Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі консервовані, повидло та сухофрукти
Очікувана вартість
12 840,75 UAH
UA-2019-01-03-000277-c c5f6e8bc2e3f48a5b261ef7a30361d66
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталя Юріївна

+380977973263 ogvv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Обласний госпіталь для ветеранів війни" (Дніпропетровська обл., Синельниківський р-н)
Код ЄДРПОУ: 33826456
Місцезнаходження: 52532, Україна , Дніпропетровська обл., Синельниково, Синельниківський р-н, смт.Роздори, вул.Виконкомівська, 9
Контактна особа: Наталя Юріївна
+380977973263
ogvv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 січня 2019 13:47
Очікувана вартість: 12 840,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 кілограм
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52532, Україна, Дніпропетровська область, смт.Роздори Синельниківського р-ну, вул.Виконкомівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
150 кілограм
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52532, Україна, Дніпропетровська область, смт.Роздори Синельниківського р-ну, вул.Виконкомівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
40 штука
огірки консервовані, 3л. банка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52532, Україна, Дніпропетровська область, смт.Роздори Синельниківського р-ну, вул.Виконкомівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
25 штука
помідори консервовані, 3л. банка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52532, Україна, Дніпропетровська область, смт.Роздори Синельниківського р-ну, вул.Виконкомівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
20 кілограм
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52532, Україна, Дніпропетровська область, смт.Роздори Синельниківського р-ну, вул.Виконкомівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
140 кілограм
сухофрукти (яблуко, груша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52532, Україна, Дніпропетровська область, смт.Роздори Синельниківського р-ну, вул.Виконкомівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2019 10:42
оголошення.doc
03 січня 2019 10:42
проект договор.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Карпенко С.В 12 839,99
UAH з ПДВ
12 839,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛЕТЧЕР." 12 840,75
UAH з ПДВ
12 840,75
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

16 січня 2019 16:55
пропоз. конс..PDF
16 січня 2019 16:55
Медкнижка водія.PDF
16 січня 2019 16:55
кач.консерв..PDF
16 січня 2019 16:55
Транспорт.PDF
12 січня 2019 15:36
Уставні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Карпенко С.В

ТОВ "ГЛЕТЧЕР."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Карпенко С.В
#2291600197
Переможець 12 839,99
UAH з ПДВ
17 січня 2019 11:02

Документи

17 січня 2019 11:01
Рішення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Карпенко С.В
#2291600197
12 839,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2019 11:01
Рішення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.угода 7.jpg зміни до договору
17 грудня 2019 12:18
дод.угода 6.jpg зміни до договору
28 листопада 2019 13:34
дод.угода 5 ов.конс..jpg зміни до договору
28 листопада 2019 13:11
дод.угода 4.jpg зміни до договору
30 жовтня 2019 09:56
дод.угода 3(16-01).jpg зміни до договору
01 жовтня 2019 14:32
дод.угода 2.jpg зміни до договору
16 липня 2019 11:27
дод угода 1.jpg зміни до договору
16 квітня 2019 15:57
2.jpg укладений
23 січня 2019 10:05
договір 1.jpg укладений
23 січня 2019 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 16/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 16/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника у зв"язку з реорганізацією
Номер договору про закупівлю: 16/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника у зв"язку з реорганізацією
Номер договору про закупівлю: 16/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 685,11
UAH з ПДВ