», Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджений наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794 Замовник здійснив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" та ТОВ "Стейбл Енерджі". За результатами відкритих торгів з публікацією англійською мовою за закупівлею № UA-2019-01-04-000761-с Замовником було укладено договір з переможцем торгів ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" від 27.02.2018 року № 71011000167, який було опубліковано на веб-порталі уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». На сьогоднішній день договір визнано та він виконується належним чином сторонами. За таких обставин, враховуючи відсутність суттєвих порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи статус процедури, виконати вимоги, висунуті Вами за результатами моніторингу, не є можливим через відсутність правових підстав та процедурних можливостей.
2019-03-05 16:09:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Порушення не усунуте
2019-03-06 10:14:37
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП електромереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356849 |
Місцезнаходження: | 18136, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, буд. 301 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стейбл Енерджі" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" |
10 999 000,00
UAH з ПДВ
|
10 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стейбл Енерджі" |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" #42474208 |
Переможець |
10 999 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2019 16:32
|
угода 3.pdf | зміни до договору |
11 липня 2019 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2019 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 15:11
|
Додаткова угода _2_04.03.pdf | зміни до договору |
05 березня 2019 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 17:43
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
04 березня 2019 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 16:06
|
Договір | укладений |
27 лютого 2019 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.5.1 та п.13.1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 71011000167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 71011000167 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до місцязнаходження та реквізити Споживача , що вказані в договорі про постачання електроенергії споживачу № 71011000167 від 27.02.2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 71011000167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 71011000167 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до розділу 14 Місцезнаходження та банківські реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 71011000167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 71011000167 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |