Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання пари та гарячої води ( ДК 021:2015 "09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція")
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2019-01-02-001061-c e8c69a1878994c8d8834a2605572f370
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Маренич

+380412483414 tmo2_zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центральна міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01992096
Вебсайт: http://cml2.zt.ua
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Сабурова, 2-А
Контактна особа: Світлана Маренич
+380412483414
tmo2_zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону - відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Єдиний можливий постачальник – природній монополіст КП «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2019 16:21
Оскарження наміру укласти договір: 08 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 гігакалорія
Постачання пари та гарячої води ( ДК 021:2015 "09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

02 січня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2019 16:17
протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#35343771
Переможець 5 500 000,00
UAH з ПДВ
02 січня 2019 16:21

Документи

02 січня 2019 16:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2019 16:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#35343771
5 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 січня 2019 16:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:08
дод.угода №1 до дог. №266.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:07
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 10:37
договір №266.PDF укладений
10 січня 2019 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 266
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 361 407,90
UAH (в тому числі ПДВ 560 234,65 UAH)