Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з передрейсового і післярейсового медичного огляду водія
Очікувана вартість
5 244,00 UAH
UA-2019-01-02-000856-c 295f5a235d3c4f92b0edddac049d424d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Ірина Анатоліївна

+380629335317 info.kpkkp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
Код ЄДРПОУ: 03343226
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Грецька, б. 41,
Контактна особа: Ковалевська Ірина Анатоліївна
+380629335317
info.kpkkp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

за кошти міського бюджету на 2019р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 міс
Ціна за одиницю: 252.55UAH з ПДВ
Послуги з передрейсового і післярейсового медичного огляду водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

02 січня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління"
#05393725
Переможець 3 030,60
UAH з ПДВ
02 січня 2019 15:29

Документи

02 січня 2019 15:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 09:55
МТТУ дог 2 18 19 ДУ 3 збільшеня суми_ зміна реквізитів.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 09:52
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 09:31
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 13:42
МТТУ дог 2 18 19 ДУ 2 зміна реквізитів.pdf зміни до договору
24 січня 2019 13:41
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 09:18
МТТУ дог 2 18 19 ДУ1-зміна реквізитів.pdf зміни до договору
17 січня 2019 09:16
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:33
Договір про надання послуг укладений
02 січня 2019 15:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з передрейсового і післярейсового медичного огляду водія 12 міс 252,55
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ДУ 1 до договору № 2/18-19, у зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 8 Договору «Реквізити Сторін» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2/18-19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2/18-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ДУ 2 до договору №2/18-19, у зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 8 Договору «Реквізити Сторін» у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 2/18-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/18-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ДУ 3 до договору №2/18-19, у зв’язку зі зміною розміру заробітної плати та загальних експлуатаційних витрат у Виконавця, зміною банківських реквізитів Виконавця, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору : Збільшити суму договору на 30,09 грн з ПДВ; Загальна сума по договору 3060,69 грн з ПДВ; викласти в новій редакції : п 3.1 Договору, розділ 6 Договору, Додаток №1 до договору.
Номер договору про закупівлю: 2/18-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з передрейсового і післярейсового медичного огляду водія 12 міс 252,55
UAH з ПДВ