Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Data processing services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 39946227 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А |
Контактна особа: |
Тарнавський Антон Олегович 380444492014 tarnavskiy@src.kiev.ua |
Додаткові контактні особи: |
Тарнавський Антон Олегович 380444492014 tarnavskiy@src.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | COMMUNAL GROUP "CENTER OF MUNICIPAL SERVICES" |
National ID: | 39946227 |
Contact point: |
Tarnavskyi Anton Olehovych 380444492014 tarnavskiy@src.kiev.ua |
Additional contacts: |
Tarnavskyi Anton 380444492014 tarnavskiy@src.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2019 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 9 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 145800 UAH |
Publication date: | 02 січня 2019 15:38 |
Enquiries until: | 12 лютого 2019 16:00 |
Complaints submission until: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 лютого 2019 16:00 |
Information
Estimated total value: | 9 720 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 48 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
1 послуга -4 500 000 хвилин
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 15:32 |
Перелік змін до тендерної документації затверджених протоколом від 07.02.19 р.docx | |
07 лютого 2019 15:32 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з обробки даних на 2019 зі змінами від 07.02.2019 р.docx | |
31 січня 2019 10:03 |
Перелік змін до тендерної документації затверджених протоколом від 30.01.19 р..docx | |
31 січня 2019 10:03 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з обробки даних на 2019 зі змінами від 30.01.2019 р..docx | |
02 січня 2019 15:38 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з обробки даних на 2019.docx |
07 лютого 2019 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 лютого 2019 15:32 |
Перелік змін до тендерної документації затверджених протоколом від 07.02.19 р.docx
|
|||||||||
07 лютого 2019 15:32 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з обробки даних на 2019 зі змінами від 07.02.2019 р.docx
|
|||||||||
31 січня 2019 10:03 |
Перелік змін до тендерної документації затверджених протоколом від 30.01.19 р..docx
|
|||||||||
31 січня 2019 10:03 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з обробки даних на 2019 зі змінами від 30.01.2019 р..docx
|
|||||||||
02 січня 2019 15:38 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з обробки даних на 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимога про усунення порушень
У Додатку № 2 до ТД передбачено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) протягом 2 (двох) останніх років - підтверджується наданням копій договорів зі строком дії не менше 6 місяців, які повинні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цих договорів, а саме актів наданих послуг за кожен календарний місяць надання таких послуг (кількість - не менше 6 актів наданих послуг).
Аналогічним договором є договір, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців багатоповерхових будинків та/або надання послуг з оперативно-диспетчерського обслуговування.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-01-02-000306-a зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання не менше, ніж двох аналогічних договорів та можуть надати копії актів наданих послуг не менше 6 (шести), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників цієї процедури закупівлі).
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії замовника (Комунальний концерн «Центр комунального сервісу»), а саме в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на практику розгляду АМКУ аналогічних порушень законодавства у сфері закупівель (рішення від 10.01.2019 № 287-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-12-11-000311-b).
Отже, зазначена вимога в ТД може призвести до порушень, які неможливо буде усунути на більш пізньому етапі даного тендеру, а також до накладання штрафів на посадових осіб замовника. Також не є виключеним варіант здійснення перевірки цього тендеру посадовцями ДАСУ.
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальний концерн «Центр комунального сервісу») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-01-02-000306-a, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Завчасно дякуємо!
Скарги до процедури
Дата подання: 30 січня 2019 17:41
Дата подання: 22 березня 2019 17:37
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-06-000050 ● 818ae3f25bf7462db8e76cca11bf3c8e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2019 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2019 № 92
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.05.2019 № 92
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-01-02-000306-a 02.01.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання п. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-01-02-000306-a (Послуги з обробки даних (ДК 021-2015 – 72310000-1 «Послуги з обробки даних»), оприлюднений 22 травня 2019 р., (далі - Висновок), повідомляємо наступне: Згідно ч. 1, п. 2 ч. 2 та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Так, відповідно до ст. 252 Цивільного кодексу України передбачено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. При цьому термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Відповідно до статті 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Тобто, Законом встановлена імперативна норма, яка передбачає строк для надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав згідно статті 17 Закону, а саме 5 календарних днів. Разом з тим спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. Згідно з частиною третьою статті 32 Закону у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Аналогічна правова позиція викладена у роз’ясненнях Мінекономрозвитку від 24.04.2017 року № 3304-06/13652-06. Враховуючи вищевикладене та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та користуючись наданим правом на визначення способів документального підтвердження відсутності підстав, передбачених п.п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», КОМУНАЛЬНИМ КОНЦЕРНОМ «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ», (далі – Замовник»), у тендерній документації було встановлено: 1. В пункті 5 розділу 3 тендерної документації - для участі у тендерній процедурі Учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 цієї тендерної документації. Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається учасником у складі пропозиції у вигляді інформації за формою наведеною згідно додатку 6 цієї документації. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону згідно додатку 6 цієї документації. Документи мають бути надані в паперовому вигляді, та завантажені до електронної системи. 2. В підпункті 2.10 пункту 2 розділу 5 тендерної документації - переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - інформацію у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, згідно відомостей Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Документ повинен бути виданий не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання документа; - оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей у фізичної особи, яка є учасником (датована не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій або більш пізнішої дати); - оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію (датована не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій або більш пізнішої дати); - повна інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - оригінал або нотаріально завірена копія довідки уповноваженого органу про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу. 26 квітня 2019 р. ТОВ «Квадра Асістанс» визнано переможцем торгів UA-2019-01-02-000306-a код ДК 021:2015 - 72310000-1 «Послуги з обробки даних» та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до умов тендерної документації, кінцевим строком подання ТОВ «Квадра Асістанс» документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно додатку 6 тендерної документації в паперовому вигляді та завантаження їх до електронної системи було 02 травня 2019 р. Однак, станом на 02 травня 2019 р. ТОВ «Квадра Асістанс» не надав документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» в паперовому вигляді. Дані документи в паперовому вигляді були надані 03 травня 2019 р., що є порушенням строків, зазначених в ч. 3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 5 розділу 3 тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Квадра Асістанс» відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, посилання в Висновку на те, що при аналізі документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Квадра Асістанс» містяться документи передбачені в пункті 5 розділу 3 та в пункті 2 розділу 5 тендерної документації, чим дотримано вимоги тендерної документації, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель не має законодавчого підґрунтя, так як тендерна документація містить вимоги для переможця не тільки завантажити документи, передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до електронної системи, а ще й надати їх у паперовому вигляді. Враховуючи викладене вище, тендерну пропозицію ТОВ «Квадра Асістанс» відхилено правомірно. Крім того, хочемо зазначити, що Замовник під час проведення процедур закупівлі, керується виключно діючим законодавством України.
2019-05-28 09:38:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява від 31.05.2019 р. № 10-05/2 "Про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі від 22.05.2019 року в частині п.1 та п.3" |
Дата публікації: | 03 червня 2019 |
Документи:
03 червня 2019 14:00
|
Електронний підпис |
03 червня 2019 13:59
|
Оскарження в суді висновка ДАСУ.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 39946227 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛ.ЛЬВІВСЬКА, БУДИНОК 57-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Квадра Асістанс | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА ОДС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Квадра Асістанс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Квадра Асістанс |
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
5 811 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА" |
9 685 000,00
UAH з ПДВ
|
5 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА ОДС" |
9 705 000,00
UAH з ПДВ
|
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Квадра Асістанс #40527357 |
Рішення скасоване |
5 811 400,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 10:50
|
ТОВ Квадра Асістанс #40527357 |
Відхилено |
5 811 400,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 10:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА" #38577503 |
Переможець |
5 860 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:48
|
Додаткова угода № 2 від 19.12.2019 до дог. № 2205-БУ від 22.05.2019 р.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2019 14:42
|
Додаткова угода №1 до дог. № 2205-БУ від 22.05.2019 р.pdf | зміни до договору |
22 травня 2019 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 14:37
|
Договір № 2205-БУ від 22.05.2019 р.pdf | укладений |
22 травня 2019 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з прийняттям до розгляду, Постійно діючою адміністративною Колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скарг по закупівлі «Послуги з обробки даних» (номер оголошення UA-2019-01-02-000306-a) було перенесено дату проведення аукціону, що призвело до зміни періоду надання послуг по Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2205-БУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2205-БУ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору № 2205-БУ від 22.05.2019 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі - 1 172 000,00 грн. з ПДВ, що не перевищує 20% суми зазначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 2205-БУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |