Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара,гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
4 593 750,00 UAH
UA-2019-01-03-000177-a 6f9090a01c2f48e487617d506505a0b3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баланда Наталія Богданівна

380347922343 tlm.rvo.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тлумацької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143608
Вебсайт: http://www.osvitatlm.if.ua/
Місцезнаходження: 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумач, Макуха, 12
Контактна особа: Баланда Наталія Богданівна
380347922343
tlm.rvo.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
послуги з постачання теплової енергії та централізованого опалення надаються за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами.
Фізична особа–підприємець Пашко Богдан Михайлович є суб’єктом господарювання, який здійснює господарську діяльність на ринку виробництва та постачання теплової енергії, в тому числі в Івано-Франківській області, і саме даний учасник зможе забезпечити потребу Обертинської ЗОШ I-III ст. смт.Обертин у Тлумацькому районі у тепловій енергії, оскільки жоден інший учасник не має належних відповідних технічних та матеріальних можливостей, адже саме даний учасник може надавати вказані послуги за місцем розташування школи вчасно, якісно, дотриманням всіх необхідних норм та внаслідок чого буде здійснюватись економія бюджетних коштів, а також з урахуванням того, що даний учасник прийняв в оперативне управління частину приміщення шкільної котельні в смт. Обертин на підставі договору оренди.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ЕНЕРГО ТРЕЙД» є суб’єктом господарювання, який здійснює господарську діяльність на ринку постачання, виробництва теплової енергії і саме даний учасник зможе забезпечити потреби Петрівської ЗОШ І-ІІІ ст., Ісаківського НВК, Підвербцівського НВК, Живачівського НВК у тепловій енергії, оскільки жоден інший учасник не має відповідних технічних та матеріальних можливостей, адже саме даний учасник може надавати вказані послуги за місцем розташування навчальних закладів, адже теплопостачання приміщень навчальних закладів може здійснювати виключно від котелень, які орендуються учасником, оскільки теплові мережі даних закладів приєднані до вищевказаних котелень.
На даний час котельні навчальних закладів знаходиться в оренді у ТзОВ «ЕКО-ЕНЕРГО ТРЕЙД», що надає послуги з теплопостачання. А отже, ТзОВ «ЕКО-ЕНЕРГО ТРЕЙД» є єдиним можливим постачальником теплової енергії для потреб Петрівської ЗОШ І-ІІІ ст., Ісаківського НВК, Підвербцівського НВК, Живачівського НВК.
Фізична особа–підприємець Сербинський Марко Ігорович є суб’єктом господарювання, який здійснює господарську діяльність на ринку виробництва та постачання теплової енергії, і саме він зможе забезпечити потреби Кутищенського НВК, Палагицького НВК, Яківської ЗОШ І-ІІ ст., Нижнівського НВК у тепловій енергії, оскільки жоден інший учасник не має належних відповідних технічних та матеріальних можливостей, адже саме даний учасник може надавати вказані послуги за місцем розташування навчальних закладів вчасно, якісно, дотриманням всіх необхідних норм та внаслідок чого буде здійснюватись економія бюджетних коштів, адже він орендує котельне обладнання для постачання тепла у вказані заклади.
Отож, всі вищевказані учасники процедури мають технічні можливості та всю необхідну матеріально-технічну базу для постачання теплової енергії у навчальні заклади Тлумацького району, адже всі вони мають укладені договори оренди котельного та іншого обладнання з відповідними суб’єктами, яке дозволяє їм забезпечувати теплом споживачів, адже орендоване обладнання безпосередньо здійснює обігрів навчальних закладів, а це означає, що з технічних причин жоден інший учасник не має можливості надавати послуги з теплопостачання. Також слід відзначити, що постачання тепла буде здійснюватись із застосуванням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії, що дасть змогу зекономити бюджетні кошти для потреб теплопостачання і забезпечить законність використання коштів для цих потреб.
Відповідно до вище наведеного відсутня конкуренція на послуги, які можуть бути надані тільки певними постачальниками. Інші постачальники не мають відповідних технічних можливостей, пов’язаних з наданням послуг безпосередньо в заклади, які мають таку нагальну потребу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 13:06
Оскарження наміру укласти договір: 09 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Пара,гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)

Тендерна документація

03 січня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 11:27
Протокол переговорів .doc
03 січня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 11:27
Протокол переговорів .doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
Пара,гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 443 750,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

770 Гкал
Пара,гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії) для Обертинської ЗОШ І-ІІІ ст.
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78060, Україна, Івано-Франківська область, смт.Обертин, Хотимирська, 2
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пашко Б.М.
#2282714358
Переможець 1 443 750,00
UAH
03 січня 2019 13:06

Документи

03 січня 2019 13:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 13:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пашко Б.М.
#2282714358
1 443 750,00
UAH
Документи

Документи

03 січня 2019 13:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 09:26
Пашко Б.М. 27.01.20 р..pdf зміни до договору
27 січня 2020 09:24
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 20:26
Дод.угода №1 Пашко.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 20:25
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:28
Дод.угода№1 від 23.12.19 р.Пашко.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 18:25
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 12:00
Договір Пашко Б.М..pdf укладений
10 січня 2019 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання ч.5ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити дію Договору № 1 від 10.01.2019 р.,на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі ,що не перевищує 20 відсотків суми,визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 155 000,00
UAH