Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

оплата послуг теплопостачання
Очікувана вартість
74 850 799,70 UAH
UA-2019-01-03-000639-a f9d4f6d2c44940a3aa087c708ced12e0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено можливість застосування переговорної процедури закупівлі у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі послуг з централізованого водовідведення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 16:28
Оскарження наміру укласти договір: 09 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


згідно ЄЗС ДК 021:2015-09320000-8 "Пара, гаряча вода та пов’язана продукція"

Тендерна документація

03 січня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 15:58
Протокол переговорів щодо закупівлі теплової енергії.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
оплата послуг теплопостачання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 761 495,40 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3086 Гкал
згідно ЄЗС ДК 021:2015-09320000-8 "Пара, гаряча вода та пов’язана продукція" ( оплата послуг теплопостачання)
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Введенська, 35
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго»
#40538421
Переможець 5 761 495,40
UAH з ПДВ
03 січня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 16:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго»
#40538421
5 761 495,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:43
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 16:44
протокол про Уточнення номеру договору до договорів на теплопостачання водовідведення та водопостачання.PDF зміни до договору
23 січня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 15:29
Договір тепло 3.PDF укладений
11 січня 2019 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати номери договорів, укладених за результатами закупівлі теплопостачання, водовідведення, водопостачання та оприлюднених відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» такими, що відповідають датам та номерам реєстрації Управління освіти ПРДА та Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та ПрАТ «Водоканал», а саме: теплопостачання від 10.01.2019 року Лот 1 - 220047-3 Лот 2 - 730047-4 Лот 3 - 8383009-5 Лот 4 - 1010005-6 Лот 5 - 9923018-7 Лот 6 - 220051-8 Лот 7 - 730046-9 Лот 8 - 8383011-10 Лот 9 - 1010027-11 Лот 10 - 8513003-12 Лот 11 - 250636-05-13 Лот 12 250286-14 Лот 13 - 8443001-15 Лот 14 - 1010076-16 Лот 15 - 8353090-17 Лот 16 - 220060-18 Лот 17 - 8383010-19 послуг з водовідведення - договір від 10.01.2019 р. № 20128/1-5-07-ДК-1, централізованого водопостачання - договір від 10.01.2019 р. № 20127/1-5-07-ДВ-2. 6. Підготувати пояснення позиції тендерного комітету до Управління Державної казначейської служби Подільського району міста Києва. 7. Оприлюднити відповідне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 220047-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 165 141,45
UAH (в тому числі ПДВ 694 190,24 UAH)