Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 052 163,00 UAH
UA-2019-01-03-000134-b 6593299807684ab0a1b3f1e59c50fce6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савінова Галина Степанівна

+380636721726 POPASNA_YASLA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №2 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ПОПАСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 24188994
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, Попаснянський район, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 155А
Контактна особа: Савінова Галина Степанівна
+380636721726
POPASNA_YASLA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 11:00
Початок аукціону: 22 січня 2019 11:14
Очікувана вартість: 1 052 163,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67723 м3
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська обл., Попасна, вул.Миру, 155А (межа балансової належності)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 12:11
Додаток 6.docx
03 січня 2019 12:11
Додаток 5.docx
03 січня 2019 12:11
Додаток 4.docx
03 січня 2019 12:11
Додаток 3.docx
03 січня 2019 12:11
Додаток 2.docx
03 січня 2019 12:11
Додаток 1.docx
03 січня 2019 12:11
Тендерна_документацiя газ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-15-000015 ● bb5b72f6daa94412ae935821501e22f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 березня 2019 13:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.03.2019 № 7
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Л. БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.03.2019 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-01-03-000134-b 03.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-18 10:00:08

Запит про надання пояснень

Комунальному закладу "Закладу дошкільної освіти
(ясла-садок) №2 комбінованого типу Попаснянської
районної ради Луганської області"
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газа (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-03-000134-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Якими нормативно-правовими актами ви керувались при прийнятті рішення щодо внесення змін до істотних умов Договору в частині зміни ціни за одиницю товару?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.



Державний аудитор відділу контролю
у сфері закупівель А. Сідорчук

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-06-06-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
22.05.2019 № 2
Сєвєродонецьк

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, підпункту 2 пункту 4, підпункту 14 пункту10 Положення про Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно – східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 (із змінами внесеними наказом Північно – східного офісу Держаудитслужби від 17.12.2018 № 255).

НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 24 травня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-01-03-000134-b, здійсненої комунальним закладом «Заклад дошкільної освіти ( ясла – садок) №2 комбінованого типу Попаснянської районної ради Луганської області».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник управління Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

2019-06-06 09:09:00


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 629 823,90
UAH з ПДВ
629 823,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 670 457,70
UAH з ПДВ
670 457,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗТОРГ" 816 767,00
UAH з ПДВ
816 767,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 19:09
Електронний підпис
22 січня 2019 20:45
Електронний підпис
22 січня 2019 20:44
Ценовая 22.01.pdf
19 січня 2019 15:56
Електронний підпис
19 січня 2019 15:55
Технчні вимоги.pdf
19 січня 2019 15:55
Статут +опис коп.pdf
19 січня 2019 15:55
ПРОТОКОЛ.pdf
19 січня 2019 15:55
Пропозиція.pdf
19 січня 2019 15:55
НАКАЗ №4.pdf
19 січня 2019 15:55
ЛИСТ ВІДГУК ХІМ ТЕХ.pdf
19 січня 2019 15:55
Довідка ст 17.pdf
19 січня 2019 15:55
Довідка про ліцензію.pdf
19 січня 2019 15:55
АКТИ ХІМ ТЕХ.pdf

Публічні документи

18 січня 2019 12:04
Електронний підпис
18 січня 2019 12:03
ТП_UA-2019-01-03-000134-b.pdf

Публічні документи

19 січня 2019 16:04
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Переможець 629 823,90
UAH з ПДВ
25 січня 2019 14:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

25 січня 2019 14:30
Електронний підпис
25 січня 2019 13:02
Протокол ЗДО№2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
629 823,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 14:30
Електронний підпис
25 січня 2019 13:02
Протокол ЗДО№2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2020 12:49
дод.угода11 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 15:12
дод угода 10 (1).pdf зміни до договору
05 лютого 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 09:53
дод уг 9 (1).pdf зміни до договору
04 лютого 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:00
доп. угода на продление срока действия по газу (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:56
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 12:47
доп уг 7.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 15:26
дод угод 6 газ.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 15:26
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 15:09
дод.уг5 газ.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 12:22
дод.угода №4.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 12:22
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 12:08
дод.уг газ (1).pdf зміни до договору
03 травня 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 12:59
дод. угод. №2.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 11:11
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 13:25
дод.уг. №1.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 13:25
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 14:57
Договор по газу.pdf укладений
06 лютого 2019 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 476
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 476
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 476
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено умови договору в частині умов постачання товару та відповідальності сторін
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Редагування в тексті договору - зміна ЕІС-коду споживача
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни. 14. Сума договору після внесення змін. 571713,93 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 55,984347 куб.м.
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. 14. Сума договору після внесення змін. 461 293,93 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 44,745 тис.куб.м
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на підставі ч.5 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи ч 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору на 20 відсотків від суми
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів та суми додаткової угоди №10
Номер договору про закупівлю: 476
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 509 470,51
UAH (в тому числі ПДВ 84 911,75 UAH)