Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, 28а, в с.Кобижча Бобровицького району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
5 529 029,00 UAH
UA-2019-01-03-000275-c 3e7de317d42d47eba47748bbcb9352cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 15:46
Очікувана вартість: 5 529 029,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, 28а, в с.Кобижча Бобровицького району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17411, Україна, Чернігівська область, Бобровицький район, с. Кобижча, вул. Незалежності, 28а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 10:42
Проект договору Амбулаторія 2019.docx
03 січня 2019 10:42
ТЗ Амбулаторія Кобижча.rtf
03 січня 2019 10:42
ТД Амбулаторія Кобижча .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-25-000035 ● edb2bb8c5e5d4fcc9b9a73ccb8ef9299
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.02.2019 № 15
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 25.02.2019 № 15

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-01-03-000275-c 03.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель С. ЛУК’ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі За результатом розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Незалежності, 28а, в с. Кобижча Бобровицького району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Управління капітального будівництва облдержадміністрації повідомляє наступне. 1. У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» надано завірені копії статуту та паспорту директора товариства Желдака Ігоря Леонідовича. Підпис належить уповноваженій посадовій особі учасника (що видно з інших завірених копій документів тендерної пропозиції). Відсутність розшифровки підпису на копії паспорту та дати засвідчення копії статуту жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. 2. Відповідно до вимог тендерної документації усі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з документів, у вигляді електронного(их) файлів у форматі розширення pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» містяться два файли у форматі JPG. Дані файли не мають будь-яких пошкоджень та без перешкод відкриваються для перегляду. 3. Щодо підтвердження наявності власного обладнання «Леса 13м/ риштування пересувні/ (леса) 759», яке міститься у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повідомляємо, що під час розгляду підтверджуючих документів щодо наявності власної матеріально-технічної бази, а саме оборотно-сальдових відомостей, через велику кількість в них позицій з аналогічним найменуванням, тендерним комітетом не було виявлено відсутність підтвердження на позицію «Леса 13м/ риштування пересувні/ (леса) 759». Разом з тим, зауважуємо, що кількість наявного обладнання, зазначеного учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази більш як достатньо для виконання будівельних робіт на об’єкті. 4. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, у якій зазначено перелік працівників, наявність трудових відносин з якими підтверджено копіями наказів про прийняття на роботу. Відсутність в окремих наказах підписів працівників про ознайомлення з наказом про прийняття на роботу та умовами праці не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Замовник під час розгляду тендерних пропозицій приймає до уваги наявність необхідного документу та відповідність його вимогам тендерної документації, а оформлення внутрішніх документів є обов’язком відповідальних за це осіб учасника. Стаття 24 Кодексу законів про працю регламентує порядок укладення трудового договору з працівником. Вказаною статтею передбачається, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. При цьому вимога щодо обов’язкового ознайомлення працівника з наказом у кодексі законів про працю відсутня. Окрім того, відмітка про ознайомлення може проставлятися і на зворотному боці останнього аркуша наказу, або ж на окремому аркуші ознайомлення. Таким чином, визнавати накази про прийняття на роботу без особистих підписів працівників недійсними або ставити під сумнів факт відсутності оформлення трудових відносин з працівниками не має достатніх правових підстав. Відповідно до умов тендерної документації - допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок, тобто таких, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Тому відхилення пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» з описаних вище підстав було б необґрунтованим і неправомірним та слугувало б підставою для оскарження такого рішення учасником. На підставі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії та ефективності. Оскільки, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» була найнижчою, а помилки допущені ним - формальні, тендерним комітетом було прийнято рішення вважати її такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Протоколом від 28.01.2019 №75 учасника ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» було визначено переможцем та 11.02.2019 укладено договір про закупівлю. 5. Відповідно до вимог тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (та розмістити в електронній системі) документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Крім того, учасник торгів, якого визначено переможцем, у п’ятиденний термін повинен надати замовнику рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, якщо вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (відповідно до п. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). На виконання даної вимоги тендерної документації переможцем торгів ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, 31.01.2019 розміщено в електронній системі закупівель та супровідним листом від 31.01.2019 №10 надано до Управління. Крім того, цим же листом надано інформаційну довідку щодо рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, розміщення якої в електронній системі закупівель відповідно до тендерної документації не вимагається (копія листа додається).

2019-03-05 16:20:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Замовником порушення не усунуто.

2019-03-07 11:26:46

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 5 528 978,40
UAH з ПДВ
5 528 978,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд Актив Груп" 5 529 010,96
UAH з ПДВ
5 529 010,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 09:51
довідка про фізособу
31 січня 2019 09:51
довідка з податкової
31 січня 2019 09:51
довідка МВС
18 січня 2019 12:25
кобижча.imd
18 січня 2019 12:20
розрах зп за 2018.pdf
18 січня 2019 12:16
ПВР Кобижча.pdf
18 січня 2019 12:16
ЗВВ Кобижча.pdf
18 січня 2019 12:16
ЛК 2.pdf
18 січня 2019 12:16
ЛК 1.pdf
18 січня 2019 12:16
Інші витрати Кобмжча.pdf
18 січня 2019 12:16
Адмін Кобижча.pdf
18 січня 2019 12:16
Прибуток Кобижча.pdf
18 січня 2019 12:16
Вартість МР Кобижча.pdf
18 січня 2019 12:16
ЗП Кобижча.pdf
18 січня 2019 12:16
ЗКР Кобижча.pdf
18 січня 2019 12:16
ДЦ Кобижча.pdf
18 січня 2019 12:16
про ціни ЧОДА.pdf
18 січня 2019 11:49
про санкції 2018.pdf
18 січня 2019 11:49
графік Кобижча.pdf
18 січня 2019 11:48
угоди.rar
18 січня 2019 11:48
МТ база Кобижча.rar
18 січня 2019 11:48
ТП Колбижча.pdf
18 січня 2019 11:48
дозвільні документи.rar
18 січня 2019 11:48
статут.rar
18 січня 2019 11:48
GRI0035CN19.pdf
18 січня 2019 11:48
щодо права підпису.rar

Публічні документи

17 січня 2019 18:12
12.imd
17 січня 2019 18:12
023. Інші документи.pdf
17 січня 2019 18:12
005. Копія Статуту.PDF
17 січня 2019 18:12
012. Про Статтю 17.pdf
17 січня 2019 18:12
002. Повноваження.PDF
17 січня 2019 18:12
019. Про санкції.PDF
17 січня 2019 18:12
020. Про достовірність.PDF
17 січня 2019 18:12
001. Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд Актив Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Переможець 5 528 978,40
UAH з ПДВ
28 січня 2019 17:52

Документи

28 січня 2019 17:52
Електронний підпис
28 січня 2019 17:43
75

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
5 528 978,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2019 17:52
Електронний підпис
28 січня 2019 17:43
75

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:17
3-Б_16 додатки 4.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:59
3-Б_16 Додатки 3.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:59
3-Б_16 Додатки 8.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:59
3-Б_16 Додатки 2.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:59
3-Б_16 Додатки 7.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:59
3-Б_16 Додатки 6.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:59
3-Б_16 Додатки 5.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:59
3-Б_16 Додатки 1.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:58
3-Б_16.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 17:52
3_Б ДУ15.pdf зміни до договору
17 липня 2020 17:50
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 16:57
3_Б ДУ14.pdf зміни до договору
09 липня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:15
3_Б ДУ 13.pdf зміни до договору
03 липня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 19:00
3-Б_12.pdf зміни до договору
18 червня 2020 18:50
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 09:33
3-Б_11 Додатки 5.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:29
3-Б_11 Додатки 4.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:29
3-Б_11 Додатки 3.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:29
3-Б_11 Додатки 2.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:29
3-Б_11 Додатки 1.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:29
3-Б_11.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:01
3-Б_10 Додатки 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:27
3-Б_10 Додатки 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:27
3-Б_10 Додатки 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:27
3-Б_10.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 17:00
3-Б_9.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 14:31
3-Б_8 Додатки 12.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 11.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 10.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 9.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 8.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 7.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 6.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 5.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 4.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 3.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 2.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8 Додатки 1.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
3-Б_8.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:23
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 15:10
3-Б_7.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 14:58
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 14:08
3-Б_6.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 17:19
3-Б_5.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 16:42
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 11:33
3-Б_4.pdf зміни до договору
28 травня 2019 09:31
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 12:52
3-Б_3.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 12:44
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 16:02
3-Б_2.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 15:56
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 15:02
Додатки 5.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 15:00
Додатки 4.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 15:00
Додатки 3.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 15:00
Додатки 2.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 15:00
Додатки 1.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 15:00
3-Б_1.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 15:00
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 14:39
Додатки 3 укладений
11 лютого 2019 14:37
Додатки 2 укладений
11 лютого 2019 14:37
Додатки 1.pdf укладений
11 лютого 2019 14:37
договір від 11.02.2019 №3-Б укладений
11 лютого 2019 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та визначення договірної ціни на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення суми та строку надання авансу
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строків виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обов'язків Виконавця та відповідальності сторін
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 916 155,99
UAH (в тому числі ПДВ 819 359,33 UAH)