Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних
Data processing services
Очікувана вартість
9 720 000,00 UAH
UA-2019-01-02-000306-a ebf1fae3aae64f35bf3f70b3f72fe1a6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарнавський Антон Олегович

380444492014 tarnavskiy@src.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
Код ЄДРПОУ: 39946227
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А
Контактна особа: Тарнавський Антон Олегович
380444492014
tarnavskiy@src.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Тарнавський Антон Олегович
380444492014
tarnavskiy@src.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: COMMUNAL GROUP "CENTER OF MUNICIPAL SERVICES"
National ID: 39946227
Contact point: Tarnavskyi Anton Olehovych
380444492014
tarnavskiy@src.kiev.ua
Additional contacts: Tarnavskyi Anton
380444492014
tarnavskiy@src.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 січня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 23 квітня 2019 15:01
Очікувана вартість: 9 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145800 UAH
Publication date: 02 січня 2019 15:38
Enquiries until: 12 лютого 2019 16:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 лютого 2019 16:00

Information

Estimated total value: 9 720 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 48 600 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Scope of the procurement
Послуги з обробки даних (ДК 021-2015 – 72310000-1 «Послуги з обробки даних»). Місце надання послуг: м. Київ.
1 послуга -4 500 000 хвилин
Data processing services (DK 021-2015 - 72310000-1 "Data processing services")Location of the provision of services: Kiev city. 1 service -4 500 000 minutes
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03190, Україна, місто Київ, Київ, Кирпоноса 10/8
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Data processing services
CPV: 72310000-1
Період постачання: з 01 березня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-02-000306-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Квадра Асістанс, Код ЄДРПОУ:40527357
Дата подання: 22 січня 2019 16:29
Вимога
UA-2019-01-02-000306-a

Вимога про усунення порушень

У Додатку № 2 до ТД передбачено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) протягом 2 (двох) останніх років - підтверджується наданням копій договорів зі строком дії не менше 6 місяців, які повинні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цих договорів, а саме актів наданих послуг за кожен календарний місяць надання таких послуг (кількість - не менше 6 актів наданих послуг).
Аналогічним договором є договір, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців багатоповерхових будинків та/або надання послуг з оперативно-диспетчерського обслуговування.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-01-02-000306-a зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання не менше, ніж двох аналогічних договорів та можуть надати копії актів наданих послуг не менше 6 (шести), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників цієї процедури закупівлі).
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії замовника (Комунальний концерн «Центр комунального сервісу»), а саме в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на практику розгляду АМКУ аналогічних порушень законодавства у сфері закупівель (рішення від 10.01.2019 № 287-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-12-11-000311-b).
Отже, зазначена вимога в ТД може призвести до порушень, які неможливо буде усунути на більш пізньому етапі даного тендеру, а також до накладання штрафів на посадових осіб замовника. Також не є виключеним варіант здійснення перевірки цього тендеру посадовцями ДАСУ.
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальний концерн «Центр комунального сервісу») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-01-02-000306-a, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Завчасно дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 17:24
На засіданні тенденого комітету від 25.10.2019 р. було прийнято рішення задовольнити вимогу по предмету закупівлі "Послуги з обробки даних" (UA-2019-01-02-000306-a). Відповідні зміни будуть внесені після затвердження, відповідно до строків визначених ЗУ "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

22 січня 2019 16:28
Рішення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-02-000306-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Квадра Асістанс, Код ЄДРПОУ:40527357
Дата подання: 30 січня 2019 17:41
Скарга
На виконання умов закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2019 18:14
Рішення від 01.02.2019 № 1079 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 18:14
Рішення від 18.02.2019 № 1704.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 16:39
Номер скарги: UA-2019-01-02-000306-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Квадра Асістанс, Код ЄДРПОУ:40527357
Дата подання: 22 березня 2019 17:37
Скарга
Органу оскарження – Постійно діючій адміністративній Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) Замовнику – КОМУНАЛЬНОМУ КОНЦЕРНУ "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" (надалі – Замовник) СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та в порядку статті 18 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «КВАДРА АСІСТАНС» (ідентифікаційний код юридичної особи: 40527357; місцезнаходження: 02095, м. Київ, ВУЛИЦЯ СРІБНОКІЛЬСЬКА, будинок 22, офіс 175) (надалі – ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС», суб'єкт оскарження) приймає участь у процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних. CPV: 72310000-1. Послуги з обробки даних» за оголошенням № UA-2019-01-02-000306-a (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником. При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є дискримінаційні рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС», недопущення суб'єкта оскарження до оцінки (аукціону), а також допущення до оцінки (аукціону) тендерної пропозиції ТОВ «СЕА ОДС». Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції (надалі – Пропозиція) суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації (надалі – Документація) умовам, а також відповідність ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону. 1. Згідно з протоколом зборів тендерного комітету Замовника від 18.03.2019 посадові особи Замовника зробили хибний висновок стосовно того, що Пропозиція ТОВ «Квадра Асістанс» «не відповідає вимогам тендерної документації, так як в складі тендерної пропозиції не надано копію діючого на дату проведення конкурсних торгів Посвідчення про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці спеціаліста з охорони праці ТОВ «Квадра Асістанс». У протоколі від 18.03.2019 Замовник також зазначив, що «згідно з п. 1.3. Додатку № 2 Тендерної документації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - підтверджується наданням довідки в довільній формі. Забезпечити виконання вимог Закону України «Про охорону праці». У штаті відповідно до статті 15 Закону України «Про охорону праці» повинен бути спеціаліст з охорони праці, що підтверджується: копією наказу про призначення по підприємству; копією діючого(их) на дату проведення конкурсних торгів посвідчень про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії вище зазначених в даному пункті документів. На підтвердження викладених вище вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Квадра Асістанс» надало копію наказу № 139-К від 31 січня 2019 р. про прийняття Солодій Діани Олександрівни на посаду Інженера з охорони праці ТОВ «Квадра Асістанс» за сумісництвом, копію протоколу № 18-12/16/3 від 18 грудня 2018 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Солодій Діани Олександрівни та копію посвідчення № 18-12/16/3/1 про перевірку знань з питань охорони праці Солодій Діани Олександрівни. Згідно даних, які зазначені в копіях протоколу № 18-12/16/3 від 18 грудня 2018 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення № 18-12/16/3/1 про перевірку знань з питань охорони праці посада Солодій Діани Олександрівни - начальник Управління кадрового менеджменту, місце роботи - Товариство з обмеженою відповідальністю «КВАДРАІНВЕСТ». Надані ТОВ «Квадра Асістанс» копії документів, а саме: копія протоколу № 18-12/16/3 від 18 грудня 2018 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Солодій Діани Олександрівни та копія посвідчення № 18-12/16/3/1 про перевірку знань з питань охорони праці Солодій Діани Олександрівни не мають ніякого відношення до ТОВ «Квадра Асістанс», так як вони видані працівнику іншого підприємства». Звертаємо увагу, що Замовник сам погодився із тим, що у складі Пропозиції ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» міститься посвідчення № 18-12/16/3/1 про перевірку знань з питань охорони праці Солодій Діани Олександрівни, яка працює інженером з охорони праці в штаті ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС». Пунктом 1 розділу ІІІ Документації встановлено, зокрема, що Пропозиція подається за формами встановленими Документацією в електронному вигляді шляхом їх заповнення з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, серед іншого, з документально підтвердженою інформацією про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності до умов викладених у частині 1 Додатку 2. Пунктом 1.3 додатку 2 Документації встановлена наступна умова: «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - підтверджується наданням довідки в довільній формі. Забезпечити виконання вимог Закону України «Про охорону праці». У штаті відповідно до статті 15 Закону України «Про охорону праці» повинен бути спеціаліст з охорони праці, що підтверджується : копією наказу про призначення по підприємству; копією діючого(их) на дату проведення конкурсних торгів посвідчень про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії вище зазначених в даному пункті документів». Слід зауважити, що Документація не містить умов, згідно з якими учасник Процедури закупівлі у складі його Пропозиції повинен був надати протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, на який Замовник посилається у протоколі від 18.03.2019. У складі Пропозиції суб’єкта оскарження міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» зазначає про наявність у нього відповідних працівників, а також про те, що відповідно до статті 15 Закону України «Про охорону праці» у штаті зазначеного учасника наявний спеціаліст з охорони праці, а саме – інженер з охорони праці Солодій Д. О. Також у складі Пропозиції ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» містяться наступні документи: - наказ про прийняття на посаду інженера з охорони праці ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» Солодій Діани Олександрівни (з 01.02.2019 за сумісництвом); - посвідчення № 18-12/16/3/1 про перевірку знань з питань охорони праці, видане Солодій Діані Олександрівні, без зазначеного у посвідченні строку його дії (чинності). Зазначене посвідчення № 18-12/16/3/1 видане Солодій Д. О. ТОВ «Навчально-виробничий центр «Новатор» за її другим місцем роботи, а саме – ТОВ «КВАДРА ІНВЕСТ» (в ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» вона штатний працівник за сумісництвом). Разом з тим, Документація не містила вимог до оформлення посвідчення про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці, а також не містила умов, згідно з якими зазначене посвідчення повинне бути видане, зокрема, учасником Процедури закупівлі, до штату якого цей працівник зарахований, та взагалі не містила обмежень стосовно суб’єктів господарювання, які таке посвідчення повинні були видати, а також Документація не містила вимог, згідно з якими у посвідченні повинне бути зазначене конкретне місце роботи особи, якій видається посвідчення, зокрема, саме місце роботи в учасника Процедури закупівлі. Окремо слід зазначити стосовно терміну дії (чинності) посвідчення № 18-12/16/3/1 та сумісництва вказаного спеціаліста. Стаття 15 Закону України «Про охорону праці» визначає, що на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Згідно з наказом Держнаглядохоронпраці України від 15.11.2004 N 255 служба охорони праці створюється на підприємствах з кількістю працюючих 50 і більше осіб. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. В ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» станом на цей час та станом на день, встановлений як кінцевий строк подання тендерних пропозицій, кількість працюючих становила менше 50 осіб, що підтверджується штатним розписом, який завантажено у складі Пропозиції суб’єкта оскарження. Таким чином, законодавство України допускає можливість сумісництво спеціаліста з охорони праці. Жоден нормативно-правовий акт не передбачає обов’язку особи отримувати нове посвідчення у випадку сумісництва. Так само і жоден нормативно-правовий акт не встановлю строків чинності посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці Враховуючи викладене, спеціаліст Солодій Д. О. має нескасоване (діюче) посвідчення та Солодій Д. О. має право на сумісництво саме за такою посадою. Слід зазначити, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що посвідчення № 18-12/16/3/1 є недіючим на дату проведення конкурсних торгів, та/або, що Солодій Д. О. не є штатним працівником ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» на посаді спеціаліста (інженера) з охорони праці, та/або, що суб’єктом оскарження не забезпечене виконання вимог Закону України «Про охорону праці». Виходячи з вищевикладеного, ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим його Пропозиція була відхилена Замовником неправомірно. 2. Згідно з інформацією, яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу, Пропозиція учасника ТОВ «СЕА ОДС» була визначена Замовником як така, що відповідає умовам Документації, та допущена до аукціону. Разом з цим, учасник Процедури закупівлі ТОВ «СЕА ОДС» не підтвердив свою відповідність зазначеним вище вимогам/умовам, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також не надали документально підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації, у тому числі, технічним та якісним характеристикам і вимогам та щодо відсутності підстав для відмови учаснику згідно зі статтею 17 Закону. Зокрема, слід зазначити про наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається за формами встановлене ними тендерною документацією в електронному вигляді шляхом їх заповнення з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, зокрема, з електронною банківською гарантією, з накладеним електронно-цифровим підписом відповідальної особи банку у розмірі 145 800 грн. 00 коп. Згідно з пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог діючого законодавства, Цивільного кодексу України, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку в разі настання обставин, пунктом три цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, визначеного в цій тендерній документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕА ОДС» як забезпечення тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 21.02.2019 № G0219/8971, видану АТ КБ «Приватбанк», у тексті якій зазначено: «…беремо на себе безвідкличні безумовні зобов’язання негайно сплатити Вам суму в розмірі UAH 145 800,00 (сто сорок п’ять тисяч вісімсот гривень 00 копiйок) (тут і надалі у тексті – Гарантована сума) за Вашою першою письмовою вимогою платежу з посиланням на те, що Учасник не виконав будь-яке зі своїх зобов'язань, передбачених його Пропозицією…». У банківській гарантії від 21.02.2019 № G0219/8971 не вказано конкретно, що банк-гарант звертається саме до Замовника (Бенефіціара, Комунального концерну «Центр комунального сервісу»), та відсутнє посилання на те, що «Ви» - це скорочена форма зазначення Замовника (Бенефіціара, Комунального концерну «Центр комунального сервісу»). З огляду на зазначене, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕА ОДС» як забезпечення тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 21.02.2019 № G0219/8971, яка не містить інформацію про зобов’язання банку в разі настання відповідних обставин відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, визначеного в цій тендерній документації, чим порушено вимоги пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно з пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації гарантія має містити, зокрема, умови щодо суми гарантії – «сума гарантії залишається незмінною». У тексті наданої ТОВ «СЕА ОДС» банківської гарантії від 21.02.2019 № G0219/8971зазначено: «Сума гарантії залишається незмінною до закінчення терміну її дії або до її оплати банком згідно Вашої вимоги платежу». Тобто у банківській гарантії від 21.02.2019 № G0219/8971 зазначено, що сума гарантії залишається незмінною, зокрема, до її оплати банком згідно вимоги платежу не зрозуміло кого саме: Учасника (Принципала, ТОВ «СЕА ОДС») чи Замовника (Бенефіціара, Комунального концерну «Центр комунального сервісу»). Отже, у вказаній банківській гарантії доповнено умови, при яких сума гарантії залишається незмінною, а отже, і Учасник (Принципал, ТОВ «СЕА ОДС») може звернутися з вимогою відповідного платежу до банку та отримати відповідну суму, що суперечить умовам тендерної документації. З огляду на зазначене, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕА ОДС» як забезпечення тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 21.02.2019 № G0219/8971, у якій не дотримано умов щодо суми гарантії, які встановлені тендерною документацією, чим порушено вимоги пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Враховуючи наведену вище інформацію, Пропозиція ТОВ «СЕА ОДС» не відповідає, зокрема, наведеним вище умовам Документації, у зв'язку з чим вона мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Не відхиливши Пропозицію ТОВ «СЕА ОДС», Замовник порушив вищевказані норми Закону. У разі допущення суб'єкта оскарження до аукціону, після завершення аукціону пропозиція суб'єкта оскарження найімовірніше буде найбільш економічно вигідною (враховуючи показники діяльності ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС», аналіз ситуації на ринку, ціни конкурентів та інші фактори) та ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» має бути визначене переможцем Процедури закупівлі, разом з цим, Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід, порушивши права та законні інтереси суб'єкта оскарження, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» з незаконних, неправомірних підстав, та не допустив його до аукціону. Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС», а також недопущення ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» до аукціону порушують, зокрема, права суб'єкта оскарження на участь у процедурі оцінки його пропозиції, у аукціоні, на перемогу у Процедурі закупівлі, а також на об'єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції суб'єкта оскарження, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС». На підставі вищевикладеного, ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» просить: 1) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі; 2) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» та недопущення його до аукціону, а також стосовно невідхилення та допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «СЕА ОДС»; Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження. Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для поновлення Процедури закупівлі з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС», зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі тощо. До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження, крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua. Директор ТОВ «КВАДРА АСІСТАНС» А.Ю.Шабадаш  
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 березня 2019 20:47
Рішення від 27.03.2019 № 3572.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 20:46
Рішення від 11.04.2019 № 4397.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2019 21:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 4397-р/пк-пз від 11.04.2019 р. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "Квадра Асістанс" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-02-000306-a.. Допустити учасника ТОВ «Квадра Асістанс» до участі в аукціоні за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-02-000306-a.
Дата виконання рішення замовником: 17 квітня 2019 10:17

Документи подані скаржником

30 січня 2019 17:40
Скарга.doc
30 січня 2019 17:40
Рішення
30 січня 2019 17:40
Договір
30 січня 2019 17:40
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

22 березня 2019 17:37
Платіж
22 березня 2019 17:37
Скарга
22 березня 2019 17:37
Скарга.doc

Документи подані замовником

17 квітня 2019 10:16
Протокол від 17.04.2019 р.pdf

Документи Органу Оскарження

27 березня 2019 20:46
Рішення від 27.03.2019 № 3572.pdf
16 квітня 2019 21:07
Рішення від 11.04.2019 № 4397.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-06-000050 ● 818ae3f25bf7462db8e76cca11bf3c8e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.05.2019 № 92
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.05.2019 № 92

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-01-02-000306-a 02.01.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання п. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-01-02-000306-a (Послуги з обробки даних (ДК 021-2015 – 72310000-1 «Послуги з обробки даних»), оприлюднений 22 травня 2019 р., (далі - Висновок), повідомляємо наступне: Згідно ч. 1, п. 2 ч. 2 та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Так, відповідно до ст. 252 Цивільного кодексу України передбачено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. При цьому термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Відповідно до статті 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Тобто, Законом встановлена імперативна норма, яка передбачає строк для надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав згідно статті 17 Закону, а саме 5 календарних днів. Разом з тим спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. Згідно з частиною третьою статті 32 Закону у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Аналогічна правова позиція викладена у роз’ясненнях Мінекономрозвитку від 24.04.2017 року № 3304-06/13652-06. Враховуючи вищевикладене та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та користуючись наданим правом на визначення способів документального підтвердження відсутності підстав, передбачених п.п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», КОМУНАЛЬНИМ КОНЦЕРНОМ «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ», (далі – Замовник»), у тендерній документації було встановлено: 1. В пункті 5 розділу 3 тендерної документації - для участі у тендерній процедурі Учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 цієї тендерної документації. Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається учасником у складі пропозиції у вигляді інформації за формою наведеною згідно додатку 6 цієї документації. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону згідно додатку 6 цієї документації. Документи мають бути надані в паперовому вигляді, та завантажені до електронної системи. 2. В підпункті 2.10 пункту 2 розділу 5 тендерної документації - переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - інформацію у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, згідно відомостей Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Документ повинен бути виданий не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання документа; - оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей у фізичної особи, яка є учасником (датована не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій або більш пізнішої дати); - оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію (датована не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій або більш пізнішої дати); - повна інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - оригінал або нотаріально завірена копія довідки уповноваженого органу про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу. 26 квітня 2019 р. ТОВ «Квадра Асістанс» визнано переможцем торгів UA-2019-01-02-000306-a код ДК 021:2015 - 72310000-1 «Послуги з обробки даних» та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до умов тендерної документації, кінцевим строком подання ТОВ «Квадра Асістанс» документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно додатку 6 тендерної документації в паперовому вигляді та завантаження їх до електронної системи було 02 травня 2019 р. Однак, станом на 02 травня 2019 р. ТОВ «Квадра Асістанс» не надав документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» в паперовому вигляді. Дані документи в паперовому вигляді були надані 03 травня 2019 р., що є порушенням строків, зазначених в ч. 3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 5 розділу 3 тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Квадра Асістанс» відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, посилання в Висновку на те, що при аналізі документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Квадра Асістанс» містяться документи передбачені в пункті 5 розділу 3 та в пункті 2 розділу 5 тендерної документації, чим дотримано вимоги тендерної документації, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель не має законодавчого підґрунтя, так як тендерна документація містить вимоги для переможця не тільки завантажити документи, передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до електронної системи, а ще й надати їх у паперовому вигляді. Враховуючи викладене вище, тендерну пропозицію ТОВ «Квадра Асістанс» відхилено правомірно. Крім того, хочемо зазначити, що Замовник під час проведення процедур закупівлі, керується виключно діючим законодавством України.

2019-05-28 09:38:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява від 31.05.2019 р. № 10-05/2 "Про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі від 22.05.2019 року в частині п.1 та п.3"
Дата публікації: 03 червня 2019

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 квітня 2019
UA-2019-01-02-000306-aebf1fae3aae64f35bf3f70b3f72fe1a6
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
Код ЄДРПОУ: 39946227
Місцезнаходження: 03179, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Квадра Асістанс Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА ОДС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Квадра Асістанс Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 березня 2019 16:41
Електронний підпис

Публічні документи

26 квітня 2019 21:19
Електронний підпис
26 квітня 2019 21:17
Реєстр документів
26 квітня 2019 20:35
Електронний підпис
26 квітня 2019 20:31
Тендерна_дод1
26 квітня 2019 20:31
податкова
26 квітня 2019 20:31
лист щодо зменшення ціни
26 квітня 2019 20:31
Досвід 2
26 квітня 2019 20:31
Досвід 1
26 квітня 2019 20:31
Довідка про не судимість
26 квітня 2019 20:31
Банкротство
22 лютого 2019 15:24
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:24
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:22
1-тендерна_дод.1.pdf
22 лютого 2019 13:00
Електронний підпис
22 лютого 2019 13:00
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:58
Гарантія.rar
22 лютого 2019 11:27
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:27
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:25
Кваліфікація.rar
22 лютого 2019 11:25
Відповідність.rar
22 лютого 2019 11:25
1-тендерна_дод.1.pdf
12 лютого 2019 12:18
Електронний підпис
12 лютого 2019 12:18
Електронний підпис
12 лютого 2019 11:25
Електронний підпис
12 лютого 2019 11:25
Електронний підпис

Документи

18 березня 2019 16:39
Електронний підпис

Публічні документи

13 травня 2019 13:19
Документи переможця.rar
22 лютого 2019 13:37
Статут.rar
22 лютого 2019 13:37
Досвід.rar
22 лютого 2019 13:35
Охорона праці.rar

Документи

18 березня 2019 16:42
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2019 14:55
Тех вимоги.rar
22 лютого 2019 14:55
Досвід.rar
22 лютого 2019 14:54
ОП.rar
22 лютого 2019 14:54
Довідки кваліфікація.rar
22 лютого 2019 14:54
Статут.rar
22 лютого 2019 14:54
Довідки відповідність.rar

Документи

17 квітня 2019 10:13
Протокол від 17.04.2019 р.pdf
17 квітня 2019 10:14
Електронний підпис

Публічні документи

26 квітня 2019 21:19
Електронний підпис
26 квітня 2019 21:17
Реєстр документів
26 квітня 2019 20:35
Електронний підпис
26 квітня 2019 20:31
Тендерна_дод1
26 квітня 2019 20:31
податкова
26 квітня 2019 20:31
лист щодо зменшення ціни
26 квітня 2019 20:31
Досвід 2
26 квітня 2019 20:31
Досвід 1
26 квітня 2019 20:31
Довідка про не судимість
26 квітня 2019 20:31
Банкротство
22 лютого 2019 15:24
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:24
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:22
1-тендерна_дод.1.pdf
22 лютого 2019 13:00
Електронний підпис
22 лютого 2019 13:00
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:58
Гарантія.rar
22 лютого 2019 11:27
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:27
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:25
Кваліфікація.rar
22 лютого 2019 11:25
Відповідність.rar
22 лютого 2019 11:25
1-тендерна_дод.1.pdf
12 лютого 2019 12:18
Електронний підпис
12 лютого 2019 12:18
Електронний підпис
12 лютого 2019 11:25
Електронний підпис
12 лютого 2019 11:25
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Квадра Асістанс

Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА ОДС"

ТОВ Квадра Асістанс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Квадра Асістанс 9 450 000,00
UAH з ПДВ
5 811 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА" 9 685 000,00
UAH з ПДВ
5 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА ОДС" 9 705 000,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 21:19
Електронний підпис
26 квітня 2019 21:17
Реєстр документів
26 квітня 2019 20:35
Електронний підпис
26 квітня 2019 20:31
Тендерна_дод1
26 квітня 2019 20:31
податкова
26 квітня 2019 20:31
лист щодо зменшення ціни
26 квітня 2019 20:31
Досвід 2
26 квітня 2019 20:31
Досвід 1
26 квітня 2019 20:31
Довідка про не судимість
26 квітня 2019 20:31
Банкротство
22 лютого 2019 15:24
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:24
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:22
1-тендерна_дод.1.pdf
22 лютого 2019 13:00
Електронний підпис
22 лютого 2019 13:00
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:58
Гарантія.rar
22 лютого 2019 11:27
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:27
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:25
Кваліфікація.rar
22 лютого 2019 11:25
Відповідність.rar
22 лютого 2019 11:25
1-тендерна_дод.1.pdf
12 лютого 2019 12:18
Електронний підпис
12 лютого 2019 12:18
Електронний підпис
12 лютого 2019 11:25
Електронний підпис
12 лютого 2019 11:25
Електронний підпис

Публічні документи

13 травня 2019 13:19
Документи переможця.rar
22 лютого 2019 13:37
Статут.rar
22 лютого 2019 13:37
Досвід.rar
22 лютого 2019 13:35
Охорона праці.rar

Публічні документи

22 лютого 2019 14:55
Тех вимоги.rar
22 лютого 2019 14:55
Досвід.rar
22 лютого 2019 14:54
ОП.rar
22 лютого 2019 14:54
Довідки кваліфікація.rar
22 лютого 2019 14:54
Статут.rar
22 лютого 2019 14:54
Довідки відповідність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Квадра Асістанс

Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА ОДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Квадра Асістанс
#40527357
Рішення скасоване 5 811 400,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 10:50
ТОВ Квадра Асістанс
#40527357
Відхилено 5 811 400,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 10:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА"
#38577503
Переможець 5 860 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА"
#38577503
5 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 12:48
Додаткова угода № 2 від 19.12.2019 до дог. № 2205-БУ від 22.05.2019 р.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 14:42
Додаткова угода №1 до дог. № 2205-БУ від 22.05.2019 р.pdf зміни до договору
22 травня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 14:37
Договір № 2205-БУ від 22.05.2019 р.pdf укладений
22 травня 2019 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з прийняттям до розгляду, Постійно діючою адміністративною Колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скарг по закупівлі «Послуги з обробки даних» (номер оголошення UA-2019-01-02-000306-a) було перенесено дату проведення аукціону, що призвело до зміни періоду надання послуг по Договору.
Номер договору про закупівлю: 2205-БУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2205-БУ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору № 2205-БУ від 22.05.2019 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі - 1 172 000,00 грн. з ПДВ, що не перевищує 20% суми зазначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 2205-БУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 811 017,46
UAH (в тому числі ПДВ 801 836,24 UAH)